تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812765439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

الو حيات


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: الو حيات
حيات نو- روز سه‌شنبه و چهارشنبه گذشته به دليل پاره‌اى مشكلات فني، شماره و ترتيب برخى پيام‌هاى ستون الوحيات با اشكالاتى مواجه شد.

ضمن پوزش از خوانندگان محترم به اطلاع مى‌رساند پس از رفع اين اشكال، پيام‌ها مجددا از امروز با رعايت شماره و ترتيب اصلى درج مى‌گردد.

7653- سلام عليكم من راجع به ماده قانونى 1085 قانون مدنى دادگاه‌هاى خانواده انتقاد شديد دارم و اين قابليت اجرايى ندارد يعنى اينكه نفقه به دخترى كه هنوز تمكين نكرده، شرايط اخذ مهريه تعلق مى‌گيرد يعنى مهريه قسط‌بندى مى‌شود به 40 سال و مى‌تواند در طول اين 40 سال تمكين هم نكند و نفقه هم بگيرد آيا اين معقول است لطفا مجلس قوانينى كه قابليت اجرايى ندارند را حذف و قانون مجدد بگذارنند. احترامى هستم متشكرم.

7654- با سلام من از همكاران خودتان هستم از دكه روزنامه فروشى زنگ مى‌زنم در مورد مطلب شماره 7291، اگر واقعا هم‌چين چيزى صحت دارد شما مى‌توانيد از طريق اتحاديه مربوطه سريعا جمع‌آورى بشود نه اينكه در روزنامه بنويسيد و به دست شهردارى بهانه بدهيد ما همين جورى هم با شهردارى مشكل داريم واى به حال‌مان كه برعليه‌مان مطلبى هم در روزنامه‌تان بنويسيد. در صورتى كه اصلا چنين چيزى وجود ندارد مگر اينكه دكه‌اى يا جريانى با شما دشمنى داشته باشد خيلى ممنون. جديدى هستم از تهران.

7655- الوحيات مى‌خواستم به آقاى احمدى‌نژاد بگوييد به جاى گرفتن اين فرم‌هاى آمار اقتصادى اين سوبسيدها را نگهدارند، جلوى تورم را بگيرند و قيمت‌ها را كنترل كنند اين بهتر است. ممنون خداحافظ شما.

7656- در روزهاى اول ماه مبارك رمضان ديدم در يك ماشين پژو 206 سه چهار سرنشين مرد نشسته بودند و همه سيگار مى‌كشيدند. معمولا در ايام عادى چنين منظره‌هايى كمتر ديده مى‌شود كه در ماشين تقريبا همه سرنشينان سيگار بكشند به طورى كه همه در بيرون ببينند. به نظر مى‌آمد قصد تظاهر داشتند بوى سيگار آنها مدت‌ها در ماشين من كه از كنارشان رد شدم احساس مى‌شد. نمى‌دانم ماموران كجا بودند كه اينها اينطور با جرات و جسارت اين كار را مى‌كردند؟

7657- ديروز مى‌خواستم براى رفع حاجت در خيابان پاسداران يك توالت عمومى پيدا كنم ديدم خوشبختانه در كنار مسير خيابان نزديك فروشگاه 06 ارتش هست رفتم ولى مواردى را ديدم كه فكر مى‌كنم حتما بايد مورد توجه مسئولان قرار گيرد. اولا: توالت مخصوص آقايان خراب بود به همين دليل به قسمت مخصوص زنان، مردان هم رفت و آمد مى‌كردند، چرا؟ شما به هر جاى دنيا حتى جاهايى كه زن‌ها خيلى آزاد هستند هم كه مى‌رويد مى‌بينيد توالت زن و مرد جداست ولى اينجا به خاطر سهل‌انگارى‌ها اين اتفاق افتاده و خيلى پى آمدهاى بد و بدتر هم مى‌تواند داشته باشد. ثانيا: به دليل ورود مردان به آنجا كلمات زشت و مستهجن روى در و ديوار نوشته شده است و معلوم مى‌شود مسئولان اصلا به آنجاها سركشى نمى‌كنند. ثالثا: در زمين چمن اطراف همان جا ديدم جمعى (مسافر يا غيرمسافر نميدانم) فرش پهن كرده و خيلى راحت مشغول غذاخوردن و تفريح بودند آن هم روز بيستم ماه مبارك رمضان. چشم همه شما روشن!

7658- چهار سفر در چهار سال به نيويورك واقعا توفيق بزرگى است كه نصيب هركسى نمى‌شود.

7659- الان مدتى است كه ميان وزارت راه و پليس راه اختلاف هست كه آيا علت عمده تصادف‌ها و حوادث مرگبار جاده‌ها نواقص و اشكلات فنى در جاده‌هاست يا خطاهاى عمدى و سهوى رانندگان و عدم رعايت قوانين. وزارت راه هرگونه اشكال در راه‌ها را منكر است ولى پليس راه معتقد است كه حداقل 50 درصد و شايد بيش‌تر حوادث مربوط به بدى جاده‌ها و استاندارد نبون آنهاست. حالا در اين ميان بهترين كار اين است كه مجلس يعنى كميسيون مربوط هيئتى را مامور بررسى دقيق همين مسئله بنمايد آنها با وسايل زمينى اكثر جاده‌ها و اتوبان‌ها را ببينند و يك بار براى هميشه اين مسئله يك طرفه شود و فيصله پيدا كند تا قوانين در مورد هر طرف كه مشمول است اجرا گردد.

7660-در ماه مبارك رمضان، دولت به طور يكجانبه تصميم گرفت ساعات كار را تقليل دهد كه اين كار خيلى به مراجعان ضربه زده و باعث اختلال در كارها شده است در ضمن هميشه سال هم يكى از مشكلات ادارات ساعت نماز و ناهار است كه حدود يك ساعت يا بيش‌تر از كار و مراجعه مردم زده مى‌شود و مردم آواره و سرگردان مى‌شوند كه در اين يك ساعت به كجا بروند. ظاهرا فرض اينطورى است كه هميشه اين مراجعه‌كننده است كه بايد بلاتكليف بماند ولى مامور ادارى هر طور كه خواست و پسنديد كار خود را مى‌كند.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن