تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815332092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در اولين روز از هفته دفاع مقدس :« زنده باد كميل » و «مدال و مرخصي» تجديد چاپ شدند


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: در اولين روز از هفته دفاع مقدس :« زنده باد كميل » و «مدال و مرخصي» تجديد چاپ شدند
تهران-حيات

انتشارات سوره مهر اولين روز از هفته دفاع مقدس را با تجديد چاپ دو عنوان كتاب « زنده باد كميل » نوشته محسن مطلق و«مدال و مرخصي» نوشته هدايت الله بهبودي آغاز كرد.
به گزارش حيات به نقل از ستاد خبر انتشارات سوره مهر ، « زنده باد كميل »كتاب معروف محسن مطلق است كه همزمان با هفته دفاع مقدس چاپ نهم آن وارد بازار كتاب شده است.
اين كتاب مشتمل بر خاطرات محسن مطلق از روزهاي آغازين اعزام به جبهه هاي جنگ و فعاليت در گردان كميل است.
«زنده‌ باد كميل» اولين اثر نويسنده است كه آن را سه سال پس از پايان جنگ به‌رشته تحرير درآورد. اين اثر در سال 79 در بخش خاطرات مسابقات معرفي ادبيات پايداري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي رتبه دوم را به دست آورد.
مقام معظم رهبري در تغريظي درباره اين كتاب نوشته اند:« از اين نوشته عطر اخلاص به مشام مي‌رسد و چه زيباست كه روايت صحنه‌هايي كه از اخلاص و ايثار سرشار است نيز از سر اخلاص باشد. نويسنده، فروتنانه خود را غالباً در پشت ياران شهيدش پنهان كرده است. خوشا به حال اين جوانان نوراني كه در يكي از استثنايي‌ترين فرصتهاي الهي در تاريخ، بيشترين بهره را بردند و به مدد اراده و ايمان و فداكاري، به مدارج عالي انساني، رسيدند. اين كتاب همچنين به خاطر شيريني زبان روايتش و طنزي كه در خيلي جاها نمك نوشته كرده است. از بعضي ديگر از خاطره‌هاي مكتوب، خواندني‌تر است، بايد ترجمه شود».
گفتني است « اديك بوتل» پايان نامه 1000 صفحه اي مقطع دكتري اش را با عنوان« زنده باد كميل» درباره اين كتاب 120 صفحه اي نوشته است.
همچنين كتاب ديگر دفاع مقدسي ،« مدال و مرخصي» هدايت الله بهبودي است كه به چاپ دوازدهم رسيده است .
اين كتاب مجموعه خاطرات روايي يك اسير عراقي از جنگ ايران وعراق است كه در يازده يادداشت به تصوير كشيده شده كه عنوان كتاب هم از ميان همين يادداشت ها انتخاب شده است.
ويژگي بارز اين كتاب بيان وقايع و خاطرات جنگ از زبان يك اسير عراقي است كه باعث مي شود در كنار خاطرات رزمندگان ايراني تصوير كامل تري از دفاع مقدس ارائه شود. « شهيد اتكا ، ميدان مين ، كلمه رمز، عقابها و خرگوشها ، امدادهاي غيبي، مدال و مرخصي ، سفري به منطقه ممنوعه ، فنجان قهوه ،جيپ گم شده ، پل و سرنوشت » عناوين يازده خاطره اين كتاب است.
هر دو عنوان كتاب در قطع رقعي منتشر شده كه « زنده باد كميل»در 99 صفحه و با قيمت 1400 تومان و « مدال و مرخصي» در 71 صفحه و با قيمت هزار تومان منتشر شده است.
پايان پيام
 يکشنبه 31 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 535]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن