تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821022181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
خزانه دار كل كشور پس از 28 سال رفتني شد

سيد ابوالفضل فاطمي زاده خزانه دار كل كشور پس از 28 سال ساختمان وزارت امور اقتصادي و دارايي را ترك كرد.
بنابه گزارش خبرگزاري ها مراسم توديع سيد ابوالفضل فاطمي زاده خزانه دار كل كشور كه از 28 سال پيش در اين سمت فعاليت داشت ديروز برگزار شد.
بنابراين گزارش فاطمي زاده داراي 38 سال سابقه فعاليت در وزارت امور اقتصادي و دارايي است.
به گزارش فارس در سالهاي پس از انقلاب تمام اعتباراتي كه بر اساس قانون بودجه مي بايست به دستگاه هاي دولتي اختصاص داده شود با امضاي فاطمي زاده قابليت پرداخت پيدا مي كرد.
از اكرمي به عنوان يكي از جايگزينان وي نامبرده مي شود.

مظاهري پنجشنبه توديع مي شود

روز پنجشنبه مراسم توديع مظاهري از سمت رئيس كلي بانك مركزي برگزار مي شود.
يك مقام آگاه در دولت با بيان اين مطلب به ايلنا گفت: مجمع عمومي بانك مركزي محمود بهمني را به عنوان رئيس كل جديد بانك مركزي به محمود احمدي نژاد پيشنهاد كرده است.
وي افزود: در همين حال طيفي در درون دولت از جمله معاون اول رئيس جمهور بر رياست حسين صمصامي مزرعه آخوند بر بانك مركزي تاكيد دارند.
اين مقام آگاه تصريح كرد: تاكنون رئيس جمهور هيچ كدام از اين دو گزينه را تاييد نكرده است و انتخاب ميان آنها پس از بازگشت احمدي نژاد از نيويورك صورت مي گيرد.
وي اظهار داشت: البته برگزاري مراسم توديع رئيس كل بانك مركزي در روز پنجشنبه قطعي شده است.
گفتني است برخي منابع روز گذشته در گفت وگو با ايلنا از رياست بهمني و قائم مقامي صمصامي به احتمال زياد خبر داده بودند.
در همين حال گفته شده است برنامه ريزي هايي براي حضور معاونان فعلي بانك مركزي در وزارت امور اقتصادي و دارايي صورت گرفته است.

فازهاي 6، 7 و 8 پارس جنوبي اواسط مهرماه
به بهره برداري مي رسند

گروه اقتصاد: معاون گسترش پروژه هاي صنعتي سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران از افتتاح فازهاي 6، 7 و 8 پارس جنوبي با حضور رئيس جمهوري و وزراي نفت و صنايع و معادن در اواسط مهرماه امسال خبر داد.
به گزارش روابط عمومي سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران، صفر خليل ارجمندي افزود: عمليات مكانيكي پروژه پالايشگاه گازي فازهاي 6، 7 و 8 پارس جنوبي به اتمام رسيده و تاييديه مربوطه از كارفرما دريافت و با استفاده از گازهاي دريافتي از سكوي دريايي، در حال توليد مي باشد و بخشي از گاز فرايند شده در اين پالايشگاه به پالايشگاه فاز يك ارسال مي شود تا از اين طريق شبكه سراسري گاز كشور تقويت گردد.
قرار است اين پالايشگاه با حضور رياست جمهوري، وزيران نفت و صنايع و سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران در نيمه مهرماه امسال به طور رسمي در عسلويه افتتاح گردد. به گفته ارجمندي، فازهاي 6، 7 و 8 ميدان پارس جنوبي متشكل از بخش دريا، بخش پالايشگاه، خشكي و بخش خط لوله انتقال گاز به آغاجاري مي باشد و پالايشگاه خشكي به عنوان بزرگترين بخش اين پروژه قادر است گازهاي دريافتي از سه سكوي دريايي را در يك پالايشگاه فرآيند نمايد.
در اين پالايشگاه ميعانات گازي (172000 بشكه در روز) ، مايع پروپان و بوتان (4390 تن در روز) و گاز اتان (370 ميليون متر مكعب) براي تغذيه پتروشيمي عسلويه توليد مي شود و گاز باقيمانده (3640 ميليون متر مكعب) به منطقه آغاجاري براي تزريق در چاه هاي نفت و افزايش بهره وري آنها اختصاص مي يابد. ارزش محصولات توليدي اين سه فاز بر اساس نفت خام با قيمت 100 دلار بدون احتساب گاز ترش و گاز اتان حدود 15 ميليون دلار در روز مي باشد.
سازمان گسترش به همراه شركت هاي تويو (TEC) و JGC از ژاپن و دايلم از كره جنوبي به صورت مشاركتي اين پروژه را در مدت پنج سال با هزينه اي بالغ بر 2050 ميليون دلار انجام داده اند. در اين پروژه در عسلويه در زمان حداكثر فعاليتها حدود 1600 نفر مشغول به كار بوده و سهم ساخت داخل اين پروژه 52/4 درصد است.
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن