تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820436868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حماسه دفاع مقدس ريشه در آموزه هاي ديني و تبعيت از ولايت داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: حماسه دفاع مقدس ريشه در آموزه هاي ديني و تبعيت از ولايت داشت
استاندار خراسان رضوي گفت: حماسه دفاع مقدس ريشه در آموزه هاي ديني، تبعيت از نظام ولايت و عشق به ايران داشت.


محمد جواد محمدي زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دفاعي كه ملت ايران در صحنه جنگ انجام داد تاكنون در هيچ آكادمي علمي و نظامي روز دنيا تدريس نشده است.
وي با ارج گذاري بر رشادت هاي ملت ايران طي هشت سال دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس زمينه نوآوري، شناسايي استعدادها و ايجاد خلاقيت در تمامي زمينه ها در كشور را فراهم كرد.
وي اظهار داشت: امام خميني (ره ) با تدبير، بكارگيري توان بالاي مردمي و ايجاد همبستگي ملي توانست جنگ را به نفع اين سرزمين و ملت پايان برد.
استاندار خراسان رضوي افزود: در راستاي اين رهبري قاطع بود كه اين ملت توانست در برابر هجوم وسيع دشمن مجهز به امكانات وسيع و پيشرفته نظامي، مهندسي و مخابراتي ظرف مدت كوتاهي ورق جنگ را برگرداند.
محمدي زاده در ادامه با تاكيد بر آشنايي نسل جوان با اين دفاع مقدس، ارزش ها و بزرگمردي هاي اين دوران، افزود: پس از گذشت چند دهه از دفاع مقدس بايد جوانان با آرمان هاي امام، انقلاب و دفاع مقدس و علل و عوامل حمله دشمن و استمرار انقلاب آشنا شوند.
محمدي زاده با اشاره به موفقيت دكترين امام خميني (ره ) گفت: مسوولان كشور بايد باور كنند كه با توجه به هجمه هاي بي امان دشمنان هيچ راهي جز دكترين امام خميني (ره ) براي پيروزي بر نظام سلطه وجود ندارد.
وي با تاكيد بر اينكه مقاومت و ايستادگي در هر دوره اي در نتيجه پيروي از اين دكترين بوده است، اظهار داشت: بايد با تكيه بر همبستگي، وحدت كلمه و بدور از حاشيه ها و تشنج آفريني به كسب موفقيت در تمامي زمينه ها بپردازيم.
وي بيان كرد: بايد فضاي دفاع مقدس را همچنان با طراوت و با نشاط حفظ كنيم.
ك/3 2713/663/589/659 شماره 839 ساعت 16:55 تمام
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن