تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813087868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در ختم قرآن شريك شويم


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: در ختم قرآن شريك شويم
با اين روش علاوه بر شركت در ختم قرآن بصورت دسته جمعي با ساير كاربران كه هر شب انجام ميپذيرد ، خود شما نيز پس از حدود 20 ماه به تنهايي يك ختم قرآن را به صورت كامل انجام داده ودر 604 ختم قرآن شركت نموده ايد.
عصرايران- وب سايت ختم قرآن مجيد راه اندازي شد.

براي شركت در ختم قرآن و بهره مندي از اجر معنوي آن مي توانيد با ورود به سايت www.ghorani.com ثبت نام نماييد .

براي اين كار بايد قبل از ثبت نام مشخص نماييد در كدام گروه مايل به شركت مي باشيد.

گروه اول: دريافت 10 آيه و شركت در ختم قرآن به صورت هر شب.

گروه دوم: دريافت يك حزب تا حداكثر چهار حزب و شركت در ختم قرآن در يك هفته فقط براي يك بار.

گروه سوم: در يافت يك صفحه و شركت در ختم قرآن به صورت هر شب.

گروه اول
(هر شب 10 آيه)

نحوه شركت در گروه اول بدين صورت است كه پس از تكميل فرم ثبت نام و اختصاص سوره و آيه توسط وب سايت براي شما ، نسبت به قرائت 10 آيه اول در همان شب ثبت نام اقدام مي نمائيد.

فردا شب 10 آيه بعدي را قرائت كنيد و به همين ترتيب هر شب ادامه دهيد.

توجه: شبي كه كاربران 10 آيه پاياني قرآن را قرائت مي نمايند، مي بايست 6 آيه باقيمانده يعني سوره ناس را نيز در همان شب قرائت نمايند. سپس در شب بعد نسبت به قرائت 10 آيه ابتداي قرآن تا سوره و آيه اوليه كه در روز ثبت نام با آن شروع كرده اند مانند سابق اقدام نمايند.

با اين روش علاوه بر شركت در ختم قرآن بصورت دسته جمعي با ساير كاربران كه هر شب انجام ميپذيرد ، خود شما نيز پس از حدود 21 ماه به تنهايي يك ختم قرآن را به صورت كامل انجام داده ودر 623 ختم قرآن شركت نموده ايد.

مثال: چنانچه براي شما در مرحله اول ثبت نام ، آيه هاي 14 تا 23 سوره بقره تخصيص يافت، براي فردا شب مي بايست آيات 24 تا 33 سوره بقره را قرائت كنيد.

شب اول: آيه هاي 14 تا 23 سوره بقره
شب دوم: آيه هاي 24 تا 33 سوره بقره
شب سوم: آيه هاي 34 تا 43 سوره بقره

و الي آخر...

همچنين كاربران در صورت فراموش كردن 10 آيه اي كه بايد همان روز قرائت كنند، مي توانند از قسمت گزارش كاربران در صفحه اصلي و يا صفحه مخصوص گزارش كاربران استفاده نمايند.

گروه دوم
(يك تا چهار حزب فقط براي يك بار)

نحوه شركت در گروه دوم بدين صورت است كه هنگام تكميل فرم ثبت نام و انتخاب يك تا چهار حزب از سوي شما و اختصاص حزب و يا حزب ها توسط وب سايت براي شما، نسبت به قرائت آن طي يك هفته آتي اقدام مي نماييد.

شركت در ختم قرآن در اين روش فقط براي يك بار و قرائت همان يك تا چهار حزب هنگام ثبت نام كافيست. بديهي است زمانيكه قرائت مشخص شده خود را تكميل نموديد مي توانيد دوباره ثبت نام كنيد.

براي مشاهده ليست تفكيك 120 حزب قرآن مجيد براي هماهنگي اعضا و سهولت در قرائت اينجا را كليك كنيد. (دانلود به صورت فايل فشرده)

گروه سوم
(هر شب يك صفحه)

نحوه شركت در گروه سوم بدين صورت است كه پس از تكميل فرم ثبت نام و اختصاص يك صفحه از قرآن خطي عثمان طه توسط وب سايت براي شما ، نسبت به قرائت آن صفحه در همان شب ثبت نام اقدام مي نمائيد.

فردا شب صفحه بعدي را قرائت كنيد و به همين ترتيب هر شب ادامه دهيد.

با اين روش علاوه بر شركت در ختم قرآن بصورت دسته جمعي با ساير كاربران كه هر شب انجام ميپذيرد ، خود شما نيز پس از حدود 20 ماه به تنهايي يك ختم قرآن را به صورت كامل انجام داده ودر 604 ختم قرآن شركت نموده ايد.

همچنين كاربران در صورت فراموش كردن صفحه اي كه بايد همان روز قرائت كنند، مي توانند از قسمت گزارش كاربران در صفحه اصلي و يا صفحه مخصوص گزارش كاربران استفاده نمايند.

چنانچه در هر زمان مايل به همراهي ديگر ياران قرآني نباشيد، مي توانيد مشخصات خود را به همراه كد كاربري به شماره پيام كوتاه 30006236 و يا پست الكترونيك [email protected] ارسال نماييد.
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن