تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804440505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جست وجوگر صوتي براي تلفن همراه


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: جست وجوگر صوتي براي تلفن همراه
محمد رضايي: گوگل كه بيشترين بخش از بازار جهاني جست وجوهاي اينترنتي را در اختيار گرفته، از حوزه تلفن همراه نيز غافل نشده و خدمات ويژه اي را در اين زمينه براي هندي ها عرضه كرده است. يك مطالعه جديد نشان داده است تعداد زيادي از مشتركان تلفن همراه در هند از سرويس هاي اطلاعاتي و سرويس هاي مبتني بر پيامك استفاده نمي كنند و گوگل با راه اندازي سرويس جديد خود ادعا كرده است كه علاقه آنها را به اين خدمات بيشتر خواهد كرد.جست وجوگر جديد گوگل براي تلفن هاي همراه به صورت صوتي ساخته شده و مي تواند پس از دريافت كليدواژه هاي صوتي، جست وجوي اطلاعات را انجام دهد.سرويس جست وجوي صوتي گوگل در مرحله نخست به موضوعات اخبار محلي و سرگرمي مي پردازد و پس از آن مانند جست وجوگر نوشتاري فراگير مي شود.طبق آمارهاي منتشر شده حدود نيمي از مشتركان تلفن همراه هند از گوشي هاي ارزان قيمتي استفاده مي كنند كه امكان به كارگيري فناوري هاي اطلاعاتي براي آنها ندارند. بر اين اساس سرويس جست وجوي صوتي مي تواند نظر ميليون ها مشترك هندي را به خود جلب كند.جست وجوگر صوتي گوگل به اين صورت كار مي كند كه كاربران با تماس با شماره خاصي كه از سوي گوگل معرفي شده است، موضوع مورد جست وجوي خود را اعلام مي كنند و گوگل نتيجه را به كمك پيام كوتاه يا به صورت صوتي به اطلاع آنها مي رساند.

iRex براي همه فرمت هاي ديجيتالي
دستگاه جديد1000 iRex Reader كه به ادعاي سايت اينترنتي Forbes قرار است از همين هفته وارد بازارهاي جهاني شود، مي تواند امكان خواندن انواع فرمت هاي ديجيتالي را براي شما فراهم كند.اين محصول جديد كه در اصل نسخه ارتقا يافته دستگاه الكترونيكي iLiad محسوب مي شود براي كاربران تجاري مناسب بوده و به يك نمايشگر 2/10 اينچي مجهز شده است.اين دستگاه علاوه بر خواندن فرمت هاي معمول نظير PDF، Word، HTML و ... قادر است فرمت هايي كه كاربران زياد با آنها سر و كار ندارند را نيز اجرا كند و اطلاعات موجود در آنها را در اختيار شما بگذارد البته توجه داشته باشيد آن دسته از كاربراني كه قصد اجراي فايل هاي ويدئويي با اين دستگاه را داشته باشند با مشكل مواجه خواهند شد.با اين وجود، نمايشگر لمسي1000 iRex Reader به شما امكان مي دهد از برنامه هاي داخلي اين دستگاه بهتر و آسان تر استفاده كنيد.اگر دستگاه iRex را يك بار شارژ كنيد تا 80 ساعت مي توانيد از آن استفاده كنيد. قيمت اين محصول 650 دلار اعلام شده است. مدل ديگري از اين دستگاه كه با نمايشگر هوشمند عرضه شده و به شما امكان نوشتن جملات مورد نظر روي نمايشگر را مي دهد 750 دلار است. افرادي كه قصد خريد اين دستگاه را با فناوري هاي بلوتوث، Wi-Fi و G3 دارند، بايد براي آن 850 دلار پرداخت كنند.

لذت هميشگي فايل هاي صوتي و تصويري با Lyra
شركت RCA از عرضه دستگاه قابل حمل جديدي با نام Lyra Slider خبر داده است كه به صورت كشويي باز مي شود و امكان پخش انواع فايل هاي صوتي و تصويري را براي كاربران فراهم مي كند.اين دستگاه كشويي كه براساس گوشي هاي كشويي موجود در بازار طراحي شده است، بسيار باريك بوده و يك كنترل از راه دور دارد. دستگاه قابل حمل Lyra Slider كه به رنگ هاي مشكي و زرد ساخته شده است، نمايشگر لمسي دارد و با پردازنده سريع خود در مقابل فرمان هاي كاربر با سرعت بالا عكس العمل نشان مي دهد.اين دستگاه كه به قابليت Playback براي فايل هاي ويدئويي مجهز شده است، مي تواند برنامه هاي موج FM راديو را پخش كرده و صداي فضاي پيرامون را براي شما ذخيره كند.اين دستگاه در دو نسخه چهار و هشت گيگابايتي ساخته شده است كه هر كدام از آنها به ترتيب با قيمت هاي 80 و 100 دلار در بازار فروخته مي شوند.

تلفن همراه، دوست جديد طبيعت
يك گروه بازرگاني فعال حوزه تلفن همراه قصد دارد با همكاري بيش از750 اپراتور تلفن همراه در 218 كشور جهان طرح سالم سازي فناوري هاي مخابراتي و تلفن همراه را اجرا كند.اين گروه كه از سوي سازمان GSMA حمايت مي شود به همراه شركت هاي مخابراتي كه روي شبكه GSM كار مي كنند، فناوري هاي تلفن همراه را با محيط زيست سازگار مي كند.از جمله مراحل اصلي طرح سازگاري تلفن همراه با محيط زيست، عرضه باتري هاي اين دستگاه با انرژي هاي تجديدشدني نظير انرژي خورشيدي است كه اين نوع انرژي ها علاوه بر اينكه قابل بازسازي در طبيعت هستند، آلودگي كمتري نسبت به سوخت هاي فسيلي و شيميايي دارند.به گفته كارشناسان اين مركز، به كارگيري انرژي هاي سوختي طبيعي و استفاده از انرژي گرمايي و نوري خورشيد يا انرژي باد مي تواند نيروي لازم براي راه اندازي بيش از 118 هزار ايستگاه مخابراتي تلفن همراه را تا سال 2012 تامين كند. قرار است در مرحله نخست اجراي اين طرح 25 اپراتور تلفن همراه از مناطق مختلف جهان با همديگر همكاري كنند. راه اندازي 118هزار مركز مخابراتي با سوخت طبيعي و سازگار با محيط زيست در طول سال باعث صرفه جويي بيش از 5/2 ميليارد ليتر سوخت ديزلي مي شود و از ورود 3/6 ميليون تن گاز كربن به هوا جلوگيري مي كند.

ورود قاب عكس ديجيتالي به بازار
شركت HP كه در زمينه توليد كامپيوترهاي قابل حمل، چاپگر و ... بسيار فعال است به تازگي به توليد ديگر تجهيزات الكترونيكي نيز روي آورده است.اين شركت از توليد قاب عكس ديجيتالي جديدي خبر داده است كه يك نمايشگر هشت اينچي دارد كه به شما امكان مي دهد فايل هاي تصويري و ويدئويي را در آن تماشا كنيد.اين قاب عكس ديجيتالي كه از قابليت Playback براي فايل هاي صوتي پشتيباني مي كند، اسپيكرهاي كوچكي دارد تا از اين طريق موسيقي هاي مورد علاقه شما و صداي فايل هاي تصويري را پخش كند.هر يك از قاب عكس هاي ديجيتالي HP به همراه يك كنترل از راه دور عرضه مي شود تا شما به كمك آن بتوانيد بيشترين استفاده را از اين دستگاه ببريد.اين قاب عكس ديجيتالي كه قابليت پشتيباني از انواع كارت هاي حافظه موجود در بازار را دارد با 128 مگابايت حافظه داخلي خود به شما امكان ذخيره حجم زيادي از فايل هاي صوتي، تصويري و ويدئويي را مي دهد.
منبع: www.gizmode.com
 پنجشنبه 4 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن