تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816532804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حمله اشرار مسلح به پمپ‌ بنزين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حمله اشرار مسلح به پمپ‌ بنزين
اعتماد ملي: 13 شرور با حمله به پمپ‌بنزيني در جنوب تهران، 3 كارگر را با چاقو و قمه مجروح كرده و جايگاه سوخت را تخريب كردند.اين حمله مسلحانه زماني رقم خورد كه تعدادي از متهمان قصد سرقت كارت سوخت را داشتند كه دستگير شدند.عقربه‌ها حدود ساعت 10/15 دقيقه 30 شهريورماه را نشان مي‌داد كه تماس با مركز فوريت‌هاي پليس برقرار شد و ماجراي مجروح شدن يكي از كارگران جايگاه سوخت 179 در جنوب تهران تشريح شد. 1100> نيز از طريق بي‌سيم، ماموران كلا‌نتري 152 خاني‌آباد را از موضوع باخبر كرد. وقتي ماموران گشت كلا‌نتري خود را به محل رساندند، متوجه شدند يكي از كارگران كه پيراهنش پاره بود، از ناحيه چشم چپ، چانه و ديگر اعضاي بدن مجروح شده است.

اين كارگر 25 ساله كه نام دارد به ماموران گفت: حدود 6 نفر با چاقو به من حمله كرده و مجروحم كردند. در پي اين اقدام نيز 3 نفر از آنها از سوي راننده‌ها و همكارانم دستگير شدند.

بدين‌ترتيب ماموران نيز هر 3 نفر كه ، و نام داشتند را به كلا‌نتري منتقل كردند. شاكي در آنجا ادامه داد: اين افراد قصد سرقت كارت سوخت يكي از مشتريان را داشتند كه من متوجه شدم به همين خاطر قصد گرفتن كارت را داشتم كه ناگهان به من حمله كردند.

بازجويي از متهمان آغاز شده بود كه حدود ساعت 10/21 دقيقه خبر حمله مسلحانه مجددي به همان پمپ‌بنزين به پليس اعلا‌م شد. از اين رو ماموران گشت كلا‌نتري بار ديگر به محل رفتند و اين بار حدود 10 شرور را ديدند كه با چوب، زنجير و قمه تمام شيشه‌هاي پمپ‌بنزين را شكسته و چند كارگر را نيز مجروح كردند. اين در حالي بود كه با ديدن پليس پا به فرار گذاشتند و ماموران يك نفر از آنها را كه نام داشت دستگير كردند.

در پي دستگيري اين متهم، مدير جايگاه سوخت به كلا‌نتري رفت و اعلا‌م كرد: پس از اقدام به سرقت 3 متهم و انتقال آنها به كلا‌نتري، تعدادي از بستگان متهمان طي تماس‌هاي تلفني تهديد به حمله كردن به جايگاه سوخت و كارگران كردند اما ما توجهي نكرديم تا اينكه ساعت 9 شب يك وانت در حالي كه 10 سرنشين داشت وارد پمپ‌بنزين شد و آنها پس از پياده شدن اقدام به تخريب جايگاه و مجروح كردن كارگران با چوب و قمه كردند. در همين حال دو كارگر نيز زخمي و به بيمارستان منتقل شدند. با اعلا‌م اين موضوع، پرونده براي ادامه تحقيقات به شعبه اول دادياري دادسراي ناحيه 16 رفت و محمدحسين محمدنژاد، رئيس شعبه، رسيدگي به آن را برعهده گرفت. در پيگيري‌هاي بعدي نيز صاحب امتياز پمپ‌بنزين به دادسرا رفت و گفت: حمله اين اشرار منجر به تخريب جايگاه سوخت شد به‌طوري كه به دليل خسارات وارده پمپ‌بنزين 6 ساعت تعطيل شد.

با به دست آمدن اين اطلا‌عات، داديار شعبه اول دستور انتقال متهمان به زندان و بازبيني دوربين مداربسته جايگاه سوخت را داد. در اين ميان نيز پرونده روي ميز پايگاه پنجم پليس امنيت قرار گرفت تا تحقيقات تكميلي انجام شود.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن