تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813044394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: خبر
اتمام مرمت و بهسازي 45 مدرسه در گلپايگان

گروه شهرستانها: رييس بسيج سازندگي اصفهان گفت: با تعامل و همكاري سازمان آموزش و پرورش، بسيج سازندگي و همچنين دانش آموزان شركت كننده در اردوهاي طرح هجرت، 45 مدرسه در شهرستان گلپايگان مرمت و بهسازي شد.
به گزارش مركز اطلاع رساني بسيج سازندگي حسين انوري با بيان اين مطلب اظهار داشت: اين تعداد مدرسه در شهرستان گلپايگان با 600 ميليون ريال اعتبار در قالب طرح هجرت، تا پايان شهريور سال جاري، مراحل مرمت و بهسازي آن به پايان خواهد رسيد.
وي يادآور شد: 400 ميليون ريال از اين اعتبار از محل اعتبارات نوسازي و 200 ميليون ريال ديگر نيز از سرانه مدارس تامين مي شود.انوري افزود: در اين زمينه 5000 نفر روز از دانش آموزان، در قالب طرح هجرت در عرصه هاي زيباسازي، نقاشي، كارگاه جوشكاري ميز و صندلي و پرده دوزي شركت كردند.
وي با اشاره به اين كه فعاليت هاي دانش آموزان در قالب اردوهاي بسيج سازندگي بيشتر براي بازسازي مدارس انجام مي گيرد اظهار داشت: با برنامه ريزي هاي به عمل آمده در تابستان سال جاري تيم هاي تخصصي دانش آموزي در عرصه هاي مختلف سازندگي اعم از بهداشت، محيط زيست و عمران در سراسر كشور تشكيل شده است كه در هر تيم يك نفر از فرهنگيان متخصص مسووليت گروه ها را بر عهده خواهد داشت.

سهام فولاد مباركه در قالب جوايز صادراتي خراسان رضوي عرضه مي شود

رئيس سازمان بازرگاني خراسان رضوي گفت: 57 ميليارد و 994ميليون ريال جوايز صادراتي مربوط به سال 85 در خراسان رضوي به صورت سهام شركت فولاد مباركه پرداخت مي شود.
علي صفرزاده در گفت وگو با فارس افزود: از اين رقم 36 ميليارد و 368 ميليون ريال مربوط به جوايز صادراتي 184 شركت حقوقي و 21 ميليارد و 622ميليون ريال مربوط به جوايز صادراتي 161 نفر از اشخاص حقيقي است.
وي خاطرنشان كرد: براي كالاهاي نساجي تا 5 درصد و ساير كالاها نيم درصد جايزه صادراتي قابل پرداخت است.
صفرزاده همچنين گفت: به دنبال استقبال گسترده مردم از نمايشگاه فروش پاييزه، نمايشگاه عرضه مستقيم كالا از 28 شهريور در منطقه بلوار راه آهن مشهد برپاشد.
وي ادامه داد: در اين نمايشگاه كه با هدف تقويت و گسترش توزيع كالاهاي حمايتي و مديريت شده در بازار در حجم محدودتري نسبت به نمايشگاه فروش پاييزه برپا مي شود، برنج، خرما، مرغ منجمد، گوشت قرمز، تخم مرغ، رب، روغن، كيف و كفش، مانتوي مدارس، دفاتر تحصيلي و ساير كالاها با قيمت هاي مصوب عرضه خواهد شد.
صفرزاده گفت: نمايشگاه يادشده تا چهارم مهر در دو نوبت صبح و عصر داير خواهد بود.

وصل موقت آب شرب
روستاهاي چهار محال و بختياري

گروه شهرستانها: معاون مصارف بر بهره برداري شركت آب و فاضلا ب روستايي استان چهار محال و بختياري از وصل موقت آب شرب روستاهايي كه به واسطه سيل اخير قطع شده بود خبر داد و افزود با تلا ش شبانه روزي همكاران آب آشاميدني روستاهاي دره مولا - چم قلعه - باغ چندار دورك سفلي ودورك عليا در شهرستان كوهرنگ و روستاي لندي در شهرستان اردل به طور موقت وصل شده است.
مهندس ابراهيم نظري خسارت وارده به تاسيسات آب آشاميدني روستاهاي سيل زده را اين چنين تشريح كرد:
- روستاي دره مولا : تخريب خط انتقال در طول مسير در چند نقطه
- روستاي باغ چندار: آب بردگي خط انتقال و فرار آب از چشمه به واسطه گرفتگي مجراي خروجي
- روستاي ارته خيار كار: آب بردگي و معدوم شدن لوله هاي خط انتقال و تخريب فونداسيون ها
- روستاي چم قلعه: تخريب چشمه - دورك عليا و سفلي: از بين رفتن قسمتي از شبكه داخلي روستا
- روستاي لندي: قطع خط انتقال آب در چند نقطه
مهندس نظري با اعلا م اين كه تخريب در روستاهايي كه اين شركت در حال اجراي پروژه مي باشد نيز صورت گرفته گفت سيل اخير بيش از چهار ميليارد و ششصد ميليون ريال خسارت به تاسيسات آب آشاميدني روستاهاي بخش بازفت در شهرستان كوهرنگ و 210/000/000 ريال در روستاي لندي در شهرستان اردل وارد نموده است.

بازرسي 29 هزار و 655 واحد صنفي در همدان

گروه شهرستانها: معاون نظارت و بازرسي سازمان بازرگاني استان همدان گفت: درچهار ماهه نخست سال جاري 29 هزار و 665 واحد صنفي و خدماتي در همدان بازرسي شد.
به گزارش مركز اطلا ع رساني بسيج سازندگي عليرضا شجاعي با اعلا م خبر فوق افزود: با همكاري نيروهاي جوان شركت كننده در طرح هاي بسيج سازندگي و بازرسان سازمان بازرگاني اين استان حدود 30 هزار از واحدهاي صنفي مورد بازرسي و نظارت دقيق قرار گرفتند كه از اين تعداد واحد بازرسي شده دو هزار و 405 واحد متخلف شناخته شده كه همگي به مراجع ذيصلا ح معرفي شدند.
وي ميزان جرائم اين واحدها را 150 ميليون تومان ذكر كرد و گفت: از اين مبلغ 104 ميليون تومان در حق دولت و 49 ميليون تومان در حق شاكي بوده است.
شجاعي با بيان اين كه 67 درصد جريمه سال جاري واحدهاي متخلف وصول شده است، اظهار داشت: ميان وصول جرائم نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد افزايش داشته است.
وي تصريح كرد: در آغاز ماه مبارك رمضان با مشاركت بيش از پيش بسيج سازندگي تعداد بازرسين واحدهاي صنفي شهرستان هاي ملا ير و همدان صد در صد افزايش يافت.
معاون نظارت و بازرسي سازمان بازرگاني استان همدان با اشاره به تقويت نظارت بر نحوه عرضه مايحتاج ضروري مردم در اين ايام خاطر نشان كرد: بازرسين اين واحدها از بين مجامع امور صنفي، بسيج سازندگي و كانون بازنشستگي تامين مي شوند.

شتاب توسعه ارتباطات در خراسان جنوبي

گروه شهرستانها: در راستاي توسعه هر چه بيشتر فناوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) در اقصي نقاط ميهن اسلامي و بهره مندي مناطق محروم از اين پديده نوين ارتباطي، 7 دفتر ICT روستايي در روستاهاي سروباد، شهرك امام خميني(ره)، خرو، مهويد، علي رئيس، توتسك و مبارك آباد واقع در استان خراسان جنوبي راه اندازي و مورد بهره برداري قرار گرفتند.
همچنين با نصب و راه اندازي سايت BTS تلفن همراه جاده اي در روستاي دهنه ناسفنده خراسان جنوبي، حدود 13 كيلومتر به پوشش جاده اي استان اضافه شده است. در ادامه اجراي طرح توسعه شبكه مخابرات روستايي كشور نيز، روستاهاي ريگ بالا، فسون، شمس آباد و اتارو در اين استان به شبكه مخابراتي كشور پيوستند. به علاوه با راه اندازي و بهره برداري از سايت هاي WLL - GSM روستايي، ساكنان روستاهاي اسفهرود، خسروآباد، تيغدر عليا، مزدآباد، زيرك، چاه بوك، چاه زرد و زهاب هر چه بيشتر، از مزاياي ارتباطات تلفني بهره مند خواهند شد.
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن