تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820976556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس كميسيون فرهنگي اجتماعي شوراي شهر: بودجه هزار و 300 ميليارد توماني حمل و نقل عمومي در تاريخ شوراي شهر بي سابقه بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس كميسيون فرهنگي اجتماعي شوراي شهر: بودجه هزار و 300 ميليارد توماني حمل و نقل عمومي در تاريخ شوراي شهر بي سابقه بود


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: رييس كميسيون فرهنگي اجتماعي شوراي اسلامي شهر گفت: بودجه هزار و 300 ميليارد توماني تخصيص يافته براي حمل و نقل عمومي در تاريخ شوراي شهر تهران بي سابقه و بي نظير بود.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار شهري گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، مرتضي طلايي در حاشيه جلسه ستاد مهر رمضان در مركز كنترل ترافيك تهران با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافيك و ساير نهادها در ستاد مهر رمضان اعلام داشت: مديريت واحد شهري به معني ادغام تمام سازگارها در شهرداري نيست بلكه سياست گذار، همكاري و برنامه ريزي هاي مشترك دستگاه ها، به معني تحقق مديريت يكپارچه شهري است.
وي افزود: اين همكاري عملا در ستاد مهر رمضان و در موزه حمل و به نقل و عمومي اتفاق افتاد.
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، ترافيك صبح تهران را سنگين اما روان دانست و تاكيد كرد: مشاركت شهروندان در كاهش ترافيك سطح شهر اهميت بسزايي داشت.
به اعتقاد وي هر چه فرهنگ و رفتار ترافيكي در جامعه اصلاح شود به همان ميزان ترافيك معابر هم روان تر خواهد شد.
تشكري هاشمي در پاسخ به سوال خبرنگاري كه به عملكرد ضعيف شوراي شهر در خصوص برقراري تعاملات لازم با ستاد تبصره 13 و ساير ارگان ها اشاره كرده بود، گفت: اين گفته منصفانه نيست چرا كه شوراي شهر سوم طرح جامع حمل و نقل و ترافيك را تصويب كرد و اين طرح كاري يك شبه نبود بلكه طولاني مدت و زمانبر بود.
رييس كميسيون فرهنگي اجتماعي شوراي شهر تهران تاكيد كرد: شوراي شهر سوم براي توسعه مترو سياست گذاري و هدف گذاري ها را بر مبناي توسعه 15 كيلومتري مترو پايه ريزي كرد.
وي گفت: اقدامات شهرداري از شوراي شهر جدا نيست.
تشكري هاشمي معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران نيز با تاييد اين گفته طلايي تاكيد كرد: بودجه هزار و 300 ميليارد توماني شوراي شهر براي حمل و نقل عمومي در تاريخ شوراي شهر بي سابقه بود و اين اعتبار فارغ از پروژه هاي عمراني تخصيص يافت.
وي افزود: برنامه هاي معاونت حمل و نقل و ترافيك و شهرداري تهران مكمل يكديگر بود و حمايت هاي شهردار و شوراي شهر بر اساس توسعه 15 كيلومتري خطوط مترو بود./146/125
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن