تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813029161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رضوي در گفت و گو با فارس: فدراسيون جودو آرام ترين دوران خود را مي گذراند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رضوي در گفت و گو با فارس: فدراسيون جودو آرام ترين دوران خود را مي گذراند
خبرگزاري فارس: رئيس فدراسيون جودو با رد شايعات مطرح گفت: فدارسيون اكنون آرام ترين و يكدست ترين دوران خود را سپري مي كند.


عبدالجليل رضوي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، در خصوص شايعه وجود 2 باند متفاوت در فدراسيون، دلايل استعفاي اميني، مدير تيم هاي ملي و ارتباط آن با انتخاب دبير فدراسيون از سوي ايشان، به بيان توضيحاتي پرداخت:
*هيچيك از اين مسائل صحت ندارد
سال هاست كه در اين فدراسيون حضور و مسئوليت هاي مختلف داشته و دوران مختلف را ديده ام. فدراسيون جودو اكنون آرام ترين و يكدست ترين دوران را طي مي كند، اعضاي آن كاملاً با يكديگر هماهنگ هستند و هيچ اختلافي ندارند.

* قبل از المپيك برخي از انتقادات بوي اختلاف مي داد
پيش از المپيك فضايي به وجود آمد كه برخي از صحبت هاي كارشناسان بوي اختلاف مي داد، البته آن نيز به دليل توقعات فراواني بود كه از جودو وجود داشت. هميشه ممكن است جامعه و كارشناسان مسائلي را مطرح كنند كه با نظرات مسئولان فدراسيون متفاوت باشد و اين به معني وجود شكاف و اختلاف نيست.

*رابطه خوبي با اميني دارم
وجود 2 باند و گروه متفاوت در فدراسيون شايعه اي بيش نيست. اكنون در جودو وحدت و همدلي حاكم است، نه تنها با نايب رئيس بلكه با تمامي بخش ها رابطه بسيار خوبي داريم. جريان كار در اين فدراسيون متفاوت است چراكه پركار و فعال بوده و انتظارات فراوان از آن وجود دارد. با توجه به حجم بالاي كار، فشار بر روي بعضي بخش ها بيشتر خواهد بود.معمولاً اين بحث ها از سوي افرادي مطرح مي شود كه چشم ديدن موفقيت جودو را ندارند و مي خواهند همه چيز با سرعت و عجله پيش برود درحاليكه ما به پيشبرد امور با مشورت معتقديم. همه چيز بايد ابتدا به دقت مورد ارزيابي قرار گيرد و بعد به اجرا درآيد.

*دبير را من انتخاب مي كنم
هيچ برنامه اي براي تغيير دبير فدراسيون نداشتيم؛ اما از آنجا كه انتقال به كيش با علاقه ورزشي البرزي نزديك تر بود، با آن موافقت كردم. در ساختار فدراسيون جودو همه كارها با مشورت صورت مي گيرد؛ اما در نهايت رئيس است كه تصميم نهايي را خواهد گرفت. براي انتخاب دبير نيز از بدنه مديريت مشورت خواهيم گرفت؛ اما در آخر من دبير را انتخاب مي كنم.

*دبير فدراسيون از خانواده جودو خواهد بود
گزينه هايي كه براي اين پست در نظر داريم افرادي با تجربه و از خانواده جودو هستند. او بايد شناخت كافي از بخش هاي مختلف جودو داشته و از سوابق مديريتي كافي برخوردار باشد.اعتماد بدنه جودو به ايشان و خوش نام بودن از ديگر فاكتورهاي مورد نظر ماست.

*اميني همچنان با تيم ملي در ارتباط خواهد بود
ايشان به عنوان نايب رئيس همچنان با بدنه اصلي تيم ملي و بخش هاي مختلف فدراسيون ارتباط مستقيم دارد بنابراين مسئوليت او كم نخواهد شد.اميني به واسطه كاري كه در بخش نايب رئيسي داشت پيش از المپيك درخواست استفعا از مديريت تيم ملي را مطرح كرد كه آن را به بعد از بازي ها موكول كردم. اكنون به دنبال فرد مناسبي براي مديريت سازمان تيم هاي ملي هستيم او بايد بتواند تمامي كارهاي اين بخش را به خوبي رهبري كند. از طرفي نمي خواهيم بار چند مسئوليت به دوش يك نفر باشد. البته اميني به دليل تجربيات فراواني كه در جودو دارد در غياب من مي تواند در بخش هاي مختلف كمك و مديريت كند.

* يوسف زاده مدير فني تيم هاي ملي است
ساختار جديدي براي تيم ملي در نظر گرفته ايم كه بر اساس آن سازمان تيم هاي ملي يك مدير و يك دبير خواهد داشت و زير مجموعه آنها حوزه هاي فني، اجرايي و پشتيباني و نظارت قرار دارند. علمي دبير سازمان و حاج يوسف زاده مدير فني تيم هاي ملي هستند. هنوز ناظران تيم هاي ملي نوجوانان، جوانان، اميد و بزرگسالان و مسئول بخش اجرايي و پشتيباني را تعيين نكرده ام. ناظران تيم هاي مختلف وظيفه تطبيق برنامه هاي تنظيم شده تيم ملي با اجرايي را دارند. آنها مستقيم به بنده گزارش مي دهند.

*جايگاه ميران و ميراسماعيلي مشخص خواهد شد
براي هر تيم ملي يك سرمربي و 2 مربي در نظر گرفته شده است و كمك مربيان نيز به پيشنهاد سرمربي و با تاييد شوراي فني مشخص مي شوند. مذاكراتي را با ميران و ميراسماعيلي براي ورود به كادر فني انجام داده ايم؛ اما هنوز جايگاه آنها مشخص نشده است. اين مسئله نياز به مطالعه دقيق دارد تا نفراتي كه در جايگاه هاي مختلف قرار مي گيرند بيشترين كارآمدي را داشته و كاملاً با هم هماهنگ باشند.

* ليگ مسئوليتي مقطعي است
حضور رئيس كميته داوران در راس سازمان ليگ منعي ندارد چون كار در ليگ مقطعي است. ليگ براي مدت كوتاهي برگزار و به اتمام مي رسد. ما تمام تلاش خودمان را مي كنيم كه استقلال و پرسپوليس هم وارد ليگ شوند مگر اينكه خودشان نتوانند در اين مسابقات شركت كنند. در ليگ برتر تنها بايد باشگاه ها و بخش خصوصي شركت داشته باشد. شخصاً با برخي از اين باشگاه ها مشغول رايزني هستم.

* تيم هاي منطقه اي به مسابقات برون مرزي اعزام مي شوند
از اين پس اعزام هاي برون مرزي به بهترين تيم هاي منطقه داده مي شود. بنابراين همزمان با تيم هاي ملي تيم هاي منطقه اي نيز بايد فعال باشند. طبق آيين نامه ارسالي براي مناطق مختلف اكنون آنها مشغول برگزاري مسابقات داخلي خود هستند در پايان از هر منطقه دو تيم صعود مي كنند تا بعد از رقابت با يكديگر تيم هاي الف و ب ايران مشخص شود.مربيان تيم هايي كه بيشترين امتياز و ورزشكار را در اين مسابقات معرفي كرده اند نيز وارد كمپ هاي تمريني شده تا در نهايت بهترين ها از سوي شوراي فني انتخاب و به كادر فني تيم ملي تزريق شوند.اين طرح براي رده بزرگسالان در اولويت قرار دارد و بعد در رده هاي نوجوانان و جوانان اجرا خواهد شد.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن