تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815618183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري دومين جشنواره استاني شعر دفاع مقدس فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: برگزاري دومين جشنواره استاني شعر دفاع مقدس فارس
گروه ادب: دومين جشنواره استاني شعر دفاع مقدس فارس 15 و 16 مهر در شيراز برگزار مي‌شود.
«سيدمحمد امين جعفري حسيني»، دبير دومين جشنواره استاني شعر دفاع مقدس فارس با توضيحاتي درباره اين جشنواره گفت: دومين جشنواره استاني شعر دفاع مقدس فارس پانزدهم و شانزدهم مهر پس از نماز جماعت مغرب و عشاء در مجموعه فرهنگي حافظ شيراز به‌كوشش اداره كل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس فارس و با مشاركت سازمان ملي جوانان فارس، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس، سازمان دانش‌آموزي فارس، معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري شيراز و سپاه پاسداران منطقه فارس برگزار مي‌شود.

او افزود: در اين جشنواره ضمن اهداي جوايز برگزيدگان، دوازده شاعر دفاع مقدسي استان فارس از جمله «رضا علي اكبري»، «ايوب پرندآور»، «غلام‌رضا كافي»، «خليل ذكاوت»، «عبدالرضا كوهمال جهرمي» و «محمد مرادي» به شعرخواني خواهند پرداخت.

او ادامه داد: در هر بخش با توجه به كيفيت و كميت آثار، تعدادي از شاعران به‌عنوان برگزيده استاني معرفي خواهند شد، اما در هر بخش تنها سه نفر به عنوان برگزيده به هفدهمين كنگره سراسري شعر دفاع مقدس معرفي و اعزام مي‌شوند.

جعفري همچنين گفت: در حاشيه اين جشنواره علاوه بر برگزاري كارگاه تخصصي ادبيات پايداري و هم‌انديشي انجمن‌هاي ادبي فارس از شاعران و پيشكسوتان اين عرصه از جمله «محمدخليل جمالي»، «محمد شعله اصطهباناتي»، «الله‌يار خادميان»، «خليل ذكاوت»، «رضا علي‌اكبري» و «خليل رويينا» تجليل به عمل خواهد آمد.

او در پايان گفت: دبيري علمي اين جشنواره بر عهده «احد ده‌بزرگي» است و داوري را علاوه بر او «سيد محمد امين جعفري حسيني»، «عبدالرضا كوهمال جهرمي»، «عبدالحميد رحمانيان» و «هاشم كروني» بر عهده دارند.
 دوشنبه 1 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن