تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806768086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ادبي و هنري


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار ادبي و هنري
همصدايي فيلمسازان مسلمان عليه رژيم صهيونيستي
در آستانه روز قدس، دبيركل اتحاديه فيلمسازان كوتاه كشورهاي مسلمان همزمان با شصتمين سال اشغال كشور فلسطين با صدور اطلاعيه اي، هم صدايي فيلمسازان عضو اين اتحاديه را با مسلمانان جهان در محكوميت رژيم اشغالگر قدس اعلام كرد.
ناصر باكيده، عنوان كرد: شايسته است فيلمسازان و هنرمندان كشورهاي اسلامي در روزي كه بنا به رهنمود بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران به نام «قدس» نامگذاري شده، همصدا با مسلمانان جهان فرياد مظلوميت و عدالت خواهي مردم فلسطين و محكوميت رژيم آپارتايد صهيونيستي را انعكاس دهند.
وي همچنين، از خانواده بزرگ سينماي جوان كشور تقاضا كرد تا در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان همراه با ملت غيور ايران در تظاهرات عليه رژيم صهيونيستي اسرائيل شركت نمايند.
باكيده فليمسازان كشورهاي اسلامي را دعوت كرد تا با بهره گيري از زبان سينما و امكانات تصويري مظلوميت ملت مسلمان فلسطين و جنايات و وحشيگريهاي رژيم صهيونيستي را به تصوير كشند.
گفتني است، اتحاديه فيلمسازان كشورهاي مسلمان از كشورهاي: ايران، افغانستان، لبنان، ازبكستان، امارات، بوسني و هرزگوين، پاكستان، تاجيكستان، تركيه، تونس، سودان، سوريه، فلسطين، قرقيزستان، قزاقستان، قطر، كويت، مالزي، اندونزي، آذربايجان و مصر تشكيل شده و مقر دائمي آن در تهران است.
كاريكاتورهاي هولوكاست رونمايي مي شود
به مناسبت روز جهاني قدس، مراسم رونمايي از كتاب كاريكاتورهاي هولوكاست، شامل آثار مازيار بيژني برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار كيهان، در اين مراسم برخي مسئولان بسيج دانشجويي، تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، نمايندگان گروه هاي جهادي فلسطين و احتمالاً وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي حضور خواهند داشت.
مراسم رونمايي كتاب كاريكاتورهاي هولوكاست، از ساعت 9 صبح روز جمعه 5 مهر ماه در ميدان فلسطين تهران برگزار خواهد شد.
گفتني است، اين كتاب شامل كاريكاتورهاي منتشر شده و منتشر نشده بيژني با موضوع افسانه جعلي هولوكاست و ظلم هاي رژيم صهيونيستي به مردم مظلوم فلسطيني است كه توسط انتشارات موسسه شهيد شهبازي دانشگاه علم و صنعت منتشر مي شود.
راه اندازي بانك موضوعي فرهنگ ايثار و شهادت
معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران از راه اندازي بانك موضوعي فرهنگ ايثار و شهادت همزمان با روز بزرگداشت شهدا خبر داد.عباس خامه يار افزود: به منظور ارائه تسهيلات محتوايي و بهره مندي فرهيختگان جامعه از جمله نويسندگان، پژوهشگران، هنرمندان و علاقه مندان به عرصه ايثار و شهادت، بانك موضوعي فرهنگ ايثار و شهادت راه اندازي مي شود.وي اظهار داشت: ايجاد بستر توليد آثار فرهنگي از جمله كتاب فيلم، نمايشنامه، پايان نامه از اهداف تشكيل اين بانك اطلاعاتي است.
خامه يار در خصوص منابع استخراج موضوعات اين بانك گفت: مركز اسناد ايثارگران بنيادشهيد و امور ايثارگران سراسر كشور، دوستان و بستگان شهدا و ايثارگران، نشست هاي فرهنگي همچون جلسات نقد كتاب هاي حوزه ايثار و شهادت، شب خاطره، و شعر و آثار مكتوب منتشر شده در حوزه ايثار و شهادت از جمله منابع استخراج و ثبت موضوعات جديد است.
وي با دعوت از نويسندگان، هنرمندان، پژوهشگران و علاقه مندان به اين حوزه براي تكميل اطلاعات اين بانك اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس، پنجشنبه چهارم مهر كه به نام روز بزرگداشت شهدا نام گذاري شده است، بانك اطلاع رساني نويد شاهد به نشاني اينترنتي wwwnavideshahedcom آماده دريافت مطالب و آثار علاقه مندان است.
تأسيس فرهنگسراي قدس در ميدان فلسطين
رئيس سازمان فرهنگي- هنري شهرداري تهران از تاسيس و فعاليت فرهنگسراي موقت قدس در ميدان فلسطين با همكاري 01 فرهنگسرا خبر داد.
احمد نوريان گفت: توزيع محصولات فرهنگي، مجموعه عكس هاي نمايشگاهي، پخش فيلم مقاومت، غرفه كاريكاتور و اجراي برنامه هاي متنوع از اقدامات اين فرهنگسرا است. تهيه و توزيع بسته هاي نمايشگاهي جهت برپايي نمايشگاه در مراكز سازمان و مساجد شهر، تهيه و انتشار كتاب مترو و اتوبوس (ويژه نامه روز قدس)، تهيه و نصب بنرهاي شهري نيز از ديگر اقدامات سازمان براي برپايي هر چه باشكوه تر آيين اين روز جهاني و بزرگ است. از نكات حائز اهميت اين كه بسته نمايشگاهي شامل 84 اثر در شمارگان 05 هزار و در قطع 04*30 سانتي متر است كه به كاريكاتورهاي مرتبط با موضوع اشغال فلسطين- آثار منتخب هنرمندان جهان در جشنواره بين المللي كاريكاتور غزه و همچنين تعدادي از كاريكاتورهاي منتخب اميد حجا (هنرمند مصري)- عكس هاي آلفرد يعقوب زاده، عكاس فلسطيني نيز از ديگر موضوعات نمايشگاه است. وي همچنين از اختصاص محصولاتي براي كودكان و نوجوانان خبر داد.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن