تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813056429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دعوت سازمانها نهادها و گروههاي مختلف از مردم براي شركت در راهپيمايي با شكوه روز قدس


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دعوت سازمانها نهادها و گروههاي مختلف از مردم براي شركت در راهپيمايي با شكوه روز قدس
بخش خبري : در آستانه فرارسيدن آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و روز جهاني قدس مردم سرافراز ايران اسلامي براي شركت در راهپيمايي اين روز بزرگ و حمايت از ملت مظلوم فلسطين آماده مي شوند.
در همين ارتباط گروهها نهادها و سازمانهاي مختلف با صدور اطلاعيه هايي ضمن گراميداشت روز جهاني قدس جنايات شصت ساله اشغالگران و حاميان غربي آنها را محكوم كرده و حمايت خود را از مبارزه مسلمانان جهان براي آزادي قدس شريف اعلام كردند. اين نهادها همچنين از مردم هميشه در صحنه ايران براي شركت گسترده در مراسم راهپيمايي روز قدس دعوت كردند.
در همين ارتباط سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با انتشار اطلاعيه اي با گراميداشت فرارسيدن روز جهاني قدس كه يادآور مظلوميت ملت ستمديده فلسطين است آزادي خواهان جهان به خصوص مسلمانان دنيا و مردم انقلابي ايران اسلامي را به حضور حماسي و به ياد ماندني در راهپيمايي روز جهاني قدس فراخواند.
در بخشي از اين اطلاعيه تصريح شده است : حضور ميليوني پرشكوه و دشمن شكن مردم هميشه در صحنه و انقلابي ايران در راهپيمايي سراسري روز قدس نشانه وفاداري امت مسلمان ايران به آرمان هاي بالاي حضرت امام خميني و بيانگر تجديد بيعت با مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي است و اقتدار و عظمت اين اعلام همبستگي ميليوني عزم ملت زجر كشيده فلسطين را در راه مقاومت و ايستادگي در برابر ظلم و ستم اشغالگران درنده خوي فلسطين جزم تر مي كند.
سپاه پاسداران در بخش پاياني اين اطلاعيه آورده است : روز جهاني قدس روز نمايش قدرت مسلمانان جهان و روز آزمايش بزرگ ملت هاي اسلامي است . با شعار مرگ بر اسراييل و مرگ بر آمريكا عزم راسخ و اراده انقلابي خود را براي رهايي سرزمين فلسطين از چنگال اشغالگران قدس به نمايش بگذارند و تحقق اين وعده را نويد دهند كه در آينده اي نزديك رژيم پوشالي غاصب فلسطين از درون پوسيده و دچار فروپاشي خواهد شد و صاحبان اصلي سرزمين شريف فلسطين بار ديگر به مامن و ميهن حقيقي خويش بازخواهند گشت .
مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي هم در آستانه روز جهاني قدس كه با نورانيت ليالي قدر مقارن شده است جنايات اشغالگران و حاميان غربي آنان را محكوم كرده و يكبار ديگر ضمن تجديد عهد و پيمان با آرمان هاي بلند معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره ) و با پيروي از رهبر معظم انقلاب اسلامي همگام با حضور گسترده و يكپارچه تمامي مسلمانان جهان در راهپيمايي روز جمعه روز قدس را نشانگر وحدت و همبستگي بين المللي مسلمانان در حمايت از حقوق از دست رفته مسلمانان فلسطين مي داند.
نيروي مقاومت بسيج هم با صدور اطلاعيه اي با گراميداشت روز جهاني قدس از مردم ايران اسلامي دعوت كرد تا با شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس وحدت و انسجام اسلامي خود را با ديگر مسلمانان جهان نشان دهند. در بخشي از اين اطلاعيه آمده است : بار ديگر در آستانه روز جهاني قدس و يادگار هميشه جاويد امام راحل قرار گرفته ايم . روزي كه ملتهاي مسلمان و ستمديده جهان در حضوري يكپارچه و منسجم ريشه ظلم و تعدي را نشانه گرفته و با فريادهاي كوبنده خود آمريكا و اسرائيل را به عنوان مصاديق آشكار متجاوزان به حريم انسانيت و اسلاميت ناتوان مي كنند.
در همين ارتباط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي بنياد مستضعفان سپاه محمد رسول الله (ص ) تهران بزرگ سپاه ناحيه شمال تهران دانشگاه جامع علمي كاربردي و جامعه اسلامي كارگران در اطلاعيه هايي جداگانه با گراميداشت روز جهاني قدس اعلام كردند همگام و همراه با ملت مسلمان و هوشيار كشورمان در راهپيمايي روز جهاني قدس فعالانه و پرشور شركت مي كنند.
تسهيلات اتوبوسراني براي راهپيمايي روز قدس
شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه در روز جهاني قدس علاوه بر محل هاي خدمات رساني هفتگي نمازجمعه براي انتقال راهپيمايان از مبادي و ميادين نيز به محل هاي آغاز راهپيمايي روز قدس اقدام خواهد كرد.
شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه اعلام كرد : مناطق شروع خدمات رساني ويژه اين شركت در روز قدس به اين شرح است :
منطقه 1 ـ پايانه امام خميني ـ ميدان امام حسين (ع ) ـ ميدان سپاه ـ دانشگاه الزهرا(س )
منطقه 2 ـ ميدان بهارستان ـ ميدان معلم ـ ميدان نبوت ـ 13 آبان ـ پيروزي
منطقه 3 ـ پايانه خاوران ـ ميدان خراسان ـ اتابك ـ كيانشهر ـ ميدان شهيد كلاهدوز ـ پايانه شهيد محلاتي ـ ميدان افسريه
منطقه 4 ـ ميدان راه آهن ـ بازار دوم نازي آباد ـ ميدان بهمن ـ خيابان زمزم ـ ميدان جليلي ـ ميدان ابوذر
منطقه 5 ـ خليج فارس ـ فردوس ـ شهرك وليعصر ـ يافت آباد
منطقه 6 ـ مترو صادقيه ـ سه راه آذري
منطقه 7 ـ ميدان شهرري ـ دولت آباد ـ خزانه بخارايي ـ 13 آبان ـ شهيد رجايي
منطقه 8 ـ پايانه آزادي ـ شهرك اكباتان ـ تهرانسر
منطقه 9 ـ چهار راه تهرانپارس ـ ميدان رسالت ـ چهار راه اشراق
منطقه 10 ـ ميدان قدس ـ ميدان تجريش ـ جماران ـ ميدان اختياريه ـ چيذر ـ دركه ـ سوهانك ـ ازگل ـ ولنجك ـ دارآباد ـ شهرك والفجر ـ شهرك شهيد محلاتي .
منطقه 11 ـ ميدان صنعت
منطقه 22 ـ ميدان المپيك ـ شهرك هوانيروز ـ شهرك شهيد باقري
سامانه اتوبوس هاي تندرو : پوشش خيابان هاي دماوند انقلاب اسلامي ـ پايانه آزادي
سامانه اتوبوس هاي ويژه : پوشش مسير خيابان هاي خاوران مولوي هلال احمر ـ قزوين ـ آيت الله سعيدي
اتوبوس برقي : پوشش خدمت رساني مسيرهاي خيابان دماوند و 17 شهريور
همچنين راهپيمايان نمازگزار پس از پايان مراسم به مبادي اوليه بازگشت داده خواهند شد.
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن