تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815298836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قوام نوذري:دستاوردهاي علمي ايران در جهان بي سابقه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قوام نوذري:دستاوردهاي علمي ايران در جهان بي سابقه است
زنجان - خبرگزاري مهر: استاندار زنجان با اشاره به جايگاه علم و دانش با تاكيد بر اين جايگاه كنوني ملت ايران در جهان بي نظير است گفت: دستاوردهاي علمي ايران در جهان بي سابقه است و اين روند تنها در سايه بهره مندي از علم و دانش همراه با معرفت است.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، قوام نوذري صبح امروز در آيين آغاز سال تحصيلي جديد كه درمدرسه راهنمايي دخترانه بعثت شهر زنجان برگزار شد، با بيان اينكه تقارن سال تحصيلي جديد با ليالي قدر موهبت بزرگي براي ملت ايران و جامعه دانش آموزي است افزود: توسعه علم و دانش مقوله اي است كه در اسلام نيز به آن تاكيد شده است.

وي با اشاره به اينكه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با تقديم خون خود آزادي را براي ملت ايران به ارمغان آوردند ادامه داد: اين بزرگواران براي تامين امنيت كشور و شكوفايي علم و دانش و تامين زمينه لازم براي به ثمر نشستن نهال انقلاب از هيچ كوششي دريغ نكردند.

نوذري ادامه داد: دستاوردهاي علمي كه در سايه تلاش و كوشش دانشمندان جوان ايراني به دست آمده بي سابقه است و همين امر موجبات افتخار ملت ايران و برافراشته شدن پرچم اسلام در جهان را فراهم مي سازد.

استاندار زنجان با عنوان اين كه پشتكار و جديت شما و مربيان نقطه عطفي در به ثمر رسيدن نهال علم و دانش است به هجمه هاي استكبار بر عليه نظام جمهوري اسلامي ايران اشاره كرد و افزود: تهديدهاي دشمنان هيچگاه به نتيجه نمي رسد چرا كه ملت ايران در سايه اتحاد و انسجام و پيروي از منويات رهبري پيروز هميشه ميدان خواهد بود.

نوذري با اشاره به اينكه قرن 21 بعنوان قرن سرعت در اطلاعات ناميده شده است افزود: اين نامگذاري از سوي استكبار فريبي بيش نيست چرا كه اطلاعات ابزاري براي رشد و شكوفايي بشر مي باشد و اين درحالي است كه استكبار مانعي براي رشد بشريت است.

وي همچنين با اشاره به سخنراني سال گذشته دكتر احمدي نژاد در دانشگاه كلمبيا، تلاش دولتهاي غربي در تضعيف نمدن وخدشه دار كردن اين سخنراني را نوعي حماقت و كج فكري دانست و افزود: رئيس جمهوري اسلامي ايران با اخلاق و تفكر اسلامي خود در مقابل ناداني رئيس دانشگاه كلمبيا افكار عمومي جهان را به سوي خود سوق داد.

نوذري تاكيد كرد: برخورد رئيس جمهور ايران در برابر رئيس دانشگاه كلمبيا ايمان و اعتقادات و علم و دانش همراه با معرفت وي نشات مي گرفت.

در ادامه اين مراسم رئيس سازمان آموزش و پرورش استان زنجان نيز با ارائه گزارشي از عملكرد اين نهاد گفت: براي رسيدن به آينده اي روشن بايد با قلم، اراده و پشتكاري عالي حركت .

سعيد ناصري به برنامه ريزي آموزشي براي دانش آموزان اشاره كرد و گفت: رمز موفقيت در تحصيل برنامه ريزي است

رئيس سازمان آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امسال 206 هزار دانش‌آموز زنجاني در مقاطع مختلف تحصيلي به مدرسه مي‌روند.

ناصري افزود: اين تعداد دانش‌آموز زنجاني در مقاطع پيش‌ دبستاين، ابتدايي، راهنمايي، متوسطه و پيش‌دانشگاهي راهي مدارس شدند.

وي ادامه داد: اين تعداد دانش‌آموز در دو هزار و 700 مدرسه و در مناطق 14گانه استان زنجان سال تحصيلي 88ـ87 را آغاز نمودند.

ناصري از افزايش تعداد كلاسهاي درس در برخي مقاطع تحصيلي در سطح استان زنجان طي سال جديد تحصيلي خبر داد و افزود: در سال جديد تحصيلي هفت هزار و 468 كلاس درس براي دانش‌آموزان در مناطق مختلف استان زنجان پيش بيني شده است.

رئيس سازمان آموزش استان زنجان با اشاره به تمهيدات و اقدامات انجام شده براي آغاز سال ‌تحصيلي جديد براي دانش‌آموزان گفت: همه تمهيدات و اقدامات لازم در نظر گرفته شده است تا دانش‌آموزان سال تحصيلي جديد را براي كسب و علم و دانش با موفقيت آغاز كنند.

ناصري در مورد آماده‌سازي فضاهاي آموزشي براي سال جديد اظهار داشت: آماده‌سازي‌هاي لازم در مناطق 14گانه آموزش و پرورش استان انجام شده است.

در پايان آزمايشگاه رايانه بعثت به دست استاندار زنجان به بهره برداري رسيد.
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن