تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816752393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توسط مهندس سعيد ناصري رئيس سازمان آموزش و پرورش عنوان شد حضور بيش از 206 هزار دانش آموز در كلاس هاي درس استان زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: توسط مهندس سعيد ناصري رئيس سازمان آموزش و پرورش عنوان شد حضور بيش از 206 هزار دانش آموز در كلاس هاي درس استان زنجان
زنجان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : رئيس سازمان آموزش و پرورش استان زنجان گفت : در سال تحصيلي جديد بيش از 206 هزار دانش آموز در قالب 7 هزار و 468 كلاس درس در سطح استان زنجان مشغول به تحصيل خواهند شد .
آقاي مهندس سعيد ناصري طي گفتگوي اختصاصي با خبرنگار ما تصريح نمود با تلاش هاي انجام گرفته امكانات تجهيزات لازم و فضاهاي آموزشي براي آغاز تعليم و تربيت در سطح استان زنجان فراهم شده است .
وي از معلمان و مربيان آموزشي بعنوان دلسوختگان و جهادگران عرصه علم و ادب و معماران تعليم و تربيت در آموزش و پرورش ياد كرد و گفت : تلاش و دلسوزي معلمان فرهيخته استان آينده بسيار درخشاني را براي استان و ايران اسلامي ترسيم مي نمايد.
آقاي مهندس ناصري توسعه و تجهيز فضاهاي آموزشي استان زنجان را يكي از اهداف مهم آموزش و پرورش خواند و افزود : بهره گيري از توان و پتانسيل هاي مردم خير و نيكوكار براي توسعه فضاهاي آموزش و پرورش با جديت تمام دنبال مي شود بطوريكه در دهمين جشنواره خيرين مدرسه ساز مردم خير و نيكوكار و نيز متدين استان زنجان 72 ميليارد ريال براي احداث مدارس در سطح استان را تعهد كردند.
رئيس سازمان آموزش و پرورش استان زنجان از خيرين مدرسه ساز بعنوان انسانهاي برجسته متدين و ايثارگران عرصه تعليم و تربيت ياد كرد و افزود : تاكنون خيرين مدرسه ساز براي توسعه فضاهاي آموزشي زحمات فراواني را متحمل شده اند.

وي با بيان اينكه بيش از 21 هزار نفر دانش آموز و استادكار در اجراي طرح هجرت 3 در 210 مدرسه مشاركت داشتند افزود : اين طرح بمنظور بهبود كيفيت فضاهاي آموزشي بهسازي و زيباسازي مدارس انجام شده كه در اين راستا بيش از 3 ميليارد و 470 ميليون و 644 هزار ريال اعتبار هزينه شده است .
اين مقام مسئول اظهار داشت : در اجراي ماده 18 قانون شوراها بيش از 50 شهرك مجتمع و كوي مسكوني شناسايي شده كه در اين رابطه جهت احداث فضاهاي آموزشي با شركت هاي تعاوني نانوايان ايران ترانسفو گلشهر كاظميه اتوبوسراني معاونت برنامه ريزي و شركا توافقات لازم بعمل آمده است .
آقاي مهندس ناصري به افزايش و راه اندازي مدارس جديدالتاسيس شاهد در استان زنجان اشاره كرد و اضافه نمود هم اكنون آموزشگاههاي شاهد استان از 6 آموزشگاه به 15 آموزشگاه افزايش يافته است .
در سازمان و مناطق استان آموزش كاربران صدور ديپلم GIS رئيس سازمان آموزش و پرورش استان زنجان راه اندازي سيستم افتخار براي پدران و مادران شهداي والامقام آزادگان و جانبازان بالاي 25 درصد برگزاري اردوهاي راهيان نور و بازديد فرهنگيان و دانش آموزان از مناطق جنگي برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي مدارس غيردولتي براي اولين بار در استان حمايت قضايي فرهنگيان ارشاد قضايي تنظيم شكوائيه دادخواست يا لايحه دفاعيه و حضور نماينده حقوقي در دادگاهها را از ديگر برنامه هاي سازمان آموزش و پرورش استان زنجان ذكر كرد و گفت : توانمندسازي و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي دختران دوره متوسطه براي 9 هزار نفر در سطح استان زنجان با موفقيت به انجام رسيده است .
در 25 آموزشگاه متوسطه و 7 مدرسه راهنمايي در سطح استان زنجان را از ديگر اقدامات اين سازمان IT وي به تجهيز كارگاههاي هاي آموزشي تاثير بسزايي داشته است . CD اعلام كرد و افزود : اين كارگاهها در ارتقا مهارت كاربران و استفاده از

بگفته آقاي مهندس ناصري هم اكنون طرح توسعه مدارس هوشمند در 2 آموزشگاه دخترانه و پسرانه استان بمرحله اجرا درآمده كه درصورت موفقيت آميز بودن آن اين طرح در ساير مدارس استان زنجان نيز اجرا خواهد شد.
وي اجراي طرح اتصال مدارس به اينترنت ملي را يكي از برنامه هاي مهم اين سازمان توصيف كرد و اظهار داشت : اين طرح در 46 آموزشگاه استان راه اندازي شده و امسال نيز اين طرح در 34 آموزشگاه ديگر اجرا خواهد شد .
وي برگزاري كلاسهاي آموزش خانواده و آگاهسازي بيش از 22 هزار و 480 نفر از اوليا دانش آموزان در زمينه مهارت هاي زندگي و تربيت فرزندان تشكيل 2 هزار و 30 انجمن اوليا و مربيان در مدارس و بهره گيري از مشاركت هاي مالي و تخصصي آنان شناسايي اسمي بيسوادان بصورت يك طرح استاني را از ديگر برنامه هاي اين سازمان برشمرد و گفت : اين سازمان توانسته 18 رتبه برتر كشوري را در مسابقات فرهنگي و ورزشي دانش آموزان مدارس استثنايي كسب نمايد.
رئيس سازمان آموزش وپرورش استان زنجان اجراي طرح بخش سلامت جسماني و آمادگي تحصيلي نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال تحصيلي جديد را موفقيت آميز عنوان كرد و افزود : در اين طرح 13 هزار و 400 نوآموز مورد سنجش سلامت جسماني قرار گرفتند.
آقاي مهندس ناصري نظارت بر ثبت نام دانش آموزان در مدارس را مهم ارزيابي كرد و گفت : در اين راستا830 مورد بازديد از آموزشگاههاي استان زنجان انجام گرفته كه اين امر در جلب رضايت مندي اوليا و دانش آموزان بسيار موثر بوده است .

رئيس سازمان آموزش و پرورش استان زنجان كيفيت بخشي آموزشي پايه اول متوسطه را ضروري دانست و گفت : اين طرح بمنظور افزايش درصد قبولي و تشويق 215 نفر از افراد فعال و موفق در اين زمينه انجام گرفته است .
آقاي مهندس ناصري از اجراي طرح سرويس دهي به دانش آموزان دوره متوسطه بمنظور افزايش پوشش تحصيلي در روستاهاي فاقد دبيرستان اشاره كرد و افزود : با اجراي اين طرح 5 هزار و 774 دانش آموز تحت پوشش آموزش و پرورش قرار گرفتند .
وي به برگزاري كلاسهاي تقويتي و دوره تابستاني در 4 منطقه استان زنجان را از ديگر برنامه هاي سازمان آموزش و پرورش استان زنجان عنوان كرد و گفت : در برگزاري كلاسهاي تقويتي و دوره تابستاني بيش از 4 هزار و 200 دانش آموز در 169 كلاس درس حضور يافتند.
وي با اعلام اينكه درصد قبولي دانش آموزان ابتدايي 1 73 درصد و راهنمايي 8 99 درصد نسبت به خرداد ماه سال گذشته افزايش نشان مي دهد اظهار داشت : با افزايش قبولي دانش آموزان ابتدايي و راهنمايي از اتلاف 41 ميليارد و 142 ميليون و 200 هزار ريال هزينه هاي اضافي جلوگيري شد.
آقاي مهندس ناصري خاطرنشان ساخت : با اجراي طرح ارزيابي و نظارت بر عملكرد مديران فعال سازي شوراي معلمان مدارس و تشكيل كميته شوراي معاونان آموزش عمومي مناطق 14 گانه استان موجب افزايش ميزان مشاركت معلمان در كيفيت بخشي به امور آموزش وپرورش و رشد درصد قبولي در دوره عمومي شده است .
رئيس سازمان آموزش وپرورش استان زنجان به برنامه هاي مهم معاونت پژوهش و برنامه ريزي سازمان آموزش وپرورش زنجان اشاره كرد و اضافه نمود : اين معاونت در ارائه خدمات كتابخانه اي تشكيل كار گروه ساماندهي بمنظور بحث و تبادل نظر درخصوص دستورالعمل ساماندهي نيازسنجي دوره هاي آموزشي براي كاركنان ارائه خدمات مشاور پژوهشي و اجراي دوره هاي آموزشي كاركنان تلاشهاي وافري را انجام داده است .
مهندس ناصري رئيس سازمان آموزش و پرورش استان زنجان : بهره گيري از توان و پتانسيل هاي مردم خير و نيكوكار براي توسعه فضاي آموزشي و پرورشي با جديت دنبال مي شود و تاكنون اين افراد 72 ميليارد ريال براي احداث مدارس در سطح استان زنجان را تعهد نموده اند
تاكنون طرح توسعه مدارس هوشمند در 2 آموزشگاه دخترانه و پسرانه استان زنجان به اجرا درآمده كه در صورت موفقيت آميز بودن آن اين طرح در ساير مدارس استان نيز اجرا خواهد شد
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 814]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن