تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816335492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شغل دوم گزارشگران مشهور فوتبال صداوسيما + عكس


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: عادل فردوسي*پور؛ سه*شنبه بدون فوتبال

بعد از هر اتفاق در برنامه 90، به خصوص بعدا اتفاقات جنجالي در اين برنامه، يك موضوع مطرح مي*شود؛ آيا اين آخرين برنامه عادل فردوسي*پور بود؟ و هر بار معمولا اتفاق خاصي نمي*افتد. طوري كه اين برنامه سال( گروه اينترنتي ارور  ) 78 پابرجاست و البته با بودن عادل فردوسي*پور همچنان جذاب.

او با الگو برداري از گزارشگران خارجي مثل جان ماتسن انگليسي و با استفاده از نبوغش خيلي زود گزارشگراني چون جواد خياباني را كنار زد. او بعدها برنامه 90 را پايه*گذاري كرد؛ برنامه*اي كه هم مجري آن است و هم تهيه*كننده*اش.
البته در مورد فردوسي*پور نمي*شود گفت كه آيا گزارشگر فوتبال شغل اولش است و اجراي برنامه 90 شغل دومش يا برعكس. در نگاه علاقه*مندان(گ به فوتبال او به غير از اين دو كار، شغل ديگري ندارد.

فردوسي*پور اما در نشريات مكتوب هم دست دارد. او كه اتفاقا كار فوتبال را با گزارش*نويسي در روزنامه*هاي ورزشي شروع كرد، در حال حاضر با يك ماهنامه خارجي همكاري مي*كند.

مجله ورد ساكر يكي از نشريه*هاي( گروه اينترنتي ارور  ) معتبر در دنياي فوتبال به حساب مي*آيد، جايي است كه گاهي فردوسي*پور از فوتبال ايران در آنجا مي*نويسد. او البته يك روز در هفته هم فارغ از مسائل فوتبال به دانشگاه صنعتي شريف مي*رود تا به تدريس زبان انگليسي بپردازد؛ روز سه*شنبه.
جهانگير كوثري؛ تهيه*كننده و مجري

سينمايي*ها او را به عنوان يك تهيه*كننده فعال و مطرح مي*شناسند و فوتبالي*ها به عنوان يك كارشناس فوتبال و مجري برنامه*هاي ورزشي. البته كوثري همان بازيكن اسبق استقلال است كه بعد از دوران بازي فوتبال، به گزارشگري فوتبال روي*آورد. بعد*ها در روزنامه همشهري استخدام شد و به عنوان دبير سرويس ورزشي مشغول به كار شد.

او همين يكي دو سال پيش از موسسه همشهري بيرون آمد و به نظر مي*رسيد كه به همان كار تهيه*كنندگي بپردازد. ولي زماني كه پيشنهاد برنامه ورزشي شبكه دوم سيما به دستش رسيد، نتوانست از آن بگذرد.

كوثري حالا مدتي است نام مجري برنامه «ورزش از نگاه 2» را يدك مي*كشد. در كنار آن البته سينما را رها نكرد و در حال حاضر نيز 3،2 فيلمي را تهيه*كنندگي كرده كه هنوز به مرحله اكران نرسيده است.
فيلمي مثل «ميزاك»( گروه اينترنتي ارور  ) كه در آخرين جشنواره فيلم فجر به نمايش درآمد و البته انتقادهاي بسياري را برانگيخت. طوري كه از شخص كوثري هم انتقاد زيادي شد.
«حيران» نيز فيلم ديگري است كه هنوز به نمايش عموم درنيامده و گفته مي*شود اين فيلم هم چندان راضي كننده نيست. گفته مي*شود تهيه*كنندگي شغل اول او است و مجري برنامه ورزشي شغل دومش.
جواد خياباني؛ دفتر تبليغاتي

نام او يادآور گزارش*هاي حماسي است كه خيلي*ها بر اين باورند كه جواد خياباني پتانسيل اين را دارد كه از هر مسابقه يك حماسه بسازد؛ حتي از بازي*هاي دسته چندم فوتبال ايران.
البته همه خياباني را با گزارش مسابقه ايران-استراليا به ياد مي*آورند. كسي كه مثل بقيه گزارشگران فوتبال مجري برنامه*ها چون فوتبال برتر نيز هست. او زماني در نشريات مكتوب مشغول به كار بود. البته او هنوز هم به اين كار علاقه*مند است.
به خصوص به آمار و ارقام فوتبال ليگ برتر.( گروه اينترنتي ارور  ) براي همين سعي مي*كند بعد از پايان هر فصل فوتبالي يك مجله منتشر كند تا علاقه*مندان به ليگ آمار مسابقه*ها را در آرشيو خود داشته باشند. اما جالب است بدانيد كه در اين نشريه بيشتر از هر چيزي آگهي*ها توي چشم است و ظاهرا مجله*اي تبليغاتي است و در كنار آن آمار و ارقام ليگ ديده مي*شود.
البته اگر بدانيد شغل دوم خياباني چيست، مطمئنا به او حق مي*دهيد. او يك دفتر تبليغاتي دارد؛ با عنوان كانون آگهي و تبليغات... ظاهرا زماني كه خياباني در سازمان صدا و سيما حضور ندارد، مي*توانيد او را در دفتر تبليغاتي*اش پيدا كند.
پيمان يوسفي؛ جام*جم

همه كار پيمان يوسفي در سازمان صدا و سيما خلاصه مي*شود. او كه نامش هميشه بعد از گزارشگراني چون عادل فردوسي*پور، مزدك ميرزايي و جواد خياباني مطرح است، يكي از گزارشگران فعال اين مجموعه به حساب مي*آيد.
البته ممكن است برخي اين ( گروه اينترنتي ارور  )جمله را مطرح كنند كه «اگر او جزو گزارشگران فعال صدا و سيما است، پس چرا در برنامه*هاي ورزشي كمتر ديده مي*شود؟» البته به آنها بايد حق داد. چون اين افراد احتمالا از فعاليت*هاي پيمان يوسفي در شبكه جهاني جام*جم مطلع نيستند. به گفته خودش به غير از گزارشگري فوتبال در برنامه سازي برنامه*هاي ورزشي مشغول به*كار است.
يوسفي مي*گويد: «در شبكه جام*جم كار تهيه*كنندگي مي*كنم. در دو برنامه گزارش ورزشي و گزارش فوتبال ليگ يك مشغول هستم. البته گزارش ورزشي مثل همان برنامه فوتبال برتر شبكه 3 است. در اين برنامه*ها به عنوان مجري هم جلوي دوربين تلويزيوني مي*آيم.»
يوسفي در ادامه عنوان مي*كند كه به غير از آن، كار ديگري انجام نمي*دهد:«بيرون از سازمان كار ديگري ندارم و البته تا حالا به اين موضوع فكر نكردم كه آيا مي*توانم داشته باشم يا نه.»
مزدك ميرزايي؛ خبرگزاري فوتبال

نه مثل فردوسي*پور و يوسفي تهيه*كننده برنامه*اي است و نه مثل خياباني در فعاليتي ديگر. فعاليت*هايش نسبت به ديگر همكارانش كمتر است. از برنامه*هاي ورزشي روزمره شبكه سوم سيما مثل بقيه سهم دارد.
البته با فردوسي*پور و يوسفي( گروه اينترنتي ارور  )همكاري*هايي دارد. در برنامه 90 با فردوسي*پور همكاري مي*كند و با يوسفي در برنامه ليگ يك در شبكه جام*جم. مزدك ميرزايي در حال حاضر با برخي از رسانه*هاي مكتوب نيز همكاري دارد.
در روزنامه جام*جم و سايت خبر آنلاين معمولا نويسنده گزارش ليگ قهرمانان اروپا است و البته مترجم مقالات ورزشي مجلات اروپايي هم به حساب مي*آيد. به گفته خودش شغل دوم به آن شكل كه گفته مي*شود، ندارد. اما مدتي است كه ايده*اي را در سر مي*پرواند.
اينكه مي*خواهد گردانده يك سايت ورزشي باشد. ظاهرا اين موضوع از دغدغه*هايش به حساب مي*آيد و در آينده مطمئنا از آن خواهيد شنيد.
البته از اينكه او مسوول يك خبرگزاري تخصصي فوتبال است. گفته مي*شود او با همكاري يكي دو نفر از دوستان مطبوعاتي*اش دست به چنين كاري خواهد زد. در هر حال، آنطور كه پيداست ميرزايي به قدري به ورزش و البته به فوتبال علاقمند است كه ظاهرا هرگز نمي*خواهد كار ديگري انجام دهد.
رضا جاوداني؛ وكيل پايه يك

رضا جاوداني خود را به عنوان مجري برنامه*هاي ورزشي شبكه سوم سيما مطرح كرد. بعدها مجري برنامه «دايره طلايي» شد كه گفته مي*شد اين برنامه كپي*برداري از برنامه 90 است؛ با اين تفاوت كه برنامه «دايره طلايي» اختصاص دارد به ورزش كشتي.

اين برنامه همچنان ادامه دارد. كسي كه مجري برنامه فوتبال برتر، ليگ قهرمانان اروپا و... نيز هست. يعني مي*شود همه اينها را به فعاليت*هاي رسانه*اي او اضافه كرد. جالب اينكه همه اين كارها براي جاوداني به عنوان شغل دوم مطرح است.
به اين ترتيب كه او وكالت را شغل اول خودش مي*داند. ( گروه اينترنتي ارور  ) وكيل پايه يك دادگستري است و نكته اينجاست كه فعاليت رسانه*اي را زودتر شروع كرده. وكالت جاوداني عمر زيادي ندارد و ظاهرا با همكاري يكي از دوستانش مي*خواهد شغل اولش را ارتقا ببخشد.
براي همين دوستش كه در اين كار است، نقش بسياري در اين راه خواهد داشت. به هر حال، بعدها احتمالا از شغل اول جاوداني بيشتر خواهيد شنيد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 371]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن