تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816273491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور:عقب ماندگان سياسي به دنبال سلاح هسته‌اي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئيس جمهور:عقب ماندگان سياسي به دنبال سلاح هسته‌اي هستند
رييس جمهور گفت :معتقديم هر كس كه به دنبال سلاح هسته‌اي است يك عقب‌مانده‌ سياسي است، چرا كه دوران استفاده از اين سلاح تمام شده است و هر كس به دنبال استفاده از آن برود ضرر مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري مهر، دكتر محمود احمدي‌نژاد در حاشيه مجمع عمومي سازمان ملل متحد با شركت در يك كنفرانس مطبوعاتي در جمع خبرنگاران در نيويورك در ابتداي اين نشست خبري گفت: رسانه ها به تفاهم ملت ها و نزديك شدن انديشه ها و برقراري صلح و امنيت در جهان كمك مي كنند.

رييس جمهور با بيان اينكه دوران معيارهايي نظير ثروت، قدرت و قواي نظامي پايان يافته است ، تصريح كرد: اكنون دوران انديشه و فرهنگ در زندگي بشر آغاز شده است و رسانه‌ها نقش بسيار مهمي در ايجاد صلح و امنيت در عرصه‌ جهاني دارند.

وي با اشاره به اينكه دنيا در آستانه تحولات بزرگي است و نشانه هاي اين تحول اشكار شده است، اظهار داشت: بشريت به پايان يك دوره از زندگي خود رسيده و دوران جديدي اغاز شده كه دراين دوران ثروت ، قدرت ، استيلا ، قواي نظامي و توانمندي اقتصادي اثر خود را از دست داده و انديشه وفرهنگ نقش اصلي را در زندگي بشر ايفا مي كند .

رييس جمهور ادامه داد: در 60 سال گذشته حاكميت انديشه مادي جز تبعيض ، تنش ، ناامني و فاصله طبقاتي كشورها و نگراني براي جهان چيزي به ارمغان نياورده وعموم ملت ها به اين نتيجه رسيده اند كه بايد راه و معيار جديدي را انتخاب كنند كه آن را دوران انديشه نامگذاري كرده ايم .

وي اظهار اميد واري كرد در دوران جديد ،گفتگو به جاي تهديد و زور ، عدالت به جاي تبعيض و احترام به ملت ها و انسان ها به جاي تحقير قرار گيرد .

رئيس جمهور در دامه نشست خبري درنيويورك در پاسخ به سوال خبرنگاري كه در ارتباط با پرونده‌ هسته اي ايران سوال كرده بود،گفت: راه ملت ايران روشن است ، ما اهل گفتگوو منطق هستيم اما زير بار زور نمي رويم و به اين قدرت ها هم توصيه مي كنم به عدالت ، حقيقت و قانون پايبند باشند .

احمدي نژاد با بيان اينكه موضوع هسته اي ايران يك موضوع سياسي است نه يك مساله حقوقي، افزود: آژانس تا كنون بيش از 12 گزارش رسمي در خصوص صلح آميز بودن موضوع هسته اي ايران اعلام كرده است .

رئيس جمهور به همكاري هاي فشرده ايران با اژانس بين المللي انرژي اتمي اشاره و تصريح كرد: از نظر ما مسائل هسته اي ايران به طور كامل حل شده و ما اين موضوع را در نشست مارس به صورت رسمي اعلام مي كنيم .

وي افزود: قبل از اعلام نظر آژانس، دولت امريكا مجموعه اي از كاغذها و ادعاها را مطرح كرد و آژانس را تحت فشار قرار داد تا موضوع را دوباره مورد بررسي قرار دهد .

رئيس جمهور اين حركت امريكا را مغاير با اساسنامه اژانس بين المللي انرژي هسته اي دانست و گفت: بر اساس اين اساسنامه هيچ عضوي از اژانس نمي تواند عليه عضو ديگر ادعا و سوالي مطرح كند و نهاد حقوقي اژانس را تحت فشار قرار دهد اما امريكا خلاف اين اساسنامه عمل كرده است .

احمدي نژاد ادعاهاي مطرح شده امريكا به آژانس را بچه گانه دانست وافزود: اين ادعاها آنچنان بچه گانه جعل شده است كه هر كسي مي فهمد انها ساختگي است .رئيس جمهور ادامه داد: مي گويند براي استفاده از حق قانوني خود بايد امريكا را راضي كنيد، ما نه علاقه اي داريم و نه مي توانيم و نه مي خواهيم دولت زياده خواه امريكا را راضي كنيم. ما عضو اژانس هستيم و مي خواهيم از حقوق خود استفاده كنيم .وي افزود: انها مي خواهند ما چيزي را كه اصلا وجود خارجي ندارد اثبات كنيم و اين به هيچ وجه امكان پذير نيست .

احمدي نژاد با بيان اينكه بارها به اژانس گفته ايم تحت فشار قرار نگيرد، تصريح كرد: قدرت هاي زورگو بايد دست از زورگويي بردارند و بدانند اگر به سمت تحريم بروند در واقع خودشان را تحريم كرده اند چون ايران و ملت ايران كشور و ملتي بزرگ و مستقل هستند .

رئيس جمهور افزود: ما صادق هستيم وهمه دستاوردهاي خود را در معرض قانون قرار داده ايم و به طور قاطع از فعاليت هايمان دفاع مي كنيم واجازه نخواهيم داد زياده خواهان جلوي پيشرفت ملت ايران را بگيرند .

احمدي نژاد ادبيات كنوني در خصوص موضوع هسته اي ايران را پايان يافته خواند ويادآور شد: آيا اين خنده دار نيست آنهايي كه سلاح اتمي و كشتار جمعي دارند و در حال آزمايش نوع جديد آن هستند، خطر معرفي نشوند اما در مقابل فعاليت هاي صلح آميز هسته اي ايران خطر معرفي شود، اين ادبياتي است كه به پايان خط رسيده است .

وي افزود: آنهايي كه از چنين ادبياتي استفاده مي كنند به نوعي نشان مي دهند كه دچار عقب ماندگي سياسي اند .

رييس جمهور در خصوص پيگيري جمهوري اسلامي ايران در زمينه مسببان مسلح كردن عراق به سلاح هاي شيميايي و واكنش ايران به كساني كه اين كار را انجام داده اند و هم اكنون ايران را متهم به تلاش براي دست يابي به سلاح هسته اي مي كنند، گفت: در اين مسئله كه بعضي از كشورهاي غربي در بمباران شيميايي ايران و حلبچه دست داشته اند به هيچ وجه جاي ترديد نيست و مسئولان قضايي ما نيز در حال پيگيري اين مساله هستند ،اما همه مي دانند موضوع هسته اي ايران حل شده است در عين حال عادت هم كرده اند كه بالاخره يك سرو صدايي كنند .

وي افزود:موضوع هسته اي ايران ديگر مسئله اول دنيا نيست و اين هم فرصت خوبي است كه كشورهاي غربي از سرو صداهاي بي ثمر دست بردارند .

رييس جمهور در پاسخ به سوالي در مورد اينكه اسرائيل تهديد كرده كه به تاسيسات هسته‌اي ايران حمله مي‌كند و ايران براي مقابله با اين تهديدات چه برنامه‌هايي دارد؟ گفت: رژيم صهيونيستي براي تهديد درست شده است و وظيفه‌ اصلي اين رژيم تهديد و اشغالگري است. اين رژيم درست شده تا ترور كند و مردم را تحت فشار قرار دهد.

احمدي‌نژاد افزود: تهديدهاي اين رژيم چيز جديدي نيست و هم صهيونيست‌ها و هم حاميان آنها مي‌دانند كه آنها خيلي كوچك‌تر و ناتوان‌تر از آن هستند كه بتوانند به ايران آسيب برسانند.

رييس جمهور بار ديگر با تاكيد بر اينكه ملت ايران ملتي صلح‌دوست و اهل گفت‌وگوست، تصريح كرد: البته هر دستي كه بخواهد عليه ملت ايران شليك كند آن دست قبل از شليك از بازو به صورت قاطع قطع مي‌شود.

وي گفت: اين حرف‌هايي كه صهيونيست‌ها مي‌زنند در واقع براي سرپوش گذاشتن بر روي شكست‌ها و مشكلاتي است كه در داخل دارند. اين رژيم به آخر خط رسيده است و ديگر قادر به اشغالگري نيست و براي سرپوش گذاشتن بر روي ضعف‌هاي خود اين حرف‌ها را مي‌زند و اين تهديدها را مي‌كند ولي خودشان مي‌دانند كه خيلي كوچك‌تر از اين هستند كه بتوانند در اين ارتباط اقدامي انجام دهند.

رييس جمهور در ادامه در پاسخ به سوالي در ارتباط با رابطه‌ ايران و آمريكا و گفت‌وگو با كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري اين كشور، اظهار داشت : دولت آمريكا 28 سال قبل به صورت يك‌طرفه و يك‌جانبه روابط خود را با ايران قطع كرد، در صورتي كه ما خواهان روابط با تمام ملت‌ها بوديم، ولي آمريكايي‌ها فكر مي‌كردند كه با قطع رابطه مي‌توانند ايران را تنبيه كنند و جلوي پيشرفت ايران را بگيرند؛ ولي 28 سال گذشته و شما مي‌بينيد كه امروز ايران قدرتمندتر از 28 سال قبل است.

احمدي‌نژاد با بيان اينكه ما معتقديم آمريكايي‌ها بايد از زورگويي دست بردارند و با كشورها روابط احترام‌آميزي را داشته باشند، گفت: امروز نيز خواهان روابط دوستانه هستيم، ولي بر پايه‌ احترام متقابل و عدالت و اينكه آمريكايي‌ها از موضع زورگويانه دست بردارند.

وي همچنين با بيان اينكه من پيشنهاد كردم كه حاضرم با كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري آمريكا در محل سازمان ملل گفت‌وگو كنم ،البته در حضور رسانه‌ها به نحوي كه هر يك از طرفين نظرات خود را مطرح كنند، ادامه داد: ما از روابط در چارچوب عدالت و احترام متقابل استقبال مي‌كنيم.

رييس جمهور در پاسخ به سوالي درباره كمك كشورهاي غربي به صدام براي بمباران شيميايي برخي از مناطق ايران، اظهار داشت : كشورهاي غربي در بمباران شيميايي برخي از مناطق ايران به صدام كمك و از او حمايت كردند و قضيه‌ بمباران شيميايي را مسوولان قضايي ما پيگيري مي‌ كنند.

احمدي‌نژاد همچنين بار ديگر در پاسخ به سوالي در ارتباط با موضوع هسته‌اي، گفت: مسئله‌ هسته‌اي از نظر ما حل شده و همه اين را مي‌دانند و امروز مساله‌ هسته‌اي ايران مسئله‌ اول جهان نيست و اين فرصت خوبي براي كشورهاي غربي است كه خودشان را از اين مسئله بيرون بكشند و آنها نيز مي‌دانند كه مساله‌ هسته اي ايران امروز تمام شده است.

رييس قوه مجريه در پاسخ به سوال خبرنگار صداي آمريكا كه از وي پرسيد امروز قدرت در ايران دست كيست؟ گفت: امروز در ايران قدرت در دست مردم است و حاكم اصلي در ايران مردم هستند و در واقع تمام مسوولان را مردم انتخاب مي‌كنند. مردم ايران به صورت مستمر بر عملكرد مسوولان نظارت دارند.

وي افزود: رهبري، رييس جمهور، نمايندگان مجلس، شوراها و مجلس خبرگان به صورت مستقيم و غير مستقيم توسط مردم انتخاب مي‌شوند و قدرت متعلق به مردم است. در ايران مردم‌سالاري حقيقي حاكم است و همه در برابر مردم مسوول هستند و همه‌ مسوولان از جمله خود من با متن مردم در ارتباط هستيم.

رييس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگاري كه از وي پرسيد سازمان‌هاي حقوق بشر آمريكا مطرح كرده‌اند كه در ايران حقوق بشر رعايت نمي‌شود و بعضا روزنامه‌نگاران و وبلاگ‌ نويسان تحت فشارهستند؛ گفت: سازمان‌هاي حقوق بشر آمريكا مثل ديگر سازمان‌هاي آمريكا هستند و اظهارنظر آنها ارزش حقوقي ندارد و در واقع آنها از موضع سياسي اظهارنظر مي‌كنند.

احمدي نژاد گفت: اين سازمان‌هاي حقوق بشر آمريكايي در مورد زندان گوانتانامو، جنايت‌هاي آمريكا در عراق و شنود تلفن مردم آمريكا تاكنون گزارشي منتشر نكرده و حرفي نزده اند و در واقع حرف آنها از نظر ما داراي مبناي حقوقي نيست.

رييس جمهور در ادامه اين نشست خبري در پاسخ به سوال همين خبرنگار مبني‌بر اينكه شما پيشنهادي را در مورد قضيه‌ فلسطين مطرح كرده‌ايد و گفته‌ايد كه رفراندوم آزاد در اين كشور برگزار شود در حالي كه اين كشور داراي دولت است و به نظر مي‌رسد صحبت‌هايي كه شما در مورد مردم فلسطين مطرح مي‌كنيد بعضا به ضرر مردم فلسطين است و در داخل ايران نيز عده‌اي نظرات متفاوتي از نظرات شما دارند، گفت: در مورد فلسطين شما بايد نظر مردم فلسطين را جويا شويد نه نظر برخي از افراد داخل ايران را.

وي ادامه داد:البته در ايران آزادي وجود دارد و افراد مي‌توانند نظرات خود را مطرح كنند. جمهوري اسلامي ايران از حق مردم فلسطين حمايت مي‌كند. ما در واقع اين طرح را براي دفاع از حق فلسطينيان آماده كرده‌ايم كه به زودي به سازمان ملل ارايه مي‌كنيم.

احمدي‌نژاد اضافه كرد: اين طرح داراي چند ويژگي است كه از جمله ويژگي‌هاي آن اين است كه موضوع فلسطين را به صورت ريشه‌اي مورد بحث و بررسي قرار داده و براي حل آن پيشنهاد ارايه كرده‌اند. اين درحالي است كه در طرح‌هاي قبلي كه در مورد فلسطين داده مي‌شد به ريشه‌ مساله فلسطين توجه نمي‌شد.

رييس جمهور گفت: در واقع ما پيشنهاد داديم كه رفراندوم آزادي در فلسطين زير نظر سازمان‌هاي بين‌المللي برگزار شود و فلسطيني‌ها نوع حكومت خود را در يك انتخابات آزادانه انتخاب كنند. طرح ايران در اين زمينه طرحي انساني و دموكراتيك است.

حمدي نژاد در پاسخ به اين سوال كه شما در سخنان خود با انعقاد قرارداد امنيتي بين آمريكا و عراق مخالفت كرده‌ايد، گفت: من در سخنراني خود چنين حرفي را نزدم و در واقع هر تصميمي كه دولت و ملت عراق بگيرد براي ما محترم است. حرف ما اين است كه چرا به صورت غير قانوني ملت عراق تحت فصل هفت منشور سازمان ملل نگه داشته شده است؟ اين تحميل زمينه‌ساز تحميل برخي از قراردادها به عراق مي‌شود. اين حرف دولت و ملت عراق نيز هست و ما با آنها هم نظريم.

خبرنگار ديگري از احمدي‌نژاد در مورد سرمقاله‌ نيويورك‌تايمز پرسيد كه اعلام كرده تحريم‌ها تاثيري بر ايران نداشته و بايد آمريكايي‌ها سياست جديدي را در ارتباط با ايران آغاز كنند، رييس جمهور كشورمان گفت: من در موقعيتي نيستم كه در مورد هر مقاله‌اي كه در روزنامه‌ها نوشته مي‌شود صحبت كنم. اگر تغييراتي در رفتار دولت آمريكا به وجود بيايد قطعا در وضعيت موجود اثرگذار خواهد بود.

رييس جمهور همچنين در مورد خط لوله‌ گازي بين ايران، هند و پاكستان نيز گفت: امروز با رييس جمهور پاكستان در اين ارتباط صحبت كردم و اميدوارم اين قرارداد در آينده‌ نزديك نهايي شود .

وي همچنين در پاسخ به سوالي در مورد مبارزه با تروريسم، گفت: هر كسي كه بخواهد به صورت واقعي و حقيقي با تروريسم مبارزه كند ملت ايران دركنار آن خواهد بود. ملت ايران جزو قرباني‌هاي تروريسم است و با كساني كه به صورت حقيقي و واقعي بخواهند با تروريسم مبارزه كنند همكاري مي‌كند.

دكتر احمدي‌نژاد همچنين در پاسخ به سوالي در ارتباط با اظهارنظر اخير سارا پيلين معاون مك‌ كين كه اعلام كرده اگر ايران به توانايي هسته‌اي دست پيدا كند هولوكاست دوم صورت مي‌گيرد، گفت: ما فكر مي‌كنيم كه افراد آزاد هستند كه عقايد خود را بگويند و اجازه دهيم كه ايشان نيز حرف خود را بزنند و البته هر كسي كه حرف بزند نبايد ما جواب آن را بدهيم.

وي افزود:ما معتقديم هر كس كه به دنبال سلاح هسته‌اي است يك عقب‌مانده‌ سياسي است، چرا كه دوران استفاده از اين سلاح تمام شده است و هر كس به دنبال استفاده از آن برود ضرر مي‌كند. البته ما از تبليغات انتخاباتي مطلع هستيم و به آن توجهي نمي‌كنيم.

احمدي نژاد در پاسخ به اين سوال كه شما صحبت از آزادي كرديد ولي گزارش‌ها حاكي از آن است كه برخي از روزنامه‌نگاران ايراني تحت فشار هستند و اگر روزنامه‌نگاري در ايران از مسوولان انتقاد كند مورد مجازات قرار مي‌گيرد، گفت: چيزي كه در ايران مجازات ندارد حرف زدن عليه مسوولان است. البته اگر كسي حقوق ديگري را زير پا بگذارد با آن برخورد قانوني مي‌ايران وجود دارند كه بعضا تندترين انتقادات را به شخص رييس جمهور مي‌كنند، گفت: من خبر ندارم كه كسي تاكنون به خاطر انتقاد از رييس جمهور و مسوول اجرايي كشور مورد تعقيب قرار گرفته باشد. در ايران آزادي خيلي بيشتر از آن چيزي است كه شما فكر مي‌كنيد. اين در حالي است كه در قانون جزايي آمريكا توهين به يونيفرم نظامي هم مجازات دارد.

رييس جمهور در ادامه نشست خبري خود با خبرنگاران در باره حضور نيروهاي نظامي ناتو در افغانستان، گفت: در حال حاضر نيروهاي ناتو در افغانستان وجود دارند و از روزي كه اين نيروها در منطقه حضور پيدا كرده‌اند توليد مواد مخدر، افراطي‌گري و ناامني در اين كشور گسترش پيدا كرده است.

احمدي‌نژاد ادامه داد: هيچ تضميني وجود ندارد كه نيروهاي ناتو بتوانند سربلند ازافغانستان خارج شوند.آنها بايد به نصايح دوستانه كه به آنها مي‌شود گوش دهند. وي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه اگر آژانس جمهوري اسلامي ايران را تحت فشار بيشتري قرار دهد ،واكنش ايران چه خواهد بود؟ گفت: ما تحت هر شرايطي تصميم لازم را مي‌گيريم و تا امروز نيز به لطف خداوند بهترين تصميمات را گرفته‌ايم.

رييس جمهور تاكيد كرد: ما دوست داريم كه روابط‌مان با آژانس ادامه پيدا كند و به آژانس توصيه مي‌كنيم كه تحت فشار قرار نگيرد و به كشورهاي ديگر نيز توصيه مي‌كنيم كه آبرو و حيثيت آژانس و ديگر سازمان‌هاي بين‌المللي را نبرند. وي همچنين در پاسخ به سوالي در مورد امنيت عراق و اينكه چرا اين مذاكرات سه جانبه‌ ايران، عراق و آمريكا در مورد موضوع عراق متوقف شده است؟ گفت: امروز خوشبختانه وضعيت امنيت در عراق بهتر از سال گذشته است و ايران تمام توان خود را در خدمت دولت عراق براي برقراري امنيت گذاشته است. كميته‌ سه‌جانبه‌ آمريكا، عراق و ايران جهت توسعه‌ امنيت در عراق ايجاد شدند و اين كميته و مذاكرات را ما قطع نكرده‌ايم و در صورت لزوم هر موقع كه لازم باشد آن را ادامه مي‌دهيم.

رييس جمهور در پاسخ به سوالي در مورد توسعه‌ روابط مردم ايران با آمريكا، گفت ما از هر نوع توسعه روابط بين مردم استقبال مي‌كنيم. ما سه سال قبل پيشنهاد داديم كه خط مستقيم پروازي بين ايران و آمريكا برقرار شود منتها از آن استقبال نشد و امروز اگر دولت آمريكا تصميم بگيرد كه در رفتار خود تغييري ايجاد كند ما از تغييرات سازنده و مثبت در رفتار آمريكا استقبال مي‌كنيم.

احمدي نژاد همچنين در پاسخ به سوالي در رابطه با مساله گرجستان و بحران صورت گرفته در اين منطقه، گفت: فكر مي‌كنيم كه مسائل منطقه را كشورهاي خود منطقه مي‌توانند حل كنند و مي‌توانند در كمال صلح و برادري در كنار هم زندگي كنند. البته در قضيه گرجستان مديريت خوبي صورت نگرفت و بهتر از اين مي‌شد كه اين صحنه را مديريت كرد و يكي ديگر از مشكلات عمده‌ بروز اين بحران دخالت‌هاي بيگانگان و تحريكات ناتو و رژيم صهيونيستي بود و ما معتقديم كه بايد آنها از دخالت در امور منطقه بپرهيزند و اجازه بدهند كشورهاي منطقه خود مسائل‌شان را حل و امنيت ايجاد كنند.

رييس جمهور همچنين در پايان اين مصاحبه مطبوعاتي در پاسخ به سوالي در ارتباط با روابط ايران با كشورهاي حاشيه‌ خليج فارس از جمله امارات، گفت: روابط ما با كشورهاي خليج فارس دوستانه و تاريخي است و تحريكات ديگران نمي‌تواند روابط دوستانه‌ ما را مورد خدشه قرار دهد. ما مشكلي در خليج فارس نداريم، روابط ما با امارات نيز دوستانه است و حجم اين ارتباطات رو به گسترش است و حرف‌هايي كه از بيرون از منطقه منتشر و زده مي‌شود ربطي به اين روابط ندارد.

دكتر احمدي‌نژاد تاكيد كرد: كشورهاي منطقه مي‌توانند مسائل را خوشان حل كنند و مشكلي ندارند.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن