تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820378525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پژمان جمشيدي در گفتگو با ايسكانيوز: پرسپوليس متعلق به كسي نيست// اگر هميشه خارج از خانه بازي كنيم قهرمان مي شويم!


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: پژمان جمشيدي در گفتگو با ايسكانيوز: پرسپوليس متعلق به كسي نيست// اگر هميشه خارج از خانه بازي كنيم قهرمان مي شويم!


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: بازيكن سابق پرسپوليس با ابراز ناراحتي از جو مديريتي حاكم بر اين تيم گفت: تمام افرادي كه امروز ادعاي مالكيت پرسپوليس را مي كنند از بالاي همين تيم به جايي رسيده اند و تا قبل از اين نيز كسي آنها را نمي شناخت.

پژمان جمشيدي روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز" اظهار داشت : واقعاً متأسفم كه مي بينم برخي ها كه تا دو روز پيش كسي آنها را نمي شناخت امروز آمده اند و خود را پرسپوليسي هميشگي مي دانند و ادعاي مالكيت پرسپوليس را دارند.
جمشيدي افزود:پرسپوليس متعلق به كسي نيست و به همه تعلق دارد. به عقيده من اگر كسي هم به اسم و رسمي دست يافته از كنار پرسپوليس و بخاطر نام و بزرگي اين باشگاه بوده است.
وي ادامه داد: حتي علي پروين هم كه به عنوان اسطوره پرسپوليس شناخته مي شود با حضور در پرسپوليس به اسم و رسم دست يافته اما امروزه برخي افراد كه هيچگاه اسمي از آنها نشنيده ايم ادعاي مالكيت و بزرگي دارند و خود را پرسپوليسي متعصب مي دانند.
جمشيدي در ادامه با اشاره به نتايج اين فصل فولاد در ليگ برتر به ايسكانيوز گفت: خوشبختانه با توجه به تغييرات زيادي كه در كادر فني و بازيكنان تيم ايجاد شده است نتايج خوب و در شأن نام فولاد را بدست آورده ايم .
وي افزود: اعتقاد دارم اگر تمام بازي هايمان در خارج از خانه برگزار مي شد بدون شك قهرمان رقابت ها مي شديم چرا كه اكثر امتيازاتمان را در ديدار هاي خارج از خانه و تنها يك امتياز را در خانه بدست آورديم .
جمشيدي ادامه داد: اما با توجه به چند ديدار عقب افتاده فولاد در ليگ مطمئنم با انجام آن ديدارها و كسب پيروزي در اين بازي ها در هفته هاي آتي فولاد به صدر جدول خواهد رسيد./158/125
 دوشنبه 1 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن