تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815507421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان// كنترل شما، مانع غوغازيستي ماست!// اسلحه روي شقيقه آقاي مديركل// آقاماشاءالله باز هم زيرآبي رفت!// اين را بچاپان ! آن را نچاپان! // دولت مي خواهد راي مردم را بخرد!


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه كيهان// كنترل شما، مانع غوغازيستي ماست!// اسلحه روي شقيقه آقاي مديركل// آقاماشاءالله باز هم زيرآبي رفت!// اين را بچاپان ! آن را نچاپان! // دولت مي خواهد راي مردم را بخرد!
خبرگزاري آريا- كيهان در شماره امروز (3 مهر)، اخبار ويژه زير را درج كرده است.

كنترل شما، مانع غوغازيستي ماست!(خبر ويژه)

ارگان يكي از جريانات رو به اضمحلال موسوم به چپ، از كنترل ورود و خروج دانشجويان در مبادي ورودي دانشگاه تهران به شدت انتقاد كرد.

وبلاگ آزادي- برابري، وابسته به جريان چپ راديكال با ابراز شگفتي از نصب گيت هاي الكترونيكي در آستانه درب هاي ورودي دانشگاه تهران كه هنگام ورود با قرار دادن كارت دانشجويي بر روي آن، چهره صاحب كارت نشان داده مي شود، اين اقدام را در راستاي طرح سركوب فعاليت هاي دانشجويي قلمداد نمود.

اين مخالف خواني ها در حالي صورت مي پذيرد كه در اكثر اغتشاشات و بحران هاي بوجود آمده در درون دانشگاه طي سال هاي گذشته، رد پاي افراد غيردانشجويي خارج از دانشگاه ديده مي شود.

به نظر مي رسد اعمال كنترل بر ورودي هاي دانشگاه ها، عامل خطري براي حيات جريانات غوغازيستي است كه دوام خويش را در التهاب آفريني و اوباش گري مي بينند.

اسلحه روي شقيقه آقاي مديركل(خبر ويژه)

منابع مطلع گزارش دو پهلوي البرادعي درباره برنامه هسته اي ايران و ادعاي اينكه «آژانس قادر نيست تا غير نظامي بودن فعاليت هاي اتمي ايران را تضمين كند» را به فشارها و تهديدهاي فزاينده آمريكا و رژيم صهيونيستي عليه وي مرتبط مي دانند. اگرچه بحث كنار گذاشتن آژانس از مديركلي آژانس با پيگيري آمريكا جدي شده است اما منابع مطلع، علت اصلي دور افتادن البرادعي از بيطرفي و عدم اعلام مختومه شدن پرونده ايران را مربوط به پروژه تهديد عليه وي ارزيابي مي كنند. البرادعي 30 بهمن سال گذشته طي مصاحبه اي از شنود مداوم مكالماتش توسط آمريكا ابراز نگراني كرده بود. وي همچنين خبر داده بود در سفر به فلسطين اشغالي كه به دعوت رژيم صهيونيستي صورت گرفت تهديد به ترور شده است.

آقاماشاءالله باز هم زيرآبي رفت!(خبر ويژه)

سردبير سابق روزنامه هاي زنجيره اي باز هم ديدگاه خود را تازه كرد و اين بار حامي نامزدي خاتمي شد.

ماشاءالله شمس در گفت و گو با آريا با اشاره به احتمال نامزدي حسن روحاني گفت: اگر آقاي خاتمي تصميم به نامزدي بگيرد خيلي ها كنار خواهند رفت. طبقه متوسط به بالا و نخبگان از دوران رياست جمهوري آقاي خاتمي خاطره خوشي دارند.

حسن روحاني ديروز در گفت وگو با ايسنا در پاسخ به اين سؤال كه آيا نامزدي شما منوط به آمدن يا نيامدن آقاي خاتمي است، اعلام كرد آمدنم را به آمدن هيچ كس منوط نكرده ام.

گفتني است در گذشته برخي نشريات تحت نظر شمس الواعظين آقاي خاتمي را به خاطر ضعف عملكرد با شاه سلطان حسين پادشاه بي كفايت صفويان مقايسه كرده بودند اما خود وي نيز مكررا به تخطئه خاتمي پرداخته و يكبار گفته بود: «خاتمي مرد شنا در استخر است نه دريا. او در دريا غرق مي شود. مانند اتفاق آن سال هاي دور كه گروهي از قهرمانان مسابقه شنا به درياي خزر رفتند و ناگهان خبر آمد همگي در موج دريا غرق شده اند.»

حال بايد ديد شناي آقاي خاتمي بهتر شده يا محمودخان شمس و هم تيمي هاي رياكارش، نظر ديگري پيدا كرده اند كه ماشالا ... ماشالا مي گويند و مايلند از او قهرمان غرق شدن بسازند همچنان كه قوچاني همكار سابق شمس، نامزدي خاتمي را پريدن از آسمانخراش و به مثابه شكستن استخوان مي داند.

قدرت را بچسب! مباني نظري مي خواهي چه كار؟(خبر ويژه)

عضو جريان گروهكي موسوم به ملي - مذهبي، در آسيب شناسي جبهه مشاركت، اين حزب را فاقد كيفيت خواند.

تقي رحماني طي تحليلي نوشت: جبهه مشاركت هنوز نتوانسته تبديل به مجموعه اي با كيفيت شود. اصول اين حزب: تاكيد بر رهبري اصلاح طلبان، عدم توجه به حركت هاي مدني، و سياسي و جناحي ديدن تمام فعاليت هاي مدني و صنفي است. وي اضافه مي كند: مباني نظري اين حزب مشخص نيست. ديدگاه هايي از سوسيال دموكرات مذهبي تا ليبرالسيم جديد مذهبي در ميان جبهه وجود دارد اما ويژگي خصلتي و ماهيتي اعضاي جبهه و باور مهم آنها دولت محوري، و در قدرت ماندن به قصد قدرت يافتن است. جمع بندي بنيادين حزب، ماندن در مدار اصلي قدرت است... جبهه مشاركت با فشار بدنه و برخي اعضاي آن، در كنگره سوم طرح خروج از حاكميت را مطرح كرد اما در عمل اين اقدام را انجام نداده و تلاش كرد در هر صورت در حاكميت بماند.

سياستمداران آمريكايي در آينه قيافه خود را ببينند(خبر ويژه)

يك روزنامه آمريكايي معتقد است كاخ سفيد در حال باج دادن به ايران است و براي فهم علت آن، سياستمداران آمريكايي بايد خود را در آينه نگاه كنند.

واشنگتن تايمز با طرح اين پرسش كه «تاكي بايد به ايران باج بدهيم» مي نويسد: ما براي جلوگيري از گسترش فعاليت هاي هسته اي ايران گزينه هاي محدودي داريم. جنگ كه نمي تواند يك گزينه باشد و فقط گزينه ديپلماسي و تحريم مي ماند اما در حال حاضر تحريم هاي سازمان ملل چيزي شبيه يك شوخي است. در ملاقات اخير نمايندگان 1+5 هم هيچ توافقي حاصل نشد و انتظار مي رود مسكو و پكن به تضعيف هر اقدام شوراي امنيت عليه ايران ادامه دهند.

اين روزنامه همچنين مي نويسد: اوضاع در مجلس سناي آمريكا نيز چندان بهتر نيست. در سنا، دمكرات ها و جمهوريخواهان سخت مشغول بحث درباره قطعنامه هاي كنگره در مورد ايران هستند، قطعنامه هايي كه دولت آمريكا و دولت هاي خارجي آزاد هستند ناديده بگيرند. متاسفانه تحريم هايي كه مي توانند به توانايي ايران آسيب برسانند، از جمله قانون تحريم هاي ايران، احتمالا در سال جاري منسوخ مي شوند. يك اقدام ديگري كه از سوي سناتور گوردون اسميت پيشنهاد شد، همچنان در مجلس سنا متوقف شده است. اگر اعضاي كنگره تعجب مي كنند چرا دولت ايران اين گونه كه مي بينيد رفتار مي كند، بايد خود را در آينه نگاه كنند.

مقلد مايي، پس مرجع مايي!(خبر ويژه)

ملاقات چند روز پيش سران سازمان مجاهدين(انقلاب) با آقايان منتظري و صانعي تعجب ناظران سياسي را برانگيخته است.

محافل رسانه اي همسو با سازمان كه خبري كوتاه از اين ملاقات ها را منتشر مي كردند از آقايان منتظري و صانعي به عنوان مرجع تقليد بلندپايه ياد كردند اما متعرض اهانت هاي صريح هاشم آغاجري عضو مركزيت مجاهدين عليه مرجعيت شيعه كه چند سال پيش در همدان انجام گرفت نشدند. منتظري در ديدار مذكور كه ظاهرا بهزاد نبوي و محمد سلامتي در آن حضور داشتند به تبعيت از ابراهيم يزدي رئيس گروهك نهضت آزادي، از نامزد اصلاح طلبان خواسته براي شركت در انتخابات با نظام اتمام حجت كند.

نهضت آزادي هم مانند سازمان مجاهدين به رغم مسئله داشتن با اصل مرجعيت و ولايت فقها، ارادت ويژه اي به آقاي منتظري دارند.

اين را بچاپان ! آن را نچاپان !(خبر ويژه)

فشار پدرخوانده ها به روزنامه هاي زنجيره اي باعث عقب نشيني و تسليم اين روزنامه ها شد.

چند روز پس از آن كه مرتضي- ك همكار مشترك حزب مشاركت و نهضت آزادي، روزنامه هاي اعتماد و كارگزاران و نيز نشريه شهروند را به خاطر عدم حمايت كافي از نامزد مشترك سازمان مجاهدين- مشاركت سرزنش كرد، روزنامه هاي مذكور مجبور شدند متن بيانيه مطول كنگره دوازدهم سازمان مجاهدين انقلاب را كه ضمن تخطئه دولت از نامزدي خاتمي حمايت مي كند، در يك صفحه تقريبا كامل به چاپ برسانند.

پيش از اين برخي خبرهاي منتشره از بايكوت نشريه شهروند و تحريم مراسم افطار آن از سوي پدرخوانده هاي اصلاح طلبان- به بهانه خالي كردن دل خاتمي و دعوت به نيامدن- حكايت مي كرد همچنان كه خبرنگار يكي از روزنامه هاي اقتصادي سياسي زنجيره اي هم در پي انتشار سخنان ياس آميز بهزاد نبوي در نشست داخلي سازمان مجاهدين مورد توبيخ و بازخواست قرار گرفته و از مديران روزنامه خواسته شد با خبرنگار منتشركننده گزارش برخورد شود!

گفتني است سران سازمان مجاهدين و مشاركت همواره به عنوان سياست تبليغاتي اقدام به مظلوم نمايي در زمينه نداشتن روزنامه كرده اند اما درج متن بيانيه مطول سازمان در دو روزنامه عمده گروه هاي مدعي اصلاح طلبي حاكي از آن است كه آنها در اين زمينه مشكلي ندارند و اگر هم مشكلي وجود دارد در زمينه مطالبي است كه خبرنگار ساده دل خيال مي كند به نفع اصلاح طلبان است و چاپ مي كند!

حمايت قدرت عليخاني از ناطق نوري(خبر ويژه)

قدرت عليخاني عضو فراكسيون اقليت مجلس با تأييد بر فراهم بودن شرايط براي پيروزي اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوري گفت: ناطق نوري مي تواند بهترين گزينه جناح راست باشد.

وي در گفت وگو با ايلنا در توضيح ضرورت نامزدي ناطق اظهار داشت: او فردي معتدل و سياستمدار است و در عين حال سابقه مديريتي دارد. ناطق نوري پس از دعوت برخي گروه ها، نظرش براي حضور در انتخابات كمي مساعد شده بود اما ناگهان نظرش عوض شده است.

قدرت عليخاني همچنين خواستار توجه اصلاح طلبان به 23 ميليون روستايي، و همچنين كارگران، بازنشستگان و فرهنگيان در صورت رسيدن به قدرت شد. ديروز كروبي از ملاقات با ناطق نوري خبر داد. پيش از اين هم برخي خبرها درباره ملاقات ناطق و خاتمي منتشر شده بود.

دولت مي خواهد راي مردم را بخرد!(خبر ويژه)

سازمان مجاهدين انقلاب با انتشار قطعنامه كنگره اخير خود آشكارا به ملت ايران توهين كرد و آنان را دچار «توهم پولي» خواند.

مجاهدين انقلاب در اين قطعنامه تلاش نموده است تا طرح «تحول اقتصادي» دولت نهم را كه همه دولتهاي قبلي آرزوي اجراي آن را در سر مي پروراندند به شدت تخريب نموده و ضمن اهانت به ملت ايران آن را طرحي براي خريد آراي عمومي جلوه دهد.

در قطعنامه مجاهدين انقلاب آمده است:«مردم داراي «توهم پولي» هستند به گونه اي كه افزايش رقم درآمدهاي خود را بهتر درك مي كنند تا كاهش قدرت خريد خويشان. تنها وجه خوشايند حذف يارانه ها براي عامه مردم، پرداخت نقدي بدون بازگو كردن لوازم و نتايج هزينه اي آن همچون افزايش قيمت نفت، بنزين، گاز، برق و كالا و خدمات به آنها و مطلوبيت ناشي از «توهم پولي» براي ايشان است. دولتيان گمان مي كنند پرداخت نقدي به مردم مي تواند در كوتاه مدت رضايت ايشان را فراهم كرده و تمايل به دولت را در انتخابات دهم افزايش دهد.» سازمان مجاهدين انقلاب سپس با نگراني از اجراي طرح تحول اقتصادي مدعي شد: «انگيزه اصلي اجراي طرح تحول اقتصادي، بهره گيري از «توهم پولي» عامه مردم براي خريد راي آنها در انتخابات رياست جمهوري آينده است.»البته سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي توضيح نمي دهد كه دولت نهم چه زماني بايد به اقدام اساسي هدفمندسازي يارانه ها كه بيش از دو دهه در دولتهاي سازندگي و اصلاحات به تاخير افتاد دست مي زد تا متهم به خريد آراي عمومي نمي شد؟ و اگر منافع اين طرح براي مردم به اندازه اي است كه باعث خوشبيني و جذب آراي ملت مي شود، چرا مدعيان اصلاحات عليه آن دست به تبليغ مي زنند؟

فراخوان اوباش پس از اعلام وضعيت قرمز(خبر ويژه)

لابي صهيونيست ها به همراه شماري از عناصر ضدانقلاب اقدام به تجمع چندصدنفري و شانتاژ عليه سفر رئيس جمهور اسلامي ايران به نيويورك كردند.

صهيونيست ها با وجود سرمايه گذاري و برنامه ريزي گسترده انجام گرفته نتوانستند چندصد نفر بيشتر را در تجمع مذكور كه صرفا همراه با فحاشي و توهين بود حاضر كنند. اوباش گردآوري شده در اين تجمع احمدي نژاد را فاشيست اسلامگرا، ديوانه و منفور خواندند. همزمان شماري از عناصر ضدانقلاب از جمله مهرانگيز كار و هادي قائمي با برگزاري نشستي مدعي نقض حقوق بشر در ايران شدند.

گردآوري اوباش و اراذل از سوي صهيونيست ها براي هياهو و فحاشي عليه حضور رئيس جمهور ايران در نشست مجمع عمومي سازمان ملل پس از آن صورت گرفت كه تلاش دولت آمريكا براي جلوگيري از اين سفر ناكام ماند. آمريكايي ها البته مانع از سفر دو تن از همراهان رئيس جمهور (طالب زاده و قمري وفا) شدند و ثمره هاشمي مشاور رئيس جمهور هم با تاخير از طريق ژنو عازم نيويورك شد.

سفر سال گذشته دكتر احمدي نژاد به نيويورك و ديدارها و مصاحبه هاي وي از جمله حضور در دانشگاه كلمبيا با هزينه اي گزاف براي آمريكا و رژيم صهيونيستي همراه بود به نحوي كه عناصر تندرويي نظير جان بولتون اعلام كردند احمدي نژاد در نيويورك هر كاري خواست با ما كرد و برنده اين ميدان او بود. گفتني است لابلاي تجمع كنندگان، شماري از آمريكائيان مخالف سياست هاي جنگ طلبانه دولت بوش و اسرائيل هم حضور داشتند كه پلاكاردهايي نظير «بوش هيتلر است» و «بوش! جنگ را متوقف كن» و «احمدي نژاد: با جنگ مخالفيم» را به دست گرفته بودند و مورد ضرب و شتم صهيونيست ها و عناصر ضدانقلاب حاضر در تجمع قرار گرفتند.

شماري از اعضاي گروهك تروريستي منافقين هم در تجمع صهيونيستي مذكور شركت داده شده بودند
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن