تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813039072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنياي ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دنياي ورزش
پس از جام جهاني كناره گيري مي كنم
حسين شمس اعلام كرد پس از جام جهاني برزيل از تيم ملي فوتسال كناره گيري خواهد كرد. تيم ملي فوتسال ايران روز جمعه براي حضور در جام جهاني عازم برزيل مي شود. حسين شمس سرمربي تيم ملي فوتسال اعلام كرد كه به خاطر عدم حمايت فدراسيون فوتبال از اين تيم پس از بازي هاي جام جهاني از سمت خود كناره گيري خواهد كرد و ديگر به همكاري با تيم ملي فوتسال نخواهد پرداخت.

محمدي خداحافظي نمي كند
مراد محمدي از دنياي كشتي قهرماني خداحافظي نمي كند. مراد محمدي تنها مدال آور كشتي ايران در بازي هاي المپيك پكن، پس از رسيدن به مدال برنز المپيك اعلام كرد كه شايد از دنياي قهرماني كناره گيري كند اما، ملي پوش 60 كيلوگرم كشتي آزاد قصد دارد همچنان در صحنه باقي بماند. شنيده مي شود، محمدي حتي از رقابت هاي ليگ برتر كه در آبان ماه برگزار مي شود، به ميدان بازگردد. به احتمال زياد گاز مازندران تيمي است كه مراد محمدي براي آن كشتي خواهد گرفت.

سايپا در تاشكند تحقير شد
كوروفچي، گامبااوزاكا، اوراواردز و آدلايد در نيمه نهايي
در چهار ديدار يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا 2 تيم ژاپني، يك تيم استراليايي و يك تيم از ازبكستان به مرحله نيمه نهايي صعود كردند. گامبا اوزاكا ژاپن با نتيجه 2 بر صفر الكرامه سوريه را شكست داد و به مرحله نيمه نهايي صعود كرد. اين تيم در مسابقه رفت نيز دو بر يك به پيروزي رسيده بود. در ديدار ديگر تيم آدلايديونايتد استراليا با پيروزي يك بر صفر برابر كاشيما آنتلرز ژاپن به پيروزي رسيد و با توجه به تساوي يك بر يك در مسابقه رفت تيم استراليايي نيز به مرحله نيمه نهايي راه پيدا كرد. در ديدار ديگر تيم اوراواردز ژاپن قهرمان دور پيش با 2 گل القادسيه كويت را شكست داد. اوراوا در مسابقه رفت سه بر دو شكست خورده بود. ديدار سايپا ايران و كوروچي ازبكستان نيز با حساب پنج بر يك به سود تيم ازبكي خاتمه يافت. تك گل تيم سايپا را صابر ميرقرباني در دقيقه 50 به ثمر رساند ضمن اينكه حسين كعبي در دقيقه 93 از بازي اخراج شد.

امكانات از مربي خارجي مهمتر است
حسين طاهرخاني به دنبال عزيمت تيم ملي ژيمناستيك ايران به اردوي ارمنستان گفت: ورزشكاران كشورمان در هر دو بخش حركات و امتيازات رشد داشته اند. مربي تيم ملي ژيمناستيك گفت: اردوي آماده سازي تيم ملي براي حضور در مسابقات آسيايي قطر از امروز( چهارشنبه دوم مهرماه) به مدت 10 روز در ارمنستان برپا مي شود. وي در ادامهتصريح كرد: ما اميدواريم با حضور در اين اردوي برون مرزي بتوانيم سطح آمادگي ملي پوشان را براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا در قطر به ميزان 90 درصد برسانيم. وي تاكيد كرد: دو گروه شدن تيم ملي يا حضور مربيان خارجي در ايران مهم نيست بلكه كسب اعتبارات، بودجه و امكانات تخصصي اين رشته به درد ژيمناستيك خورده و حرف اول را مي زند.

ليگ برتر تكواندو شش تيمي برگزار مي شود
هنوز هيچ تيمي به جاي پاس و مقاومت براي حضور در ليگ برتر اعلام آمادگي نكرده است. تاكنون حضور تيم هاي مناطق نفت خيز، جوانه، شهرداري بندرعباس، مس كرمان، دانشگاه آزاد و كرج در اين ليگ قطعي شده است. با توجه به انصراف پاس و مقاومت تيم هاي ديگر تا دهم مهرماه فرصت خواهند داشت تا به جاي آنها اعلام آمادگي كنند. اين مسابقات از 26 مهرماه آغاز مي شود و چهار بهمن ماه دور رفتش به پايان خواهد رسيد.

تنيسور مشهور آرژانتين ربوده شد
تنيسور شماره 7 جهان و قهرمان اخير جام داخلي آرژانتين توسط سه مرد مسلح و ناشناس ربوده شد. خيلرمو كانياس توسط سه مرد ناشناس و مسلح در خارج از خانه اش ربوده و به نقطه نامعلومي منتقل شد. وي كه چندي پيش جايزه 2 ميليون يورويي رقابت هاي آزاد مادريد را تصاحب كرده بود، با همين پول به كشورش بازگشت. آدم ربايان كارت اعتباري، مرسدس بنز و جواهرات نامزد وي را نيز با خود برده اند. كانياس از اعضاي تيم ملي آرژانتين كه در رقابت هاي اخير جام ديويس روسيه را شكست داد، است.

16 مهرماه، سمينار داوران تيراندازي باكمان
سمينار يك روزه داوران و مسئولين برگزاري مسابقات تيراندازي با كمان تحت عنوان نحوه برگزاري رعايت موارد فني مسابقات روز سه شنبه 16مهرماه برگزار مي شود. در اين دوره كه در محل سالن آمفي تئاتر دفتر امور مشترك فدراسيون ها ورزشي در مجموعه ورزشي شيرودي در تهران جريان خواهد داشت، 60داور از 30 استان ايران حضور خواهند داشت.

اردوي تيم ملي بيس بال در آزادي
نخستين مرحله اردوي آماده سازي تيم ملي بيس بال جهت شركت در مسابقات آسيايي فيليپين پس از پايان ماه رمضان برگزار خواهد شد. در اين مرحله از اردو، 35 ورزشكار به تيم ملي دعوت شدند كه پس از پايان ماه رمضان تمرينات خود را در زمين شماره 4 مجموعه ورزشي آزادي زير نظر مربيان انجام خواهند داد. ملي پوشان تا پيش از اعزام در 3 مرحله اردو به ميزباني تهران خود را براي حضور در مسابقات آسيايي فيليپين آماده مي كنند. اين رقابت ها از نهم تا شانزدهم آذرماه در شهر مانيل دنبال خواهد شد.

تيم ملي واليبال ايران در نيمه نهايي
تيم ملي واليبال ايران در مرحله حذفي نخستين دوره مسابقات AVC كاپ آسيا مقابل چين تايپه كه با تركيبي جوان راهي مسابقات شده است به برتري 3 بر صفر دست يافت و موفق به حضور درمرحله نيمه نهايي مسابقات شد. شاگردان حسين معدني كه در مرحله مقدماتي پس از شكست مقابل كره جنوبي تيم هاي تايلند و چين را از پيش رو برداشته بودند، در سه ست متوالي با نتايج (25 بر 11)، (25 بر 16) و (25 بر 19) موفق به شكست حريف خود شدند. ايران در مرحله نيمه نهايي به مصاف ژاپن مي رود.

بايد دربي را ببريم
بازيكن برزيلي ميلان اميدوار است اين تيم در ديدار روز يكشنبه با اينتر به پيروزي برسد. رونالدينيو به "ايل جورنو" ايتاليا گفت: هميشه در خصوص بازي هاي دربي احساس منحصر به فردي دارم. دوست دارم در ديدار دربي بازي كنم با اين حال نظر مربي تيم شرط است.وي افزود: مهم اين نيست كه من بازي مي كنم يا نه، آنچه اهميت دارد اين است كه بازي را با پيروزي پشت سر بگذاريم.

بكهام و تاسيس رستورانزنجيره اي
ديويد بكهام، بازيكن تيم لس آنجلس گالكسي امريكا، در يك برنامه تلويزيوني خبر از پروژه جديدش داد. وي عنوان كرد كه ايده اصلي اين حركت اقتصادي را همسرش و يكي از دوستانش به وي داده اند و تصميمش را براي راه اندازي اين رستوران ها گرفته است. احتمالا وي اولين رستوران هاي خود را در لندن و لس آنجلس تاسيس خواهد كرد و در جهت گسترش آن برخواهد آمد.

بنزما 100 ميليون يورو
باشگاه المپيك ليون قيمت كريم بنزما را براي فروش اعلام كرد.منچستريونايتد، منچسترسيتي، آرسنال و رئال مادريد در پي خريد كريم بنزما هستند.ژان ميشل اولا رئيس باشگاه ليون گفت: "ما با او تا سال 2013 قرارداد داريم و بهاي خروج او از ليون 100 ميليون يورو است. هدف ما فتح جام باشگاه هاي اروپا با كريم بنزما است. اين يك پروژه بزرگ است، درست مانند ساخت يك ورزشگاه."

اختلاف جباري و قلعه نويي بالا گرفت
پرسپوليس و قطبي اسير جنگ رواني اردوگاه رقيب شدند و در آستانه دربي بحران را تجربه مي كنند، استقلال اما در بحران خود ساخته قرار گرفته است. تقابل ستاره شماره 8 با مربيان و مسئولان اين تيم مشكل اصلي استقلال است. جباري به دليل برگشت خوردن چك هايش و تاخير در دريافت مطالباتش حاضر به شركت در تمرين استقلال نشد. اين موضوع خشم قلعه نويي را در پي داشت و سرمربي تيم آبي پوش هم اعلام كرد بازيكن شماره هشت تيمش را به خاطر اين اقدامات ادب مي كند.قلعه نويي گفته است اگر جباري از حضور در تمرينات خودداري كند او را در بازي با راه آهن به ميدان نمي فرستد.اختلاف جباري و قلعه نويي البته عميق تر از موضوعات و اتفاقات هفته هاي اخير است. جباري پيش از اين در چند مصاحبه سبك بازي استقلال و سيستم اين تيم را زير سوال برده بود. او حتي از عملكرد امير قلعه نويي در اين تيم انتقاد كرد.با اين وجود واعظ آشتياني وعده داده با حل مشكلات مالي مسئله جباري را حل مي كند.

فتح الله زاده دوست خوب ما بود
سرمربي تيم استقلال تهران گفت: به نظر مي رسد تيم ما دوران بحران را پشت سر گذاشته است. امير قلعه نويي گفت: فتح الله زاده دوست خوب ما بود و زحمات بسياري براي باشگاه استقلال كشيد.وي درباره تغييرات مديريتي در استقلال نيز گفت: من تنها در حيطه فني مي توانم اظهارنظر كنم اما، تصور مي كنم در مجموع مسئولان مديريتي تصميم گرفتند تا اين تغييرات را براي بهبود وضعيت استقلال انجام دهند.

ديگر بهانه اي نداريم
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان گفت: با پرداخت 13 درصد قرارداد ها اميدوارم ديگر بهانه اي براي باختن نداشته باشيم. خداداد عزيزي افزود: با پرداخت مبلغ 250 ميليون تومان از طرف استانداري خراسان رضوي به تيم 13 درصد از مبلغ قرارداد بازيكنان و كادر فني پرداخت شده است كه اميدوارم مقداري از مشكلات بازيكنان با اين پول حل شود و ديگر بهانه اي براي نتيجه نگرفتن نداشته باشيم. وي ادامه داد: تا به حال بي پولي بهانه باخت هايمان بود اما با پرداخت اين مبلغ شرايط حاشيه اي تيم بهتر شده است.

موضوع حق پخش تلويزيوني را بررسي مي كنيم
رئيس فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي از عزم جدي مجلس در پيگيري موضوع حق پخش تلويزيوني خبر داد و گفت: در اين زمينه مذاكراتي را با سازمان تربيت بدني، مسئولان صدا و سيما و كميته ملي المپيك انجام داده ايم . اميدوار رضايي افزود: به دنبال آن هستيم تا با دعوت و رايزني با "ضرغامي" رئيس سازمان صدا و سيما در اين زمينه به صورت جدي تصميم گيري كنيم.

ماركو باز هم به برزيل رفت
مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران به دليل فوت پدرش راهي برزيل شد. ماركو كوسا، ساعت يك بامداد ديروز راهي برزيل شد. گفتني است ماركو تا يك هفته آينده به ايران باز نخواهد گشت. افشين قطبي پس از شنيدن اين خبر با ماركو ديدار و او را تا فرودگاه امام خميني بدرقه كرد.

بادامكي بعد دربي
علي رغم تلاش براي رسيدن حسين بادامكي به دربي اين بازيكن فعلا نمي تواند در تمرينات گروهي شركت و بايد تا پايان هفته نهم صبر كند." دكتر فريد زرينه پزشك تيم فوتبال پرسپوليس در اين باره گفت: "ترجيح داديم كه در خصوص وضعيت بادامكي ريسك نكنيم و او فعلا در تمرينات گروهي شركت نكند. بادامكي تمرينات بسيار خوب فيزيوتراپي را پشت سر گذاشته است و هم اكنون شرايط مناسبي دارد."

از هواداران پرسپوليس نترسيم، نتيجه مي گيريم
سرمربي تيم فوتبال پگاه گيلان گفت: مقابل پرسپوليس حريف دست و پا بسته اي نيستيم و قطعا در صورت استفاده از موقعيت ها با امتياز بر مي گرديم. بيژن ذوالفقارنسب اظهار داشت: در روزهاي اخير فيلم ديدارهاي گذشته پرسپوليس را آناليز كرده ايم گرچه اين تيم از مهرهاي بسيار خوب و ارزشمندي بهره مي گيرد، ولي داراي نقاط ضعف نيز هستند كه با استفاده از آن به نتيجه مي رسيم، اطمينان دارم اگر بازيكنان پگاه هراسي از نام و تماشاگران پرسپوليس نداشته باشند با نتيجه اي مطلوب از اين ديدار خارج مي شويم.

مي خواهند مرا برابر مهاجمان پرسپوليس قرار دهند
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: خط حمله پرسپوليس عملكرد خوبي در اين فصل داشته و براي درخشش بيشتر نياز به زمان دارد. بارها به اين مسئله تاكيد كرده ام. محسن خليلي ادامه داد: متاسفانه برخي با انتشار اخبار كذب قصد دارند مرا برابر مهاجماني مانند نيكبخت قرار دهند; اما به هدف خود نمي رسند. خليلي خاطرنشان كرد: من و نيكبخت شناخت كافي از يكديگر داريم، چون يكسال به خاطر پيراهن قرمز در كنار يكديگر زحمت كشيده ايم. بازيكني نيستم كه دوستانم را به راحتي فراموش كنم.

رئيس فدراسيون حق دارد مرا بركنار كند
رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال اعلام كرد كه رئيس فدراسيون حق دارد مرا ابقا» يا بركنار كند و هيچ مشكلي در اين زمينه وجود ندارد اما مساله اين است كه آقايان مدعي آيا مي توانند مشكلات داوري را حل كنند؟ "مسعود عنايت" گفت: از سال 85 به عنوان رئيس كميته داوران انتخاب شدم و تاكنون سعي كردم داوراني را در اختيار داشته باشم كه با علم روز داوري قضاوت كنند. رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال تاكيد كرد: سند رياست كميته داوران به اسم من نوشته نشده است اگر هم مشكلي وجود داشته باشد و در سمت خود نباشم هرگز داوران را زير سوال نخواهم برد و از مسئول وقت كميته حمايت خواهم كرد.

با كسي تعارف ندارم
مديرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: در حال حاضر اين باشگاه با بدهي نزديك به چهار ميليارد تومان روبروست. اميررضا واعظي آشتياني اظهار كرد: در هر صورت من به خدا توكل مي كنم و اميدوارم بازيكنان و كادرفني نيز به خدا توكل كنند. اين مشكلات نمي تواند اعضاي باشگاه استقلال را بشكند. واعظي آشتياني ادامه داد: تاكنون براي پست گرفتن دست و پا نزده ام و پشت در اتاق هيچ مسئولي نيستاده ام. در استقلال نيز دوستان به اين نتيجه رسيدند كه من در باشگاه باشم و هر زمان كه هم نخواهند از باشگاه خواهم رفت و با كسي تعارف ندارم. آشتياني افزود: خبرنگاري از من پرسيد كه فردي ديكتاور هستم، اما من در پاسخ گفتم شما آن قدر نظم نديده ايد كه انضباط را ديكتاتوري مي ناميد. من تنها به نظم و انضباط اعتقاد دارم.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن