تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816355735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندهان نظامي در خراسان رضوي بر آمادگي نيروهاي مسلح تاكيد كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرماندهان نظامي در خراسان رضوي بر آمادگي نيروهاي مسلح تاكيد كردند
داخلي. اجتماعي. دفاع مقدس.

جمعي‌از فرماندهان نظامي در خراسان رضوي طي گفت و گو با ايرنا به مناسبت هفته دفاع مقدس تاكيد كردند نيروهاي مسلح در اوج آمادگي و توانمندي براي دفاع از كشور در برابر هرگونه تهديد احتمالي هستند.

جانشين فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوي در اين خصوص گفت: امروز سپاه و بسيج مانند ساير نيروهاي مسلح با افزايش هوشياري خود در برابر ترفندهاي دشمنان در توانمندي و آمادگي كامل براي دفاع از سرحدات كشور قرار دارند.

سردار سرتيپ دوم پاسدار سيدهاشم غياثي افزود: نيروهاي مسلح اعم از سپاه و بسيج و ارتش با ايمان و تعهد و خودباوري و حفظ انسجام و وحدت كلمه تحت رهبري امام خميني(ره) و فرماندهي كل قوا رشادتهاي بسياري را دوران دفاع مقدس در دفاع از كشور در مقابل دشمن بعثي آفريدند.

وي گفت: رشادتهاي رزمندگان، ايثارگران و شهدا در دوران پرافتخار دفاع مقدس، برگ زريني در تاريخ افتخارات انقلاب اسلامي است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوي هم مي‌گويد نيروهاي مسلح از جمله سپاه در ابعاد مختلف در آمادگي كامل قرار دارند و روز بروز توانمنديهاي خود را افزايش مي‌دهند.

سردار سرتيپ دوم پاسدار جواد منصوري گفت: ساختار جديد سپاه و ادغام نيروهاي زميني و مقاومت بسيج با هدف افزايش سطح آمادگي و توانمندي دفاعي اين ارگان انجام شد لذا ساختار سپاه به مقتضيات تهديدات تغيير مي‌يابد.

وي افزود: با افزايش تهديدات دشمنان و استكبار جهاني عليه انقلاب و سرحدات كشور، سپاه در قالب ساختار جديد توان رزمي و دفاعي خود را افزايش داده است.

اوي گفت: رزمندگان اسلام با برخورداي از روحيه ايمان و خودباوري تحت زعامت امام راحل و فرماندهي كل قوا رشادتهاي بسياري را در دفاع از كشور آفريدند.

وي از شيوه دفاعي و مقاومت ملت ايران مقابل تهاجم ارتش بعث عراق به عنوان شيوه حسيني، عاشورايي و كربلايي ياد و بيان كرد: اگر در هشت سال دفاع مقدس به شيوه كلاسيك، نظامي و محاسباتي در مقابل ارتش عراق مقاومت مي كرديم همان ابتدا شكست مي‌خورديم.

او گفت: اگر امروز شاهديم آمريكا و اسراييل جرات حمله به ايران را ندارند و فقط به تهديد روي آوردند بخاطر آن است كه از آمادگي، اقتدار و توانمندي نيروهاي مسلح و امت حزب‌الله در هراس هستند.

فرمانده پايگاه هوايي چهاردهم شكاري امام رضا(ع) در مشهد نيز گفت:
نيروي هوايي كه قبل از پيروزي انقلاب از نظر تجهيزات نظامي متكي به آمريكا و كشورهاي غربي بود و حتي پرسنل اين نيرو براي دوره‌هاي آموزشي به كشورهاي ديگر اعزام مي‌شدند، امروز به بركت نظام به اوج توانمندي رسيده است.

امير سرتيپ دوم خلبان ستاد هاشم رسولي افزود: امروزه نيروهاي مسلح و نيروي هوايي ارتش به سطوح بالايي از نظر توانمندي در ابعاد مختلف به خصوص ساخت تجهيزات نظامي پيشرفته مانند هواپيماي رادارگريز، صاعقه و ساير فناوري‌هاي ديگر دست يافته‌اند.

وي در ادامه اضافه كرد: افتخار آفريني و فداكاريهاي نيروي هوايي در پيشبرد اهداف دوران دفاع مقدس مانند برگ زريني در تاريخ انقلاب و نظام مي‌درخشد.

اين افسر خلبان گفت: پشتيباني هوايي نيروي هوايي از رزمندگان اسلام از معيارهاي مهم در پيروزيهاي دوران دفاع مقدس بود.

فرمانده لشگر ‪ ۷۷‬پيروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان هم گفت: نيروهاي مسلح از جمله ارتش با افزايش آمادگي در دفاع از سرحدات كشور در برابر تعدي احتمالي دشمنان، به بازوان پرقدرت انقلاب و كشور تبديل شده‌اند.

امير سرتيپ دوم ستاد محمد كاظم تارخ ادامه داد: از اين ميان ارتش ستون فقرات نيروهاي مسلح و مهمرين عامل در سياست بازدارندگي نظام عليه ددمنشي معاندان انقلاب و كيان كشور اسلامي است.

وي بيان كرد: پرسنل ارتش مانند ساير رزمندگان اسلام و نيروهاي مسلح هممواره حافظ آرمانهاي ارزشمند انقلاب و كيان مقدس نظام جمهوري اسلامي بوده و در اين راه شهدا و جانبازان بسياري را تقديم اسلام و مسلمين كرده است.

فرمانده قرارگاه عملياتي ارتش در شمال شرق كشور هم اظهار داشت: نيروهاي مسلح اعم از ارتش و سپاه با افزايش قدرت بازدارندگي خود در آمادگي كامل براي دفاع از سرحدات كشور قرار دارند.

امير سرتيپ دوم ستاد مهدي تكلو گفت: هم‌اكنون اتحاد و انسجام نيروهاي مسلح و پشتوانه مردمي در دفاع از كيان كشور به اوج خودش رسيده و اين امر مهم باعث شده دشمن به فكر تجاوز به كشورمان نيافتد.

وي گفت: نيروهاي مسلح تحت زعامت ولي امر مسلمين و فرماندهي كل قوا ضمن افزايش هر چه بيشتر سطح توانمندي دفاعي خود در برابر تهديدات احتمالي دشمنان عليه انقلاب و كشور هوشيارند.

او بيان كرد: رزمندگان اسلام با اتكا به نيروي ايمان به خودباروي لازم در دوران دفاع مقدس دست يافتند و رژيم بعثي عراق نيز بدون توجه به عامل ايمان و تنها بر اساس شيوه‌هاي رايج جهان و محاسبه توان نظامي و دفاعي كشورمان تصور مي‌كرد در مدت كوتاه مي‌تواند پيروز اين جنگ باشد.

اين فرمانده نظامي همچنين بر تبيين و انتقال مفاهيم و ارزشهاي دوران دفاع مقدس براي جامعه و از جمله نسل جوان تاكيد كرد و گفت: مردم بايد با جانفشاني‌هاي رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بيشتر آشنا شوند.ك/‪۴‬
 يکشنبه 31 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن