تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805715071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه ها


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تازه ها
« باربي » « شرك » و « مرد عنكبوتي » همسفر دانش آموزان ايراني در مدرسه !
به رغم تلاش هايي كه اين سالها براي معرفي عروسك هاي « دارا و سارا » به عنوان جايگزينان عروسك ها و قهرمانان كارتوني هاليوودي شده حضور گسترده قهرمانان هاليوودي در لوازم التحرير دانش آموزان همچنان چشم گيرتر از گذشته است . سال تحصيلي جديد در اين هفته آغاز شد و 14 ميليون دانش آموز ايراني راه علم و مدرسه را در پيش گرفتند . اما در اين ميان آن چه بيش از هر چيز ديگر توجه ها را به خود جلب مي كند كيف هاي منقش تصاوير به « باربي » و « شرك » و « مرد عنكبوتي » است كه تقريبا از هر 2 دانش آموز يكي از آن ها كيفي را با خود حمل مي كند كه داراي اين تصاوير است . لوازم التحريري با تصاوير قهرمانان هاليوودي قهرماناني كه در كارتون هاي هاليوودي نقش آفرينند و البته با چاپ تصاوير آنان بر روي لوازم مدرسه و با استفاده از غفلت مسئولان و والدين در بين بچه ها جا باز كرده اند.
انتقاد ديده بان حقوق بشر از اعمال تبعيض عليه شيعيان در عربستان
ديده بان حقوق بشر از اعمال تبعيض عليه شيعيان و محدوديت ها و موانع موجود بر سر راه آزادي هاي مذهبي آنان در عربستان خبر داد. به گزارش رويتر ديده بان حقوق بشر در گزارشي مستند به گوشه اي از تبعيض هاي اعمال شده در زمينه هاي شغلي تحصيلي آزادي هاي مذهبي و سيستم عدالت و دادگستري عليه شيعيان در عربستان پرداخت و نوشت : دولت سعودي بطور گسترده درباره تساهل مذهبي سخن مي گويد اما بطور مرتب و مداوم شهروندان شيعه را به خاطر اعتقادات مذهبي شان مجازات و تنبيه مي كند. اين گزارش مي افزايد : دولت سعودي بايد به اين رفتارش با گروه مذكور و درجه دو حساب كردن آنها به هنگام استخدام يا حضور در سيستم قضايي آموزشي پايان دهد.
صداي شليك پدافند هوايي در فرودگاه مهرآباد
در پي بروز شايعاتي مبني بر اين كه در فرودگاه بين المللي مهرآباد تهران بمبي منفجر شده كه صداي آن در مناطق اطراف نيز شنيده شد يك منبع آگاه نظامي اين مساله را تكذيب كرد. وي در گفت وگو با سايت عصر ايران اعلام داشت : انفجاري كه صداي آن در منطقه پيراموني مهرآباد شنيده شد مربوط به ساقط كردن يك فروند هواپيماي بدون سرنشين بوده است . به گفته اين مقام نظامي نيروهاي پدافندي مستقر در مهرآباد طي يك رزمايش ويژه با شليك راكت به سمت يك فروند هواپيماي بدون سرنشين آن را سرنگون كردند و منشا صداهاي اخير صرفا اين مساله بوده است . وي شليك هاي اخير توپ هاي ضدهوايي در برخي نقاط تهران را نيز با رزمايش صورت گرفته مرتبط دانست و تاكيد كرد كه هيچ اتفاق خارج از كنترلي رخ نداده است .
عباسپور : گزارش مدرك كردان محرمانه است
رئيس كميسيون آموزش مجلس با اجتناب از اعلام جزئيات گزارشي كه در مورد مدرك تحصيلي كردان به رئيس مجلس ارائه شده است گفت : « گزارش مذكور محرمانه است و در اين مورد تنها از دكتر لاريجاني سوال كنيد » . علي عباسپور تهراني فرد در پاسخ به اين سئوال كه گزارش ارائه شده به رئيس مجلس شوراي اسلامي با اتكا بر گزارشها و اطلاعات كدام مراجع تهيه شده است گفت : گزارش بر اساس كمكهاي يك سري مراجع از جمله وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامي و برخي جاهاي ديگر كه به نظرمان مي رسيد لازم است از آنها تحقيق به عمل آوريم تهيه شده است . وي در پاسخ به اينكه آيا براي تدوين گزارش در مورد مدرك تحصيلي كردان وزير كشور از اطلاعات دانشگاه آكسفورد نيز استفاده شده است گفت : ديگر نمي خواهم در اين باره صحبتي كنم .
اتهام مجدد آرژانتين عليه ايران
آرژانتين بار ديگر جمهوري اسلامي ايران را به دخالت در حادثه آميا متهم و خواستار محاكمه برخي مسئولان سابق اين كشور شد. به گزارش خبرگزاري اسپانيا « كريستينا فرناندز » رئيس جمهور آرژانتين در سخنراني خود در مجمع عمومي سازمان ملل خواستار تحويل برخي اتباع ايراني براي محاكمه در ارتباط با انفجار مقر انجمن فرهنگي اسرائيل ـ آرژانتين (آميا) شد. فرناندز گفت : از جمهوري اسلامي ايران مي خواهم كه در عمل به قوانين و حقوق بين المللي متهمين را براي محاكمه اي شفاف عمومي و در نظامي دموكراتيك تحويل آرژانتين دهد. فرناندز به علاوه ياد آوري كرد كه سال گذشته نيز رئيس جمهور وقت آرژانتين در سازمان ملل خواستار تاييد احكام بازداشت اتباع ايراني از سوي پليس بين الملل شده بود. در همين حال سازمان هاي صهيونيستي و سفارت اسرائيل در آرژانتين با استقبال از سخنان رئيس جمهور اين كشور از درخواست او براي بازداشت و محاكمه شش تن از اتباع ايراني حمايت كردند.
اوباما : سخنان احمدي نژاد را محكوم مي كنم
نامزد دمكرات انتخابات آتي رياست جمهوري آمريكا در برابر سخنان رئيس جمهور كشورمان در مجمع عمومي سازمان ملل درباره رژيم صهيونيستي با انتشار بيانيه اي موضعي به شدت منفي اتخاذ كرد. به گزارش خبرگزاري فرانسه « باراك اوباما » پس از سخنراني آقاي محمود احمدي نژاد در شصت و سومين دوره مجمع عمومي سازمان ملل به شدت از نطق او درباره رژيم اسرائيل انتقاد كرد. باراك اوباما كه براي به دست آوردن حمايت لابي صهيونيسم محكوم به حمايت همه جانبه از اسرائيل است با اشاره به سخنان رئيس جمهور كشورمان درباره رژيم اسرائيل گفت : امنيت اسرائيل براي ما مهم است . احمدي نژاد در نطق خود در مجمع عمومي سازمان ملل با اشاره به اشغالگري رژيم اسرائيل گفت : در فلسطين 60 سال كشتار و تجاوز توسط عده اي صهيونيست جنايتكار و اشغالگر ادامه دارد كه با جمع آوري عده اي از نقاط مختلف دنيا و در سرزمين ديگران و با آواره كردن و به اسارت گرفتن مردم اصلي سرزمين و با دروغ و هشدار حكومت درست كردند; اين ها با اعلام قبلي تجاوز اشغال و ترور مي كنند و مردم و يك دولت مردمي و قانوني را محاصره غذايي و دارويي مي كنند و در همين حال برخي قدرت هاي مستكبر و زورگو از آنها حمايت مي كنند. باراك اوباما در بيانيه اي كه در اين رابطه منتشر كرد گفت : سخنان رئيس جمهور احمدي نژاد را به شدت محكوم مي كنم و من از اينكه تريبوني براي بيان كينه و مواضع ضد اسرائيلي در اختيار او قرار مي گيرد نااميدم . اوباما با تكرار اتهامات دولت آمريكا درباره موضوع هسته كشورمان مدعي شد : تهديدي كه برنامه هسته اي ايران آن را ايجاد كرده است خطرناك است . وي افزود : ديگر وقت آن رسيده است تا آمريكايي ها درباره ضرورت اعمال تحريم شديدتر و افزايش فشار بر ايران متحد شوند. اين در حالي است كه احمدي نژاد در سخنان خود در مجمع عمومي اعلام كرده بود ايران در برابر تهديدات پايداري و از حق خود در موضوع هسته اي صلح آميز دفاع مي كند. اوباما همچنين « جان مك كين » رقيب جمهوري خواه خود را به پيوستن به خود عليه ايران فراخواند تا در اين خصوص پيش نويسي مشترك براي فشار بيشتر بر تهران تقديم سناي آمريكا كنند تا طبق آن آمريكا و شركت هاي خصوصي آمريكايي مناسبات خود را با شركت هايي كه با ايران در همكاري هستند قطع كنند.
لاوروف : آمريكا حرف تازه اي براي گفتن ندارد
به عقيده وزيرخارجه روسيه سخنراني رئيس جمهور آمريكا در مجمع عمومي سازمان ملل تكرار مواضع واشنگتن بود و حرف تازه اي براي گفتن نداشت . به گزارش خبرگزاري روسي « اينترفاكس » آمريكا در توضيح مواضع خويش در قبال روند اوضاع در قفقاز طي نشست مجمع عمومي سازمان ملل متحد هيچ حرف تازه اي براي گفتن نداشت . اين مطلبي است كه سرگئي لاوروف وزير امور خارجه روسيه در تشريح سخنان جورج بوش رئيس جمهور آمريكا در نشست مجمع عمومي سازمان ملل به آن اشاره كرد.
« به عقيده لاوروف « يك سخنراني موثر كه واقعا نيازمند تلاشهاي موثر است قبل از هر چيز بايد در خصوص مبارزه با تروريسم جنايات و قاچاق مواد مخدر و حل و فصل مناقشات باشد. اينها مسائلي هستند كه به تمامي جامعه جهاني مربوط مي شوند و نيازمند تشريك مساعي هستند » . وزير خارجه روسيه اظهار داشت : « ما بدون ترديد تنها تكرار واضع آمريكا در قبال آنچه در قفقاز رخ داده بود را شنيديم و نه چيز بيشتري اين اظهارات براي ما مطلب تازه اي نداشت » . به گفته وي مسئله مهم آن است كه تمامي گيرندگي سخنراني ها در آن جهت باشد كه روي مشكلاتي تاكيد و تمركز شود كه بدون تشريك مساعي قابل حل و فصل نيستند.
واكنش پرز به سخنان ضد صهيونيستي احمدي نژاد
رئيس رژيم صهيونيستي در واكنش به سخنان ضد صهيونيستي رئيس جمهوري كشورمان در مجمع عمومي سازمان ملل اظهارات وي را يادآور تندترين سند ضداسرائيلي در تاريخ توصيف كرد. رويتر گزارش داد : « شيمون پرز » در سخنان خود تلاش كرد سخنان ضد صهيونيستي احمدي نژاد را ضد آئين يهود جلوه دهد. احمدي نژاد در نطق خود در شصت و سومين مجمع عمومي سازمان ملل با اشاره به اشغالگري رژيم صهيونيستي گفت : در فلسطين 60 سال كشتار و تجاوز توسط عده اي صهيونيست جنايتكار و اشغالگر ادامه دارد كه با جمع آوري عده اي از نقاط مختلف دنيا و در سرزمين ديگران و با آواره كردن و به اسارت گرفتن مردم اصلي سرزمين و با دروغ و هشدار حكومت درست كردند; اين ها با اعلام قبلي تجاوز اشغال و ترور مي كنند و مردم و يك دولت مردمي و قانوني را محاصره غذايي و دارويي مي كنند و در همين حال برخي قدرت هاي مستكبر و زورگو از آنها حمايت مي كنند. پرز در تلاش براي مظلوم نمايي رژيم صهيونيستي گفت : « اين نخستين بار در تاريخ سازمان ملل است كه رئيس يك كشور آشكارا و علني با اتهامات سياه و كثيف مربوط به « پروتكل هاي بانيان يهود » به صحنه مي رود. » رئيس رژيم صهيونيستي كه از تريبون سازمان ملل براي طرح اتهام بي اساس به كشورمان استفاده كرد ادامه داد كه ايران با حمايتي كه از گروه هاي حماس در فلسطين و حزب الله لبنان مي كند در كانون تروريسم قرار دارد.
بيانيه جديد اتحاديه اروپا : ايران تعليق كند
اتحاديه اروپا با پيروي از سياستهاي واشنگتن در بيانيه اي خواستار تعليق غني سازي از سوي ايران شد. به گزارش آسوشيتدپرس اتحاديه اروپا در بيانيه اي به مناسبت بررسي برنامه هسته اي ايران در شوراي حكام آژانس با تكرار ادعاهاي سابق ادعا كرد با وجود تكذيب تهران به نظر مي رسد برنامه هاي هسته اي ايران رويكردي تسليحاتي داشته است . در اين بيانيه از تهران خواسته شده است غني سازي را تعليق كند در نشست ديروز شوراي حكام آژانس بيانيه كشورهاي جنبش عدم تعهد عضو شوراي حكام (گروه نم ) در حمايت از فعاليت هاي صلح آميز هسته اي ايران و همكاري تهران با آژانس توسط نماينده كوبا قرائت شد.
افشاي رابطه جنسي « ليوني » با « رايس »
يك وزير پيشين رژيم صهيونيستي و يك روزنامه نگار آمريكايي از حقيقت « هم جنس باز » بودن وزير امور خارجه رژيم صهيونيستي خبر دادند كه در آستانه بر عهده گرفتن پست نخست وزيري اين رژيم نيز هست و از وجود روابط جنسي وي با خانم « رايس » وزير امور خارجه آمريكا پرده برداشتند. روزنامه « معاريو » به مناسبت پيروزي « زيپي ليوني » وزير امور خارجه رژيم صهيونيستي در انتخابات درون حزبي و نزديك شدن او به منصب نخست وزيري اين رژيم در بخش « نام ها و رويدادها » ي خود نوشت : « ليوني زني زيباروي است كه با آمدن خود به سياست نيز زيبايي افزود... اين زيبايي يهودي است . پيروزي ليوني در انتخابات حزب كاديما شايعات و برخي حرف ها را دوباره بر سر زبان ها انداخت . ازجمله اين حرف و حديث ها مي توان به آنچه « گلن كاسلر » روزنامه نگار آمريكايي در كتاب خود ذكر كرده است اشاره كرد كه وي در كتاب خود از « هم جنس باز » بودن ليوني پرده برداشته بود. بنابراين گزارش خبرنگار مذكور آمريكايي در اين كتاب مي نويسد : زيپي ليوني با دوست دختر خود كه « ربندي بين » نام داشت معاشرت جنسي داشته است . همچنين ازجمله اين شايعات مي توان به تصريحات خانم « ليمور ليونات » وزير پيشين آموزش اسرائيل اشاره كرد كه وي نيز چند ماه گذشته از وجود روابط جنسي ميان ليوني و خانم « كاندوليزا رايس » وزير امور خارجه آمريكا خبر داده بود.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن