تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820925706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دفاع مقدس بيانگر هويت ملت سلحشور و مقتدر ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دفاع مقدس بيانگر هويت ملت سلحشور و مقتدر ايران است
مسوول نمايندگي ولي فقيه در سپاه صاحب الامر(عج ) استان قزوين، دفاع مقدس را بيانگر عزت و هويت ملت سلحشور و مقتدر ايران اسلامي دانست.


حجت الاسلام مرتضي حسيني روز يكشنبه در اولين روز از هفته دفاع مقدس در گفت وگو باايرنا افزود: دوران هفته دفاع مقدس يادآور حماسه ايثار، شهادت و از خود گذشتگي رزمندگان اسلام مي باشد.
وي، افتخارات دفاع مقدس را موجب تقويت پايه هاي نظام و پيروزي در عرصه -هاي مختلف دانست و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بهترين زمان و فرصت براي آشنايي نسل جوان با حماسه هاي شهيدان و رزمندگان دوران جنگ تحميلي است.
حجت الاسلام حسيني، نقش رسانه ها و ارتباطات جمعي را در تبيين و تشريح فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه بسيار مهم ارزيابي كرد و گفت: خبرنگاران مي توانند در اين خصوص نقش موثري داشته باشند.
وي خاطرنشان كرد: ترويج فرهنگ ماندگار ايثارگري در جامعه براي پويايي اين نظام بسيار نقش آفرين است.
اين مسوول افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبي است تا مظلوميت مردم ايران كه در هشت سال دفاع مقدس دربرابر جنگ نامتقارن ايستادگي كردند و همچنين رشادتهاي آنان به نسل امروز انتقال داده شود.
حسيني گفت: دوران دفاع مقدس نماد قدرت و عظمت ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي است و اين سرافرازي و عظمت با تلاش خستگي ناپذير رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.
وي افزود: اگر فرهنگ ايثار و شهادت جوانان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان مومن و پاك منتقل شود،انقلاب اسلامي و جوانان دربرابر هجمه دشمنان مصون خواهند ماند.
ك/3 7390/3404/684 شماره 215 ساعت 12:30 تمام
 يکشنبه 31 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن