تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803757623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مقام سازمان ميراث فرهنگي: قطع پرواز ايران اير در مسير تهران-توكيو، مشكلات زيادي به دنبال دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مقام سازمان ميراث فرهنگي: قطع پرواز ايران اير در مسير تهران-توكيو، مشكلات زيادي به دنبال دارد
توكيو - معاون نمايشگاه هاي ستاد تبليغات و نمايشگاه هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري جمهوري اسلامي ايران، گفت: اگر ايران اير پروازهاي خود را در مسير تهران- توكيو لغو كند، مشكلات زيادي براي اين سازمان در بخش گردشگري بوجود خواهد آمد.


احمد بيدي روز يكشنبه و در آخرين روز نمايشگاه جهاني گردشگري جاتا 2008 ژاپن در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، با بيان اين كه در حوزه گردشگري يكي از محورهاي اصلي پيشرفت اين صنعت، خطوط هوايي هستند، افزود: اين سازمان خواستار حل مشكلات است و در اين زمينه آماده هرگونه همكاري هستيم.
بيدي، اين سخنان را در پاسخ به سوال خبرنگار ايرنا مبني بر اين كه قطع احتمالي پروازهاي ايران اير در مسير تهران - توكيو را چگونه ارزيابي مي كنيد، بيان كرد.
به دنبال بسته شدن سيستم رزرواسيون هما براي پروازهاي از 26 اكتبر (25 آبان ) به بعد در مسير توكيو به تهران، نگراني هايي براي شهروندان ايراني مقيم ژاپن، آژانس ها و تورگردانان ژاپني در زمينه قطع اين پرواز بروز كرده است.
هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران از سال 1974 ميلادي تاكنون با هفته اي دو پرواز با در مسير تهران - توكيو (از طريق پكن و سئول ) به عنوان يكي از قديمي ترين خطوط هوايي فعال در بازار ژاپن مطرح بوده است.
معاون نمايشگاه هاي ستاد تبليغات و نمايشگاههاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در ادامه گفت: اين براي سومين سال است كه سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به طور منسجم در نمايشگاه هاي بين المللي و از جمله نمايشگاه جاتا كه از بهترين نمايشگاه هاي بين المللي در شرق آسيا است ، حضور مي يابد.
بيدي، افزود: نمايشگاه جهاني جاتا 2008 ژاپن به عنوان يكي از بازارهاي مهم براي صنعت گردشگري ايران مورد توجه است و به همين منظور براي معرفي جاذبه ها و داشته هاي بيشمار گردشگري كشورمان، اين سازمان با مشاركت بخش خصوصي در اين نمايشگاه حضور يافت.
وي اضافه كرد: امسال دفاتر خدماتي مسافرتي، ايران اير، هتل سنتي يزد به نمايندگي از هتل هاي ايراني در نمايشگاه شركت كردند و يك غرفه نيز به بخش صنايع دستي ايران اختصاص داده شده بود.
به گفته بيدي، از كارهاي خوب امسال گروه ايراني در نمايشگاه، توليد فيلم هاي مستند براي معرفي گردشگري ايران به زبان ژاپني و اقلام تبليغاتي بود كه در مدت سه روز برگزاري اين نمايشگاه در بين بازديدگنندگان توزيع شد.
وي خاطرنشان كرد: امسال سعي شد تا حضور ما در اين نمايشگاه كيفي باشد و به همين دليل از آژانس هايي كه بازار كار آنها ژاپن است، استفاده كرديم.
وي در ادامه ياد آور شد: در سال جاري ستاد تبليغات و نمايشگاههاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري 14 نمايشگاه مصوب دارد كه شروع آن نمايشگاه جهاني جاتا 2008 ژاپن بود و پس از آن نيز قرار است در نمايشگاههايي نظير نمايشگاه بيروت و لندن حضور يابيم.
وي، گفت: صنعت گردشگري سومين صنعت در جهان است كه داراي اولويت بوده و جمهوري اسلامي ايران نيز به منظور آماده سازي زيرساخت هاي لازم در اين زمينه فعاليت هايي را آغاز كرده است و بايد به سرعت اين زيرساخت ها از جمله ساخت هتل ها، اطلاع رساني مناسب، ايجاد كمپينگ هاي بين راهي، سرويسهاي بهداشتي و خطوط هوايي را آماده و توسعه دهيم.
بيدي، اضافه كرد: در حوزه اطلاع رساني بسياري از مردم كشورهاي مختلف جهان اطلاع دقيقي از ايران ندارند و نياز به كارهاي فرهنگي زيادي در اين زمينه است و بر اين اساس نيز سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اقدام به تهيه تيزرهاي تبيلغاتي، تبليغات ماهواره اي و اقلام تبليغاتي در تيراژ پنج ميليوني در سال گذشته كرده كه پيش بيني مي شود توليد اين اقلام در سال جاري به دو برابر افزايش يابد.
وي به تصميم ستاد تبليغات و نمايشگاه هاي سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري براي برگزاري 89 عنوان نمايشگاه عكس در جهان اشاره كرد و افزود: از جمله اين نمايشگاه ها، برگزاري دو نمايشگاه پوستر در خصوص معرفي جاذبه هاي گردشگري و تاريخي جمهوري اسلامي ايران با همكاري سفارت جمهوري اسلامي ايران در دانشگاه هاي ژاپن است.
به گفته بيدي، اقوام ايراني، موضوعات سياسي، روستاهاي شگفت انگيز ، آثار ثبت شده جهاني در سازمان يونسكو ، ابنيه تاريخي و اكوتوريسم از جمله موضوعات مرتبط با برگزاري نمايشگاه هاي عكسي است كه اين ستاد در سال جاري در نظر دارد آنها را در خارج از كشور برگزار كند.
وي افزود: از جمله قرار است در آبانماه سال جاري همايش اكوتوريسم ايران در سفارت جمهوري اسلامي ايران در ژاپن برگزار شود.
نمايشگاه جهاني گردشگري جاتا 2008 ژاپن كه از جمله معتبرترين نمايشگاه هاي موسسات مرتبط با صنعت گردشگري در سطح جهان محسوب مي شود، از روز جمعه با حضور 134 كشور جهان در سالن نمايشگاه بين المللي بيگ سايت توكيو پايتخت ژاپن آغاز بكار كرده بود امروز به كار خود پايان داد.
انجمن شركت هاي گردشگري ژاپن جاتا در ژوئن سال 1959 ميلادي توسط وزارت حمل و نقل ژاپن به منظور ايجاد هماهنگي ميان موسسات گردشگري در داخل و خارج اين كشور و نيز توسعه صنعت گردشگري تشكيل شده است.
براساس گزارش جاتا، هم اكنون يك هزار و 218 آژانس مسافرتي عضو فعال اين انجمن بوده و 92 شركت و سازمان و يك هزار و 26 آژانس مسافرتي، هتل ها و شركت هاي حمل ونقل غيرمقيم (خارجي ) با اين انجمن در ارتباط هستند.
نمايشگاه جاتا به دليل شمار زياد شركت كنندگانش محلي مناسب براي مذاكره و رايزني ميان آژانس ها، نهادها و شركت هاي مرتبط با صنعت گردشگري و جهانگردي در سطح داخلي و جهاني شمرده مي شود.
دست اندركاران نمايشگاه جاتا انتظار دارند كه اين نمايشگاه بتواند به صورت محركي براي رشد صنعت گردشگري بويژه در قاره آسيا عمل كند.
در چند سال اخير وقايعي چون 11 سپتامبر، جنگ عراق و افغانستان، شيوع بيماري سارس ، آنفلونزاي مرغي و سونامي ضربات سنگيني به اين صنعت در آسيا بويژه ژاپن وارد ساخته است.
در نمايشگاه جهاني گردشگري جاتا 2007 حدود 800 موسسه و نهاد مرتبط با صنعت گردشگري از 134 كشور جهان شركت كرده و بيش از يكصد وهفت هزار نفر از آن بازديد كردند.
آساق **280**6**شبك 1562 شماره 726 ساعت 22:39 تمام
 دوشنبه 1 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 327]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن