تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816395061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار اصفهان: خشكسالي وسرمازدگي بالغ بر1100ميليارد تومان به استان خسارت زد با بهره‌برداري از نيروگاه‌ها در حال ساخت دغدغه‌ قطع برق صنايع توليدي رفع مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: استاندار اصفهان: خشكسالي وسرمازدگي بالغ بر1100ميليارد تومان به استان خسارت زد با بهره‌برداري از نيروگاه‌ها در حال ساخت دغدغه‌ قطع برق صنايع توليدي رفع مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - اصفهان
سرويس: شهرستان‌ها

استاندار اصفهان گفت: هنر مديريت جايي تبلور پيدا مي‌كند كه مدير سرگرم جدال با مشكلات مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، استاندار اصفهان در جمع فعالان اقتصادي استان، گفت: امروز ديگر نگاه به توليدگر كلي با آنچه ديروز در مورد اين قشر در اذهان جاي داشت، متفاوت است، توليدگران را بايد رزمندگان عرصه‌ توليد دانست كه در شرايط خاصي كه كشور در آن قرار دارد، همه بار استقامت هويت ملي بر دوش ايشان قرار داد.

بختياري اظهار كرد: امروز تلاشگران عرصه‌ توليد بايد بدانند كه توليد ثروت همانا جهاد مقدس است؛ چراكه جهاد به معني تلاش كردن و رنج بردن است؛ لذا در شرايط نامساعد جهاني كه همه‌ كشورها درگير مسائل جهاد اقتصادي هستند، حفظ استقلال و اقتدار كشور به دست پرتوان اين قشر دلسوز در رفع مشكلات داخلي كشور راهگشاست.

وي تصريح كرد:‌ بنده شخصا هر گونه كمكي كه در حد توانم باشد را براي گره‌گشايي از مشكلات توليد گران انجام خواهم داد؛ چراكه اين به جز وظيفه‌ براي من عبادت پروردگارم نيز محسوب مي‌شود.

وي درباره مشكلات نقدينگي واحدهاي توليدي به علت قطع اعطاي تسهيلات بانك‌ها، گفت: در رابطه با رفع بدهي‌هاي معوق، توليدگران بايد با همت و تدبير خودشان راه حلي بيابند تا دولت بتواند با اعطاي مسووليت‌هاي به استانداري پرداخت تسهيلات بانكي به ايشان را از سر گيرد.

استاندار اصفهان بحث قاچاق كالا را يكي از جدي‌ترين عوامل تضعيف كننده توليد داخلي خواند و افزود: در سال85 ما مبلغ شش ميليارد دلار كالاي قاچاق شده به ايران داشته‌ايم كه آسيب اين مقوله مستقيما متوجه‌ بخش توليدي كشور شده و مي‌شود.

وي با تاكيد بر اين كه استان اصفهان از لحاظ منابع و معادن طبيعي و نيروي انساني متخصص و كار آزموده در شرايط بسيار مطلوبي قرار دارد، تصريح كرد: استانداري اصفهان آمادگي كامل دارد كه با همه‌ بضاعت خود در گسترش علم و تكنولوژي و حمايت از صنعتگران اين استان اقدامات لازم در همه‌ زمينه‌ها را انجام دهد.

بختياري ضمن نگراني از تمهيداتي كه فراروي اشتغال موجود پديد آمده است، گفت: بخش خصوصي و توليدگران موظفند ما را قانع كنند؛ چراكه بانك‌ها پرداخت تسهيلات را متوقف كرده و نقش بانك مركزي در اين رابطه چيست.

وي با بيان اين كه كه در سال 84 در استان اصفهان، 240 هزار نفر بيكار وجود داشته است، افزود:‌ بنابر فرمايش رييس جمهور كاري نكنيد كه بيكاري‌هاي امروز فردا بيكار بدهكار شوند.

وي حفظ اشتغال را اصلي‌ترين هدف مديران دلسوز واحدهاي توليدي دانست و در ادامه خسارات ناشي از خشكسالي و سرمازدگي در استان را بالغ بر 1100 ميليارد تومان اعلام و از زحمات كشاورزان كارآمد و پرتلاش استان قدرداني كرد.

وي اظهار كرد:‌ در وزارت صنايع دو هزار مگاوات افزايش سهم توليدي به استان اصفهان واگذار شده است كه با بهره برداري از طرح نيروگاه‌هاي در حال ساخت، دغدغه‌ قطع برق صنايع توليدي استان برطرف شود.

بختياري ضمن اعلام اجراي اولين كريدور علم و فناوري در اصفهان، گفت: هم اكنون ما بيش از 110مركز رشد در سطح استان داشته و آماده‌ گسترش پارك‌هاي صنعتي نيز هستيم.

انتهاي پيام
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن