تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815453313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پذيرش دانشجو در موسسه آموزش عالي جهاد دانشگاهي كرمانشاه آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پذيرش دانشجو در موسسه آموزش عالي جهاد دانشگاهي كرمانشاه آغاز شد
پذيرش دانشجو در موسسه آموزش عالي جهاد دانشگاهي كرمانشاه با تصويب دفتر گسترش آموزش عالي وزارت علوم از ابتداي سال تحصيلي جاري در دو رشته كارشناسي ناپيوسته آغاز شد.


معاون طرح و برنامه موسسه آموزش عالي جهاد دانشگاهي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: اين رشته ها شامل مهندسي عمران و مهندسي معماري مي باشد.
"محمدحامد شام بياتي" با اشاره به اين مطلب كه نحوه پذيرش دانشجو اين موسسه براساس آزمون سراسري دانشگاه ها و تابع قوانين و مقررات وزارت علوم، تحقيقات و فناوري است، افزود: هم اكنون بيش از يك هزار و 500 دانشجو در 9 كد رشته در اين موسسه مشغول به تحصيلند.
وي گفت: مهندسي سخت افزار و نرم افزار كامپيوتر، مهندسي عمران، مهندسي معماري و مترجمي زبان از رشته هاي كارشناسي اين موسسه است.
معاون موسسه آموزش عالي جهاد دانشگاهي كرمانشاه تصريح كرد: به جزء رشته معماري در ساير رشته هاي مذكور دانشجويان علاوه بر كارشناسي ، در مقطع كارداني نيز مشغول تحصيل مي باشند.
وي گفت: تاسيس رشته كارشناسي ناپيوسته مترجمي زبان براي اولين بار در كشور توسط موسسه آموزش عالي جهاد دانشگاهي به وزارت علوم پيشنهاد شد كه با تهيه سرفصل و تصويب آن به عنوان اولين مركز دانشگاهي اين رشته را در سال 85 داير كرديم.
شام بياتي با اشاره به فعاليت چهار گروه آموزشي كامپيوتر، زبان، عمران و معماري در اين موسسه اظهار داشت: اين گروه ها با تكميل كادر هيات علمي مشغول فعاليت هستند.
وي تصريح كرد: بخشهاي مختلف آموزشي، پژوهشي و فرهنگي موسسه آموزش عالي جهاد دانشگاهي كرمانشاه در سه سال گذشته عناوين مختلفي را در سطح كشور به دست آورده اند.
وي افزود: با افتتاح ساختمان جديد موسسه در اواخر سال جاري شش هزار متر مربع فضاي آموزشي به اين مجموعه اضافه خواهد شد.
شام بياتي قابليتهاي اين مركز را بسيار بيشتر از اكنون عنوان و خاطر نشان كرد: با عملي كردن برنامه هاي بلندمدت اين مجموعه، موسسه آموزش عالي جهاد دانشگاهي كرمانشاه به يكي از مراكز آموزشي و پژوهشي اثرگذار در منطقه تبديل خواهد شد.
7450/567/1139 شماره 423 ساعت 14:13 تمام
 يکشنبه 31 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن