تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813129180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصيپوران درخشنده:نماينده ايران در اسكار بايد در خدمت فرهنگ كشور باشد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: اختصاصيپوران درخشنده:نماينده ايران در اسكار بايد در خدمت فرهنگ كشور باشد
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد فرهنگ پوران درخشنده گفت: نماينده ايران در بخش غير انگليسي زبان باشد.
پوران درخشنده كارگردان سينما در گفت و گو با خبرنگار موج ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: به نظر من فيلمي را بايد براي حضور در اسكار انتخاب كرد كه متعلق به سينماي ايران باشد، فيلمي كه بتواند انگاره ها و شناسنامه ايران را داشته باشد.
وي تصريح كرد: نماينده ايران در اسكار بايد آداب رسوم و تاريخ و همه آن چيز كه مربوط به ملت ايران است را در خود داشته باشد.
وي ابراز داشت: همچنين فيلمي كه به عنوان نماينده ايران انتخاب مي شود بايد بتواند، به طور كامل سينماي ايران را با تمام جنبه هاي آن نمايش دهد، همانطور كه وقتي فيلمي از كشور ژاپن به نمايش در مي آيد از نوع فيلمبرداري و يا حتي عنوان بندي آن مي توان فهميد توليد ژاپن است چرا كه همه چيز در سينما در خدمت فرهنگ آن كشور است.
وي افزود: بايد فيلم مناسبي براي اسكار انتخاب شود و از فيلم هايي كه نوعي كپي برداري از سينماي غرب و فرهنگ غربي است دوري گزيد.
درخشنده در پايان گفت: مجيد مجيدي در گذشته نيز با فيلم سابقه حضور در اسكار را داشته و دنياي اسكار شناخت كافي به فيلم هاي اين كارگردان سينماي ايران را دارد، آواز گنجشك ها با توجه به آنكه نگاه كاملاً انساني به مسائل زندگي دارد مي تواند نماينده خوبي براي سينماي ايران باشد.
 دوشنبه 1 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن