تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816248017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منهاى فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: منهاى فوتبال
دوچرخه سوارى
تيم صنعت مس كرمان به نمايندگى از ايران از دوم مهر ماه رقابت هاى خود را در مسابقات جهانى «دو نورمن» فرانسه آغاز خواهد كرد. اين رقابت ها از دوم مهر ماه به مدت يك روز در رشته «تايم تريل» دو نفره در مسيرى به مسافت ۵۴ كيلومتر در شهر مارسى برگزار مى شود. تيم دوچرخه سوارى صنعت مس كرمان با تركيب ۵ ركابزن جمعه ۲۹ شهريور عازم فرانسه شد. عليرضا زينلى، ابوالفضل گيلانى پور، جليل اسلامى و سعيد چهرزاد به عنوان ركابزن تركيب صنعت مس را تشكيل مى دهند و حسين نژادى به عنوان سرپرست اين تيم را همراهى مى كند. پيش از اين قرار بود مهدى سهرابى نيز در اين مسابقات تيم كرمان را همراهى كند، اما با توجه به مصدوميت ايجاد شده در تور بين المللى تايلند وى از اين سفر باز ماند.
دو و ميدانى
با پايان يافتن فصل مسابقه هاى هواى آزاد دووميدانى، شش دووميدانى كار ايران جايگاه هاى مختلفى را در جدول رده بندى بين المللى بدست آوردند. با پايان يافتن فصل تابستان، مسابقه هاى دووميدانى از استاديوم هاى بزرگ خارج شده و به درون سالن ها انتقال مى يابد. اما نكته مهمى كه هر ساله در پايان اين فصل صورت گرفته، بررسى عملكرد ورزشكاران در فصلى كه گذشته است. در اين راستا دووميدانى كاران ايران در رده بين المللى فراز و نشيب هاى بسيار زيادى را طى كردند. بسيارى از دووميدانى كاران ايران در سال جارى در افت قرار داشتند اما، چهره هاى شاخصى هم مانند احسان حدادى و سجاد مرادى در حالى كه رقابت هاى متعدد و خوبى را در طول فصل داشتند، با اين حال نتوانستند در مهمترين رقابت ورزش سال ۲۰۰۸ عملكرد موفقيت آميزى داشته باشند. در اين راستادووميدانى كاران ايران براساس عملكردشان امتيازهايى را كسب كرده و رده هايى را در رنكينگ بين المللى به خود اختصاص دادند.
800 متر؛
در اين ماده دو ورزشكار خوب كشورمان رده هاى ۳۷ و ۸۷ جهان را به خود اختصاص داده اند. سجاد مرادى با ۱۱۸۶ امتياز در اين رده بندى، سى و هفتم است و احسان مهاجرشجاعى با ۱۱۲۴ امتياز در مكان هشتاد و هفتم قرار دارد. در اين رده بندى دوندگان بحرين، سودان و آفريقاى جنوبى رده هاى اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.
پرتاب ديسك؛
در اين ماده تنها احسان حدادى در بين يكصد پرتابگر اول دنيا از ايران است. او با پشت سر گذاشتن فصل خوبى در رقابت هاى بين المللى و نتيجه اى بسيار ضعيف در بازى هاى المپيك و ۱۲۹۷ امتياز، اكنون در مكان سوم پرتاب ديسك دنيا است. «گرد كانتر» قهرمان المپيك از استونى با ۱۳۴۵ امتياز در صدر قرار داشته و «وير جيليوس الكنا» از ليتوانى قهرمان المپيك آتن با ۱۳۳۸ امتياز دوم است.
پرتاب وزنه؛
در اين ماده «امين نيك فر» گرچه در بازى هاى المپيك هر سه پرتابش خطا شد؛ اما با ۱۱۰۸ امتياز در مكان ۵۹ جدول رده بندى بين المللى قرار دارد. او نيز تنها پرتابگر وزنه ايران در بين يكصد نفر اول جهان است.
پرتاب نيزه؛
در اين ماده گرچه ايوب آرخى نتوانست سهميه حضور در بازى هاى المپيك پكن را كسب كند، اما حضورش در سه مرحله مسابقه هاى جايزه بزرگ آسيا و كسب يك عنوان دومى و كسب ۹۶۳ امتياز او را در رده ۹۸ جهان قرار داده است.
دهگانه؛
هادى سپهرزاد هم اكنون بهترين دهگانه كار ايران است كه در المپيك نمايش متوسطى را داشت. او پس از اين بازى ها هم اكنون با ۱۰۷۳ امتياز در مكان هفتاد و يكم جدول رده بندى بين المللى قرار دارد.
واليبال نشسته
سرمربى تيم ملى واليبال نشسته ايران گفت: قهرمانى در بازى هاى پارالمپيك پكن نتيجه ۱۸ ماه زحمت و برنامه ريزى است. هادى رضايى پس از ورود به مشهد افزود: ۸ تيم برتر واليبال نشسته دنيا در اين رقابت ها حاضر بودند و ما توانستيم قهرمانان اروپا، آفريقا و بوسنى و قهرمان دوره قبل پارالمپيك را شكست داده و با اقتدار قهرمان شويم. وى با اشاره به عملكرد كاروان ورزشى ايران در پارالمپيك، تصريح كرد: رتبه ۲۲ مسابقات نشان دهنده عملكرد خوب كاروان ايران است و موفقيت رشته هاى تيمى نيز گواهى بر اين امر است. سرمربى تيم ملى واليبال نشسته ايران خاطرنشان كرد: نگه داشتن عنوان قهرمان پارالمپيك براى واليبال نشسته ايران كار سختى است و بايد از همين امروز براى دوره بعد تلاش كنيم. وى افزود: به زودى ليگ واليبال نشسته كشور آغاز خواهد شد و سپس مسابقات قهرمانى كشور برگزار مى شود و در ماه آينده تيم ملى جوانان عازم رقابت هايى در لوركوزن آلمان خواهد شد. رضايى با اشاره به ميزبانى خوب كشور چين در رقابت هاى پارالمپيك گفت: در اين ۶ دوره اى كه در مسابقات بوده ام، اين دوره از لحاظ ميزبانى بهترين پارالمپيكى بود كه برگزار شد.
 يکشنبه 31 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن