تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820301964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش قرآن در پايه سوم ابتدايي با شيوه جديد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آموزش قرآن در پايه سوم ابتدايي با شيوه جديد
آموزش قرآن مجيد در سال تحصيلي جديد، با شيوه اي نو در پايه سوم دوره ابتدايي ارائه مي شود.
به گزارش شبكه خبر و به نقل از ايرنا ، عليرضا رحيمي، مدير كل دفتر دوره پيش دبستاني و ابتدايي وزارت آموزش و پرورش با اشاره به طرح ارتقاي برنامه آموزش قرآن مجيد در پايه سوم ابتدايي گفت : با توجه به اهداف آموزش و پرورش ، انتظار مي رود دانش آموزان در پايان دوره ابتدايي بتوانند قرآن كريم را بخوانند.

وي افزود: لازمه دستيابي به اين هدف آن است كه دانش آموزان حداقل در پايان پايه سوم ابتدايي توانايي روخواني قرآن كريم را به دست آورده باشند.

مديركل دفتر دوره پيش دبستاني و ابتدايي وزارت آموزش و پرورش با بيان اينكه منظور از روخواني ، خواندن شمرده و آرام قرآن كريم است ، افزود: طرح ارتقاي آموزش قرآن كريم در پايه سوم ابتدايي در صدد است با اصلاح و تكميل اهداف ، محتوا و شيوه اجراي آموزش قرآن مجيد در پايه سوم ابتدايي و تقويت توانمندي و مهارت معلمان درآموزش قرآن كريم، زمينه كسب مهارت روخواني قرآن كريم را به دانش آموزان بياموزد.

رحيمي اظهار داشت :با توجه به برنامه جديد آموزش قرآن مجيد، كتاب فعلي آموزش قرآن كريم در پايه سوم ابتدايي ، تكميل و اصلاح شده است ، بنا براين دانش آموزاني كه در سال تحصيلي 88 - 87 تحت پوشش اين طرح قرار مي گيرند، به جاي كتاب آموزش قرآن مجيد قبلي ، از كتاب جديد استفاده خواهند كرد.

وي با بيان اينكه اين طرح در سال تحصيلي جديد در 30 درصد كلاس هاي پايه سوم مدارس ابتدايي دولتي و غيرانتفاعي سراسر كشور اجرا مي شود، افزود: همه مدارس شهري و روستايي تحت پوشش اين طرح قرار دارند و مناطق مجري ، حتي الامكان از مناطق مركز استان و يا نزديك به مركز استان خواهند بود.

مدير كل دفتر دوره پيش دبستاني و ابتدايي وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اجراي اين طرح در پايه سوم ابتدايي ،گفت :از ابتدا تا 25 مهرماه امسال ، هر هفته يك ساعت به آموزش عملي نماز براساس كتاب درسي آموزش قرآن كريم اختصاص مي يابد.

رحيمي افزود:از 27 مهرماه تا سوم آذرماه نيز، 30 جلسه 45 دقيقه اي به آموزش روخواني قرآن اختصاص مي يابد و از چهارم آذرماه تا پايان سال تحصيلي ، كلاس قرآن در سه جلسه در هفته تشكيل مي شود.
 يکشنبه 31 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن