تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820717374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميرتاج‌الديني در گفتگو با فارس: روز قدس نويد نزديك بودن آزادي فلسطين است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ميرتاج‌الديني در گفتگو با فارس: روز قدس نويد نزديك بودن آزادي فلسطين است
خبرگزاري فارس: عضو هيئت رئيسه مجلس تاكيد كرد: روز قدس نويد نزديك بودن آزادي فلسطين از اشغال صهيونيست‌هاست.
محمدرضا ميرتاج‌الديني نماينده تبريز در مجلس شوراي اسلامي در گفت ‌و گو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس با اشاره به اهميت باشكوه برگزار شدن راهپيمائي روز قدس گفت: امسال با توجه به اينكه مبارزات و مقاومت و پايداري مردم فلسطين و لبنان در مقابل جنايات رژيم غاصب اسرائيل، طليعه پيروزي را نويد مي‌دهد و با توجه به شكست مفتضحانه اسرائيل در جنگ 33 روزه لبنان و عقب‌نشيني اين كشور، بايد راهپيمايي روز قدس باشكوهتر از سال‌هاي گذشته باشد.
وي با اشاره به اظهارات اولمرت نخست وزير مستعفي اسرائيل غاصب خاطرنشان كرد: آرزوهاي اين رژيم در منطقه برباد رفته چراكه اولمرت هم اعلام كرد اسرائيل بزرگ مرده است. بنابراين ديگر آن بلندپروازي‌ها اين رژيم متجاوز مبني بر تحقق سرزمين رود نيل تا فرات و امكان تهاجمات و كشورگشايي‌هاي آنها در منطقه از بين رفته است.
عضو فراكسيون اكثريت مجلس با اشاره به محاصره غزه و با تاكيد بر اينكه مسلمانان و كشورهاي عربي و اسلامي به وظيفه خود در قبال جنايات اسرائيل در غزه عمل نكردند، گفت:‌ انتظار مي‌رفت گذرگاه رفح براي كمك به مردم غزه گشوده مي‌شد ولي دولت مصر اين خواسته را برآورده نكرد.
ميرتاج‌الديني با تاكيد بر اينكه مسلمانان بخصوص ملت ايران در راهپيمايي روز جمعه اين هفته مطالبات به حق مردم فلسطين را فرياد خواهند زد، اظهار خواهد داشت: در اين روز ثابت خواهد شد كه قدس شريف متعلق به يك ميليارد مسلمان است و علاقمندان به آزادي قدس از ملت مظلوم فلسطين حمايت خواهند كرد.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن