تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816381964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار آستارا: توسعه فضاهاي فرهنگي مهم‌ترين ضرورت آموزش و پرورش است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار آستارا: توسعه فضاهاي فرهنگي مهم‌ترين ضرورت آموزش و پرورش است
خبرگزاري فارس: فرماندار آستارا گفت: توسعه فضاهاي فرهنگي و ورزشي و ارتقاي كيفيت برنامه‌هاي آموزشي از مهم‌ترين ضروريات آموزش و پرورش است.
به گزارش خبرگزاري فارس از آستارا، مرتضي طالبي عصر امروز در نشست شوراي آموزش و پرورش آستارا افزود: آموزش و پرورش به عنوان يكي از اركان اساسي كشور نقش حساس تعليم و تربيت نسل آينده‌ساز جامعه را برعهده دارد و بايد به آن به عنوان دستگاهي عظيم و اثرگذار توجه ويژه‌اي داشت.
وي اظهار داشت: مديران و معلمان مدارس بايد با استفاده از مديريت صحيح و كارآمد خود، دانش‌آموزان را براي پيشبرد اهداف تعليم و تربيت، نهادينه كردن فرهنگ اسلامي و رعايت مسائل بهداشتي هدايت و راهنمايي كنند.
فرماندار آستارا از مديران مدارس شهرستان خواست تا اسامي دانش‌آموزان بي‌بضاعت را به فرمانداري، كميته امداد و بهزيستي معرفي كنند و با اجراي طرح‌هاي كاربردي و عملي در خصوص رفع مشكلات روحي و رواني دانش‌آموزان بي‌بضاعت كوشا و فعال باشند.
نماينده مردم آستارا در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين نشست تصريح كرد: امروز كشور براي بالندگي بيش از پيش بايد به سمت استفاده از روش‌هاي نوين آموزشي برود و در اين ميان آموزش و پرورش بايد در زمينه الگوهاي صحيح آموزشي و تحول بنيادين در فضاي مدارس به صورت جدي و با هدف نوآوري و شكوفايي نسل جوان كشور از همه جلوتر باشد.
فرهاد دلق‌پوش با تاكيد براينكه هيچ مدرسه‌ روستايي در آستارا نبايد تخريب شود و بدون دانش‌آموز باشد، افزود: متاسفانه نسبت به مدارس روستايي آستارا بي‌دقتي و ظلم شده است و بايد با همكاري مسئولان نوسازي مدارس استان، مدارس روستايي و همچنين مدارس استثنايي در حال تخريب آستارا با اختصاص اعتبار توسعه يابند تا دانش‌آموزان روستايي در بهترين فضاي معنوي و علمي همانند دانش‌اموزان شهري از تعليم و تربيت و كسب دانش و علم‌آموزي مطلوب برخوردار باشند.
امام جمعه آستارا هم در اين نشست با بيان اينكه توجه جدي به مسائل معنوي، ديني و اخلاقي در كنار علم آموزي در مدارس بسيار با اهميت و ضروري است، گفت: امروز دشمنان ايران سعي در گمراهي نوجوانان و جوانان ما دارند و در اين ميان آموزش و پرورش مي‌تواند نهادي فراگير و سنگري مهم در بيداري جوانان و دفاع از انواع تهاجم‌هاي فرهنگي دشمنان باشد.
علي‌اكبر اكرمي از مسئولان و مديران آموزش و پرورش آستارا خواست كه در معرفي دستاوردهاي نظام و آرمان‌هاي شهدا و امام راحل به نسل نوجوان و جوان كشور كوشا باشند.
مدير آموزش و پرورش شهرستان مرزي بندر آستارا در اين جلسه اظهار داشت: اميدواريم در سايه تلاش و اهتمام مسئولان، مديران و معلمان آموزش و پرورش شهرستان بتوانيم در تحقق شكوفايي، رشد و بالندگي نسل جوان كشور تاثيرگذار باشيم.
فاضل تعليميان گفت: همه شرايط براي آغاز سال جديد آموزشي موفق براي دانش‌آموزان فراهم شده و در زمينه ساماندهي وضعيت آموزش و پرورش شهرستان و ارائه راهكارهاي نوين آموزشي از نظرات كارشناسان استفاده خواهيم كرد.
انتهاي پيام/ش
 يکشنبه 31 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن