تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821122646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزيران دفاع وخارجه انگليس از مشاركت درجنگ عراق و افغانستان دفاع كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وزيران دفاع وخارجه انگليس از مشاركت درجنگ عراق و افغانستان دفاع كردند
لندن - وزيران دفاع و خارجه انگليس طي سخناني در كنگره سالانه حزب كارگر از مشاركت كشورشان در جنگ عراق و افغانستان حمايت كردند.


به گزارش ايرنا، "دز براون " وزير دفاع انگليس عصر دوشنبه در كنگره حزب كارگر در شهر منچستر گفت : نظاميان انگليسي كه در عراق و افغانستان مي جنگند كار مهمي انجام مي دهند و مستحق حمايت و تشويق از سوي مردم هستند.
مشاركت دولت انگليس در جنگ عراق و افغانستان با مخالفت هاي گسترده اي در ميان افكار عمومي و سازمان هاي مدني و صلح طلب اين كشور مواجه است .
وزير دفاع انگليس گفت : در حال حاضر حدود 15 هزار نظامي انگليسي در خارج از كشور خدمت مي كنند كه 12 هزار نفر از آنان در عراق و افغانستان حضور دارند.
دز براون افزود: نظاميان انگليسي در عراق دستاوردهاي زيادي داشته اند و با توجه به پيشرفت هاي حاصل شده ، در سال آينده مي توانيم شاهد تغييرات مهمي در ماموريت نظاميان انگليسي در عراق باشيم .
انگليس در حال حاضر حدود چهار هزار نظامي در عراق دارد كه اكثرا در استان بصره در جنوب عراق مستقر هستند.
وي در مورد افغانستان نيز اظهارداشت : شرايط افغانستان در حال حاضر متفاوت از عراق است ولي نظاميان انگليسي پيشرفت هاي مثبتي حاصل كرده اند.
در حالي كه منتقدان اعتقاد دارند دو جنگ همزمان عراق و افغانستان فشار زيادي به نظاميان انگليسي وارد مي كند و روحيه و تجهيزات آنان را تضعيف نموده ، وزير دفاع انگليس معتقد است دخالت نظامي در مناطق ديگر برخي اوقات به دليل دفاع از منافع ملي و حمايت از كساني كه كمك مي خواهند اجتناب ناپذير است .
وي گفت : در قرن 21 سياست خارجي پيشرو نيازمند نيروهاي مسلح پيشرو نيز مي باشد كه در صورت نياز بتوانند در مناطق خارج از خانه نيز مداخله كنند.
ديويد ميليبند وزيرخارجه انگليس نيز طي سخناني در كنگره حزب كارگر از حضور نظامي اين كشور در عراق و افغانستان دفاع كرد و مدعي شد: تداوم حضور نظاميان انگليس در آن دو كشور به مردم كمك مي كند در فضايي بدون ترس زندگي كنند.
وي درباره انفجار اخير در پايتخت پاكستان نيز گفت : انگليس در مبارزه با شيطان تروريسم شانه به شانه در كنار پاكستان ايستاده است .
وزيرخارجه انگليس همچنين به روسيه در مورد هرگونه تلاش براي بي ثبات كردن دولت گرجستان هشدار داد.
وي در ادامه گفت : دولت كارگري انگليس با سازمان ها و نهادهاي بين المللي و منطقه اي بويژه در اروپا همكاري نزديكي دارد.
ميليبند، حزب محافظه كار را به فاصله گرفتن از نهادهاي اروپايي و همچنين آمريكا متهم كرد و افزود: در مقابل حزب كارگر معتقد است كه بايد براي دفاع از ارزش هاي خود با نهادهاي بين المللي در دو سوي آتلانتيك همكاري و مشاركت نزديكي داشته باشيم .
شبد** اروپام **345**1501
 دوشنبه 1 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن