تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815269001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - فرگوسن:‌ كثيف بازي نكرديم


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: ورزش - فرگوسن:‌ كثيف بازي نكرديم
ورزش - فرگوسن:‌ كثيف بازي نكرديم

منچستريونايتد نتوانست چلسي را در خانه‌اش شكست دهد تا ركورد شكست‌ناپذيري آبي‌پوشان لندني در خانه به 85 بازي برسد. بازيكنان منچستر در اين بازي هفت كارت زرد گرفتند، اما فرگوسن مربي اين تيم پس از بازي از قبول اينكه بازيكنانش كثيف بازي كردند، امتناع كرد:‌ «اين يك بازي پا يا پاي بود، اما قبول ندارم كه در آن تكل‌هاي بدي زده شد. مردم نظرات‌شان را مي‌گويند اما اظهارنظر در مورد عملكرد داور (مارك رايلي) سخت است، من نمي‌خواهم در اين مورد صحبت كنم.»

البته منچستر به طور اتوماتيك بايد پاسخگوي اتحاديه فوتبال انگليس باشد، چراكه اين اتحاديه هر تيمي را كه در يك بازي بيش از شش كارت زرد بگيرد، مورد بازخواست قرار مي‌دهد. لوئيز فيليپه اسكولاري مربي چلسي نيز از اولين كساني است كه خواهان جريمه بازيكنان منچستر است: «داور براي اين در زمين است كه اگر بازيكنان به او احترام نگذاشتند، آنها را با كارت زرد و قرمز جريمه كند. فرقي هم نمي‌كند شما چه كسي هستيد، منچستر يا ليورپول يا هر تيم ديگر.»
اتحاديه همچنين فيلم درگيري ريوفرديناند و ديديه دروگبا را مورد بازبيني قرار خواهد داد. دعوايي كه موجب شد مهاجم چلسي احتياج به درمان پيدا كند. البته منچستر نيز در اين ميان مدعي است، چراكه در حين خروج از زمين، يك بطري از طرف هواداران چلسي به سوي منچستري‌ها پرتاب شد كه البته كسي آسيب نديد. گذشته از مسائل حاشيه‌اي اسكولاري پس از بازي از گرفتن يك امتياز در غياب دكو و كارواليو ابراز رضايت كرد. دكو به دليل كشيدگي عضلاني در هنگام گرم كردن و كارواليو به دليل مصدوميت زانو در اوايل بازي از ميدان خارج شدند. اسكولاري گفت: «اين يكي از بهترين بازي‌هاي اين فصل ما بود، چراكه مشكلات زيادي داشتيم. پس از اينكه دكو را از دست داديم منچستر كنترل بازي را براي 15 دقيقه در دست گرفت و بهتر از ما بازي كرد. آنها گل زدند و پس از آن بود كه نمايش ما بهتر شد. ما فرصت‌هاي بيشتري داشتيم، اما موقعيت‌هاي خوبي را جلوي دروازه حريف از دست داديم. در بين دو نيمه تصميم گرفتم لمپارد و بالاك را بيشتر به خط حمله نزديك كنم.»‌ اما فرگوسن از اينكه نتوانست لندن را با پيروزي ترك كند، نااميد بود: «به نظرم شانس خوبي را از دست داديم و اگر كمي بيشتر انرژي داشتيم، كار را تمام مي‌كرديم. در نيمه اول خيلي خوب كار كرديم اما متاسفانه در نيمه دوم به آنها اجازه داديم دوباره خودشان را پيدا كنند. آنها شانس‌هايي پيدا كردند اما اين تمام چيزي بود كه داشتند.»
آتش‌بازي منچسترسيتي
برخلاف يونايتد كه نتوانست در لندن پيروز شود، ديگر تيم‌ منچستر در خانه به يك پيروزي پرگل دست يافت. پورتسموث كه در 54 سال اخير نتوانسته در ديدارهاي دسته‌ برتر انگليس منچستر را شكست دهد، اين بار نيز با شش گل از حريف شكست خورد. منچسترسيتي كه مالكيت آن از امروز به طور رسمي به شركت ADUG ابوظبي منتقل مي‌شود، با اين پيروزي به رتبه چهارم جدول صعود كرد و پس از آرسنال صاحب بهترين تفاضل گل ليگ برتر شد. مارك هيوز مربي سيتي پس از بازي گفت:‌ «ما شاهد پاس‌هاي سالم در اكثريت لحظات بازي بوديم و براي خودمان استانداردي را تعريف كرديم. تيم روز بي‌نقصي را پشت سر گذاشت.» هيوز همچنين پس از بازي به تقدير از استفن ايرلند (مدافع تيم) و روبينيو (مهاجم 32 ميليون پوندي تيم)‌ پرداخت:‌ «به نظرم استفن عالي بود، هرچند كه در چهار بازي اخير نيز همين نمايش را داشت. روبينيو نيز به خوبي در تيم جا افتاده و نشان داد مهاجم بزرگي است، تمام گل‌هاي ما عالي بودند اين بازي روي كاغذ سخت به نظر مي‌رسيد، اما تيم در نيمه اول كار را تمام كرد. پورتسموث تيم خوبي است، اما امروز نتوانستند بازي خودشان را ارائه دهند.»‌ از سوي ديگر هري‌ردنپ مربي نگون‌بخت پورتسموث پس از بازي نمايش تيمش را «بدترين دفاعي كه تاكنون ديده است»‌ ناميد:‌ «جمع‌كردن اين شكست واقعا سخت است و كاملا نااميدكننده كار كرديم. فكر نمي‌كنم در زندگي‌ام گل‌هايي به اين بدي ديده باشم. دو گل اول واقعا افتضاح بودند. اختلاف دو گل در نيمه اول موجب شد، آنها اعتماد به نفس زيادي پيدا كنند. بعد هم تيم جلو كشيد تا گل بزنيم، اما خيلي بد دفاع كرديم. بدترين چيزي كه تاكنون در زندگي‌ ديده‌ام. من فكر مي‌كردم مي‌توانيم به بازي برگرديم، اما بازيكنان آنها را بدون مراقب گذاشتيم. انگار هيچ علاقه‌اي به دفاع نداريم. هيچ‌وقت چنين تيمي نداشتم.»
ادامه ناكامي تاتنهام
به نظر مي‌رسد ناكامي‌هاي تاتنهام در اين فصل پايان ندارد. تاتنهام كه تاكنون در ليگ برتر حتي يك برد هم نداشته است، در هفته پنجم نيز به يك تساوي خانگي مقابل ويگان تن داد تا با دو امتياز آخرين تيم ليگ برتر باشد؛ با اين شكست بار ديگر زمزمه بازگشت مربي اسپانيايي اين تيم به خانه‌اش به گوش برسد. هرچند كه خوان‌ده راموس اين خبر را تكذيب كرد: «اين خبر كه مي‌خواهم به اسپانيا برگردم به هيچ‌وجه حقيقت ندارد. از حضور در لندن و اسپرز خوشحال هستم و تجربه خوبي را پشت سر مي‌گذارم. ما به زمان نياز داريم. تعدادي از بازيكنان كمي پيش از پايان فصل نقل و انتقالات به تيم آمدند و هنوز در تيم جا نيفتاده‌اند، تماشاگران پس از بازي واكنش نشان دادند، اما به نظرم اين مسئله‌اي شخصي نيست. ما بايد با هم متحد شده و كار كنيم هرچند كه بازيكنان فشار رواني زيادي را تحمل مي‌كنند.»‌ استيو بروس مربي ويگان نيز گفت: «شانس برد داشتيم، اما به هر حال گرفتن يك امتياز در خانه حريف هميشه خوب است. هيچ‌كس براي ويگان بختي قائل نيست اما ما به آرامي پيشرفت مي‌كنيم.» در حال حاضر و پس از گذشت پنج هفته آرسنال با 12 امتياز صدرنشين ليگ برتر است و تيم‌هاي چلسي و ليورپول با 11 امتياز در تعقيب اين تيم هستند.
منبع:‌ BBC
 دوشنبه 1 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن