تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821092601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهور در مراسم رژه نيروهاي مسلح: در برابر دشمنان كوچكترين نرمشي نشان نمي‌دهيم (تكميلي)


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس جمهور در مراسم رژه نيروهاي مسلح: در برابر دشمنان كوچكترين نرمشي نشان نمي‌دهيم (تكميلي)
سياسي. رييس جمهور . دفاع مقدس
رييس جمهوري اسلامي ايران گفت: امروز ما در موقعيتي نيستيم كه در برابر زورگويي‌هاي دشمنان، كوچكترين نرمشي از خود نشان دهيم.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، دكتر محمود احمدي نژاد روز يكشنبه در مراسم رژه نيروهاي مسلح در جوار حرم مطهر امام خميني (ره) تصريح كرد:
تاريخ ملت ايران نشان داده است دشمنان هر گاه به فكر تجاوز و تعرض به اين سرزمين افتاده اند، از تصميم خود پشيمان شده اند.

وي با اشاره به دلاوري‌هاي رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان كرد:
دفاع مقدس براي ما و بشريت امروز يك فرهنگ و يك مكتب كامل براي تحقق يك زندگي سعادتمند و متعالي است.

احمدي نژاد اظهار داشت: دفاع مقدس آيينه تمام نماي بازيابي هويت و خودباوري و عزم يك ملت براي فتح قله‌هاي بلند است.

رييس جمهوري تاكيد كرد: درس‌هاي دفاع مقدس ، درس‌هاي جاري در زمان و متعلق به همه عرصه‌ها و نسل هاست و راه سربلندي و عزت و كمال انساني است وي با بيان اينكه بدخواهان ملت همواره علاقمندند كه ملت ايران در برابر خواسته‌هاي نامشروعشان تسليم باشند، گفت: آنها از خيزش بلند ايران و از حركت توفنده انقلابي ملت عصباني هستند چراكه تصور مي‌كردند با بسيج امكانات و استفاده از فناوري‌هاي نوين و قدرت اقتصادي و نظامي خود مي توانند خورشيد برآمده از سرزمين ايران را به افول وادار كنند.

رييس جمهوري خاطر نشان كرد: به فضل الهي و با راهبري مردي بزرگ و آسماني، ملت ايران راه خود را شناخت و توانمندي‌هاي خود را باز يافت و با اتكا به باور عميق، اقتدار ملي ، استعدادهاي دروني و توكل بر خدا ايستاد و جبهه اهريمن را در هم شكست.

احمدي نژاد تاكيد كرد: اين دوران آغاز شكوفايي انسان ايماني و غلبه خون و سينه‌هاي مالامال از عشق و ايمان بر سلاح و فناوري است.

رييس جمهوري افزود: به فضل الهي، ملت ايران با درس آموزي از مكتب دفاع مقدس، بيست سال است كه در همه عرصه‌ها با صلابت و عزم قله‌ها را يكي پس از ديگري فتح مي‌كند و زمينه ياس و نااميدي استكبار را فراهم كرده است.

به گفته رييس جمهوري، استكبار جهاني تصور مي‌كرد با يورش نظامي، تحريم هاي اقتصادي و علمي مي‌تواند انقلاب، ملت ما و حركت الهي اين سرزمين را در هم بشكند. بيش از ‪ ۳۰‬سال است كه آنها برنامه ريزي مي‌كنند تا از بروز يك ايران قدرتمند و سرافراز جلوگيري كنند.

احمدي نژاد خاطر نشان كرد: بدخواهان ملت همه طراحي‌هاي خود را در جهتي قرار داده‌اند كه ايراني موثر در عرصه‌هاي منطقه‌اي و بين‌المللي ايجاد نشود اما ملت ايران با اتكا به استعدادها و توانمندي‌هاي داخلي خود توانست به قله‌هاي پيشرفت و تاثيرگذاري در عرصه‌هاي منطقه‌اي و بين المللي دسترسي پيدا كند.

رييس جمهوري اضافه كرد: ملت ايران با بهره‌گيري از مكتب دفاع مقدس و پيروي از رهبري گرانقدر انقلاب اسلامي كه نماد عزت، اقتدار و خودباوري ملت است، توانست به يك قدرت بزرگ ، تاثيرگذار و تعيين‌كننده در مناسبات منطقه اي و بين‌المللي تبديل شود.

** دشمنان نمي‌توانند ايران را مهار كنند
احمدي نژاد تاكيد كرد: امروز دشمنان بشريت قادر نيستند حركت شتابنده ملت ايران را به سمت قله‌هاي پيشرفت و سرافرازي مهار كنند و با حسرت به قد و بالاي ملت ايران نگاه مي‌كنند.

رييس جمهوري افزود: البته آنها امروز قيافه عصباني به خود مي‌گيرند و گاهي اوقات رجز خواني مي‌كنند البته دشمنان به خوبي مي‌دانند كه اين قيافه خشمگين ناشي از ترس و عجز آنان است.

احمدي نژاد اضافه كرد: آنها يك روز چشم باز كردند و ديدند كه فرهنگ و آرمان و راه و رسم ملت ايران از ارزش‌هاي متعالي سرچشمه گرفته و امروز اين راه ملت، سرلوحه آزاديخواهان و انديشمندان جهان قرار گرفته است.

رييس جمهوري با اشاره به ناكامي‌هاي متعدد دنياي سلطه گفت: ساز و كارهايي كه نظام سلطه در طول ‪ ۶۰‬سال گذشته براي تسلط بر منافع و حقوق ديگر ملت ها طراحي كرده، در مقابل سوالات متعدد قرار گرفته و فلسفه وجودي خود را از دست داده است.

احمدي نژاد با اشاره به چالش‌هاي بزرگ ايجاد شده در مسير قدرت‌هاي بزرگ، گفت: آنها همه شكست‌هاي خود را ناشي از ايستادگي و هوشمندي ملت ايران و رهبري فرزانه و شجاع آن مي‌دانند و طبيعي است كه فحاشي كنند و از همه امكانات خود استفاده كنند تا بر چهره نوراني ملت ايران خدشه بياندازند.

رييس جمهوري تاكيد كرد: البته آنها باز هم در اشتباه هستند چرا كه امروز ملت ايران مصمم و راسخ تر از گذشته به دنبال تحقق آرمان‌هاي انقلاب هستند.

احمدي نژاد افزود: امروز درس‌هاي امام و رهبري در دل و جان فرزندان اين ملت جاري است و ايران مقتدرتر از گذشته در راه استيلاي نظام گام بر مي دارد.

احمدي نژاد با اشاره به اقتدار ملت ايران گفت: البته اقتدار ملت ايران و توانمندي هايش در خدمت صلح، برادري، عدالت و امنيت پايدار است.

** در خدمت صلح و امنيت منطقه ايم
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به توان بازدارندگي نيروهاي مسلح گفت: ساز و كار دفاعي ملت ايران ، ساز و كار بازدارندگي دارد و در خدمت صلح و امنيت منطقه است.

احمدي نژاد اضافه كرد: در طول تاريخ ، ملت ايران منادي صلح و برادري بوده و البته صلح بر مبناي كرامت ، عزت و عدالت.

رييس جمهوري خاطر نشان كرد: ملت ايران هيچگاه چشم داشتي به منافع و حقوق ديگر ملت‌ها و سرزمين‌ها نداشته است اما همواره از كيان و منافع خود دفاع كرده است.

وي افزود: تبليغات و جنگ رواني دشمن، بيش از آنكه جنبه واقعي و عزم عملياتي داشته باشد، ناشي از ترس و به خاطر حفظ وجهه و كيان آنان است.

احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تلاش دشمنان براي تحريم انقلاب گفت: كساني كه يك روز براي نصب يك مقاومت ساده در مسير يك رادار ملت ايران را تهديد و تحريم مي‌كردند، امروز مي‌بينند كه در صنايع دفاعي ما بهترين و موثرترين تجهيزات با اتكا به نوآوري متخصصان داخلي و بدون نياز به آنها، طراحي و توليد مي‌شود.

رييس جمهوري خاطر نشان كرد: به فضل الهي و بر اساس رهنمودهاي فرماندهي كل قوا، توانمندي‌هاي دفاعي ما ملتي بر استعدادهاي داخلي است و انديشمندان و مبتكران ما قادرند همه نيازمندي‌هاي دفاعي و بازدارنده مورد نياز نيروهاي مسلح را تامين كنند.

وي اضافه كرد: هرچند كه ما در اين مسير، فاصله طولاني را طي كرده‌ايم اما با توجه به تحولات جهاني و پيشرفت‌هايي كه در عرصه دفاعي در دنيا رخ داده است، بايد همواره نوآوري در دستور كار قواي مسلح و دانشمندان و متخصصان دفاعي ما باشد.

احمدي نژاد در خاتمه گفت: خدا را سپاسگزاريم كه امروز قواي مسلح ما قواي ايماني ، آرماني و مردمي هستند و ملت بزرگ ايران با تمام وجود پشتيبان و حامي قواي مسلح خود است. قواي مسلح نيز با دلداگي به مكتب اسلام و خط ولايت در راه صيانت از منافع قانوني ملت جانفشاني مي‌كنند.
 يکشنبه 31 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن