تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815571158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولادي در گفتگو با مهر:مي جنگم و حقم را مي گيرم / براي هميشه ليگ امارات را ترك مي كنم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اولادي در گفتگو با مهر:مي جنگم و حقم را مي گيرم / براي هميشه ليگ امارات را ترك مي كنم
مهاجم ايراني تيم فوتبال الشباب امارات با بيان اينكه نيمكت نشيني اش دليل فني ندارد گفت: براي گرفتن حقم و قرار گرفتن در تركيب اصلي تيم مي جنگم.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم فوتبال الشباب، مدافع عنوان قهرماني مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي امارات در نخستين ديدار خود در فصل جديد ليگ امارات برابر الشعب به پيروزي دست يافت اما مهاجم ايراني اين تيم همچنان به نيمكت دخيره هاي اين تيم چسبيده است.

مهرداد اولادي در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دلايل نيمكت نشيني طولاني اش در تيم الشباب و اخباري كه در خصوص بي علاقگي سرمربي برزيلي اين تيم به بازيكنان ايراني مطرح شده است، پاسخ داد:

براي حضور در ميدان آماده ام
اولادي در مورد نيمكت نشيني اش در نخستين ديدارگفت: كروزو سرمربي تيم تنها به دو بازيكن برزيلي كه خودش به تيم آورده اعتقاد دارد، به همين دليل به من و بازيكن آفريقايي تيم كمتر بازي مي رسد. با اين شرايط تقصير من و نوع فوتبالم نيست كه بازي نمي كنم و يا اينكه نيمكت نشيني ام دليل فني ندارد بلكه سرمربي تنها به آن دو بازيكن خودش اهميت مي دهد، حتي اگر در زمين راه بروند.

وي با اشاره به عدم علاقه اين مربي برزيلي به بازيكنان ايراني تصريح كرد: به خاطر اينكه من و بازيكن آفريقايي با باشگاه قرارداد داريم، سرمربي تيم در عمل انجام شده قرار گرفت كه از ما استفاده كند اما مبعلي و كاظميان بعد از پايان قراردادشان يك روز هم حاضر نشدند در الشباب بمانند و به خاطر اين مربي از تيم جدا شدند و به عجمان و النصر رفتند.

مي جنگم و حقم را مي گيرم
مهاجم ايراني الشباب با بيان اينكه اين تيم در فصل جاري به خاطر حضور در آسيا، ليگ و جام حذفي امارات بيش از 35 بازي را پيش رو دارد، افزود: درست است الشباب قصد دارد يك بازيكن پاراگوئه اي را به خدمت بگيرد اما به خاطر كمبود بازيكن در اين ديدارها كروزو مجبور مي شود كه از من هم استفاده كند كه مطمئنا زماني كه به ميدان بروم، مي جنگم و حقم را مي گيرم.

وي خاطر نشان كرد: اين روزها بسيار آماده و با انگيزه ام و منتظر يك فرصت هستم تا شايستگي هاي خود را در زمين مسابقه به نمايش بگذارم اما قبول كنيد وقتي يك مربي به بازيكن اعتقاد نداشته باشد كار آن بازيكن براي حضور در ميدان سخت تر مي شود اما به خاطر قراردادي كه با باشگاه الشباب دارم، مجبورم در تيم بمانم و با اين مشكلات بسازم. براي آنكه ثابت كنم سرمربي تيم به اشتباه من را نيمكت نشين كرده است، كوچكترين فرصت را هم از دست نمي دهم. حتي فصل گذشته هم پس از آن مصدوميت سنگين و سخت خودم را نباختم و در عين ناباوري همگان در كمتر از سه ماه آماده حضور در مسابقات شدم.

صبر اماراتي ها كم است
وي با بيان اينكه كروزو در اقدامي بي سابقه در ليگ امارات 12 مربي و بازيكن برزيلي را به اين تيم آورده، تاكيد كرد: درست است اين مربي الشباب را قهرمان ليگ امارات كرده ولي تماشاگران پس از آنكه اين تيم در دو يا سه بازي نتيجه نگيرد، جدايي كاظميان، مبعلي و نيمكت نشيني من را بهانه اي براي اخراج اين مربي مي كنند زيرا صبر آنها هم نسبت به برخوردهاي اين مربي تمام شده است.

مهاجم پيشين تيم اميد ايران اظهار داشت: در زمان 2 ماهه فصل نقل و انتقالات بارها خواستار جدايي از تيم شدم اما مديران باشگاه از من خواستند در اين تيم بمانم تا در بازي هاي مهم فصل جاري به آنها كمك كنم ولي مطمئنا در پايان فصل اگر هم شرايطم خوب بوده و همانند دو فصل پيش يكي از بازيكنان برتر تيم هم باشم، با حفظ كادر فني فعلي، قطعا از الشباب جدا مي شوم.

از ليگ امارات خسته شده ام
وي افزود: چند سال پيش اماراتي ها برخورد بدي با نكونام داشتند و امسال هم هيچ تيمي شجاعي را نمي خواست ولي آنها امروز جزو بهترين بازيكنان اوساسونا و تيم ملي ايران هستند. من هم با ديدن اين برخوردها و اتفاقاتي كه براي من و بازيكنان ايراني ديگر رخ داد، از ليگ امارات خسته شده ام. ضمن اينكه اين ليگ كمكي به پيشرفت فوتبالم نكرد و قطعا در پايان اين فصل، ليگ امارات را براي هميشه ترك مي كنم.

اولادي در پاسخ به اين سوال كه آيا پيشنهادي از تيم هاي كشورهاي ديگر دارد؟ اضافه كرد: نمي توانم خودم را گول بزنم زيرا در حال حاضر هيچ پيشنهادي ندارم و اگر نتوانم بازي كنم شانس حضور در ليگ هاي آسيايي و يا اروپايي را هم از دست مي دهم. البته سال پيش از تيم هاي قطري و عربستاني پيشنهاد داشتم ولي با مخالفت مسئولان الشباب نتوانستم به آنها پاسخ مثبت بدهم.

در ايران تنها براي پرسپوليس بازي مي كنم
وي همچنين در مورد احتمال جدايي اش از اين تيم بصورت قرضي و بازگشتش به ليگ ايران ادامه داد: احتمالش بسيار ضعيف است كه مسئولان الشباب با جدايي قرضي ام از اين تيم موافقت كنند ولي اگر به ايران باز گردم، تنها در پرسپوليس بازي مي كنم زيرا با اين تيم فوتبالم اوج گرفت. امروز خيلي دوست دارم به پرسپوليس برگردم و براي آن تيم بازي كنم اما شراي مهيا نيست.

مهاجم ايراني در خصوص احتمال هم گروهي الشباب با پرسپوليس در ليگ حرفه اي فوتبال آسيا ياد آور شد: مطمئنا با برنامه ريزي جديد مسئولان برگزاري اين رقابت ها، يك تيم ايراني با الشباب همگروه مي شود. اگر ما با پرسپوليس همگروه شويم، حضورم برابر اين تيم يكي از سخت ترين روزهاي عمر ورزشي ام را رقم خواهد زد.

پرسپوليس با كريمي در آسيا آقايي مي كند
وي با اشاره به اينكه مسابقات ليگ ايران را پيگيري مي كند، اظهار داشت: اكثر بازي هاي مهم در جهان خصوصا ايران را پيگيري مي كنم كه در اين بين تمام بازي هاي پرسپوليس را در ليگ امسال تماشا كرده ام. اين تيم فصل گذشته در روزهاي پاياني ليگ به حق واقعي اش كه قهرماني بود، دست يافت كه اميدوارم امسال هم كم كم به روزهاي اوج بازگشته و مجددا قهرمان اين مسابقات شود.

مهاجم پيشين تيم ملي اميد در خصوص حضور كريمي در پرسپوليس تاكيد كرد: وي يكي از بهترين بازيكنان ايران و آسياست و مطمئنا پرسپوليس با كمك كريمي و ساير بازيكنان مطرحش مي تواند در ايران و آسيا آقايي كند.

شكايت نمي كنم اما حقم را بدهند
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا طلبش را از باشگاه پرسپوليس دريافت كرد؟، افزود: شنيده ام بعضي از بازيكنان به خاطر مبالغي كمتر از 20 ميليون تومان از پرسپوليس شكايت كرده اند اما من با وجودي كه رقمي بيش از 200 ميليون تومان از اين باشگاه مي خواهم، هرگز از پرسپوليس شكايت نمي كنم. البته انتظار دارم مسئولان باشگاه هم جواب خوبي ام را با خوبي بدهند.

اولادي در پايان با بيان اينكه دو سال پيش 50 هزار دلار بصورت قرضي و براي حل مشكلات تيم به مديرعامل قبلي باشگاه پرداخت كرده ولي تاكنون آن را دريافت نكرده، گفت: من در اين مدت حتي در شرايطي كه با بحران مالي مواجه بودم، اين موضوعات را رسانه اي نكرده ام ولي حداقل انتظارم اين بود مسئولان اين باشگاه حق قانوني ام را پرداخت كنند. من دو سال پيش با حضور در تيم الشباب مبلغي در حدود يك ميليارد و دويست ميليون تومان به اين تيم كم كردم ولي تاكنون حق و حقوقم را دريافت نكرده اند كه اميدوارم اين مشكل بزودي حل شود.
 دوشنبه 1 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن