تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815468715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مركز مجازي عرضه كتاب در شيراز/ جلوه فرهنگ در پايتخت فرهنگي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مركز مجازي عرضه كتاب در شيراز/ جلوه فرهنگ در پايتخت فرهنگي
مدير كل تبليغات اسلامي فارس گفت:مركز كتابخانه الكترونيكي تبليغات اسلامي فارس در شيراز سومين مركز مجازي ارائه كتاب هاي ديجيتالي در كشور است كه خدمات قابل توجه فرهنگي داشته است.


حجت الاسلام عبدالرضا خوشنويس يكشنبه درگفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين كتابخانه در فاز اول يك ميليون و 200 هزارعنوان كتاب به مراجعه كنندگان خود در حوزه هاي مختلف ارائه مي دهد.
وي اظهار داشت:كتابخانه الكترونيكي تبليغات اسلامي فارس،براي ارائه خدمات به مراجعه كنندگان از سه منبع استفاده مي كند.
اوافزود:كتابخانه الكترونيكي آسيا مشهور به كتابخانه دكترمهراد، پژوهشكده نور در قم و كتابخانه ديجيتالي تبيان منابع اين كتابخانه هستند.
خوشنويس گفت: كتابخانه تبيان اين ويژگي را دارد كه خانواده ها مي توانند درمنزل به اين سايت از طريق نشاني COM.
TEBYAN.
WWW وصل شوند و از هزار كتاب و مقاله عربي،فارسي و انگليسي در حوزه هاي مختلف استفاده كنند.
وي همچنين اظهار داشت: پژوهشكده الكترونيكي سازمان تبليغات اسلامي فارس توانايي سرويس دهي به 80 پژوهشگر را در روز دارد، اين سرويس دهي رايگان است و در حال حاضر در ساعات اداري ارائه مي شودوتاپايان مهرماه مدت زمان ارائه خدمات به پژوهشگران به 12 تا 14 ساعت مي رسد.
مدير كل تبليغات اسلامي فارس افزود: پژوهشگراني كه از مراكز علمي، حوزه و دانشگاه معرفي نامه دارند مي توانند از امكانات اين مركز استفاده كنند.
حجت الاسلام خوشنويس گفت:در صورت راه اندازي فاز دوم كتابخانه الكترونيكي، تعداد پنج ميليون كتاب به موجودي اين كتاب خانه اضافه مي شود و در مجموع به شش ميليون و 200 هزار عنوان كتاب مي رسد.
وي در مورد ديگر فعاليت هاي مجازي اين سازمان گفت: راه اندازي 23 كافي نت ديني در مساجد شيراز و راه اندازي يك كافي نت ديني در طبقه فوقاني فرودگاه شيراز از ديگر فعاليت هاي سازمان تبليغات اسلامي در توسعه فضاهاي مجازي است.
ك/3 7380/677/675 شماره 296 ساعت 13:11 تمام
 يکشنبه 31 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن