تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820858755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طي 5 سال گذشته يك هزار و 730 تعاوني در استان اردبيل تشكيل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: طي 5 سال گذشته يك هزار و 730 تعاوني در استان اردبيل تشكيل شده است
اردبيل ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : از 3 هزار و 556 تعاوني در كشور تعداد يك هزار و 730 تعاوني طي 5 سال گذشته در استان اردبيل تشكيل شده است
محمدي دوست مدير كل تعاون استان اردبيل ضمن اعلام اين خبر با اشاره به اينكه براي 24 هزار و 23 نفر از طريق تعاونيهاي استان شغل ايجاد شده است و در حال حاضر نيز تعداد 25 اتحاديه در استان فعال است افزود : مبلغ 117 ميليارد تومان در تعاونيها سرمايه گذاري صورت گرفته كه 45 در صد آن قبل از سال 82 و 54 در صد بعد از آن تاريخ انجام گرفته و تعداد 279 هزار و 622 نفر از دريافت كنندگان سهام عدالت اعضا تعاونيهاي استان اردبيل مي باشند.
وي با اعلام اينكه يك پنجم جمعيت استان جز خانواده تعاون و تعاونگران هستند گفت : تعداد 9 تعاوني عدالت در 9 شهرستان استان تشكيل شده كه 309 هزار نفر تا به امروز به عنوان مشمولين سهام عدالت استان شناسايي شده اند و از اين تعداد نيز 270 نفر تا به امروز در 9 تعاوني شهرستانها عضو شده اند كه تعداد 124 هزار و 261 برگ سهام عدالت دريافت نموده اند كه سود آن نيز ارائه گرديده است .
مدير كل تعاون استان اردبيل گفت : تعداد 183 شركت از تسهيلات بنگاههاي كوچك اقتصادي بهره مند گرديده اند و 27 ميليارد تومان تسهيلات دريافت كرده اند كه در اين رابطه براي 2 هزار و 348 نفر فرصت شغلي فراهم گرديده است .
وي افزود : از سال گذشته در استان اردبيل تعاوني مسكن مهر تشكيل شده است و تاكنون از تعداد 54 هزار نفر ثبت نام شده تعداد 38 هزار نفر بعنوان واجد شرايط براي اخذ زمين و يا مسكن شناخته شده اند.
وي گفت : با توجه به اينكه يكي از اساسي ترين اركان تعاوني مهارت و آموزش است .
اداره تعاون استان نيز 165 دوره آموزشي براي 2 هزار و 960 نفر برگزار نموده است و در اين رابطه يك مركز آموزشي علمي كاربردي ايجاد نموده است كه در اين مركز يك هزار نفر دانشجو در 4 دوره كارداني و يك دوره كارشناسي مشغول فراگيري دانش و مهارت هستند كه از اين تعداد 40 در صد جزو شاغلين در تعاونيها مي باشد .
محمدي دوست گفت : تعداد 32 هزار نامه در دو سفر رياست جمهوري به اداره كل تعاون استان اردبيل درباره درخواست شغل ارجاع شده كه اين اداره اقدام به ساماندهي و تشكيل و تعاوني هاي لازم كرده است .
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن