تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804764304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تابش :وحدت بين مسئولان به مردم آرامش مي‌بخشد


واضح آرشیو وب فارسی:الف: تابش :وحدت بين مسئولان به مردم آرامش مي‌بخشد
دبـيـركـل فـراكـسيون اقليت مجلس هشتم با يادآوري اينكه بنا به گفته مقام معظم رهبري، مردم از فضاي تخريب و مچ گيري خوششان نمي آيد، اظهار كرد: اين مسئله بسيار حائز اهميت است كه مردم از همدلي، ارائه پيشنهادات و برنامه‌ها‌يي كه آينده روشن و اميدبخش را براي ايران اسلامي رقم مي‌زند، بيشتر استقبال مي كنند و در اين فضاست كه كشور مي تواند راه معنويت، توسعه و پيشرفت را طي كند. به گزارش ايسنا، محمدرضا تابش با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در نماز جمعه تهران اظهارداشت: توصيه هاي رهبري هميشه بجا و در خور تقدير است. با توجه به فضاي مواجهه‌اي كه با خارج داريم و مشكلات، مسائل و تنگناهايي كه در داخل با آن روبرو هستيم، ايشان در مقطع حساس كنوني بر وحدت بين همه مسئولان و دست اندركاران تاكيد ويژه‌اي داشتند؛ چرا كه اين وحدت مي تواند خيلي كار ساز باشد و در اين فضاي وحدت آفرين است كه مكر و نيرنگ بدخواهان نقش بر آب مي‌شود و برنامه‌هاي اساسي كشور با سرعت افزون‌تري جامه‌ عمل به خود مي‌پوشاند. وي افزود: مقام معظم رهبري نقد را رد نكردند، اما همانند گذشته، تخريب را مذموم شمردند و بر نقد منصفانه و ارائه پيشنهادات وانتقادات براي اصلاح امور تاكيد كردند. تابش همچنين در پاسخ به سوالي درباره‌ ضرورت حفظ وحدت در كشور در آستانه انتخابات اظهار داشت: هنوز 9 ماه تا انتخابات فرصت باقي است و اين حساسيت ها بيشتر مربوط به مقطع حساس فعلي كشور در مواجهه با نقشه‌هايي است كه قدرت هاي استكباري براي ما كشيده‌اند. ما در اين مقطع به اين وحدت نياز داريم؛ چراكه وحدت بين مسئولان و دست‌اندركاران به جامعه و مردم آرامش مي‌بخشد و مانع سوءاستفاده‌ قدرت‌هاي استكباري در مواجهه با انقلاب اسلامي مي‌شود. نماينده اردكان در مجلس در پايان با اشاره به بخش ديگري از فرمايشات مقام معظم رهبري، گفت: نكته ديگري كه فرمايشات‌ايشان به مسئولان گوشزد مي‌كرد، اين بود كه نسنجيده سخن نگويند و نسبت به بيان اظهاراتي كه اصول و ا‌گ‌م‌ل‌هات انقلاب را زير سوال مي‌برد، دقت بيشتري مبذول دارند تا دستاويزي براي اختلاف در داخل و سوءاستفاده دشمنان خارجي فراهم نشود.

جامعه‌ به انصاف و گفتگوهاي عاقلانه نياز دارد

يك عضو هيئت رئيسه مجلس گفت: امروز جامعه ما به انصاف و گفتگوهاي عاقلانه نياز دارد. به گزارش ايسنا،حميدرضا حاجي‌بابايي در مورد بيانات مقام معظم رهبري در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران مبني بر پرهيز از اخلاق بي‌انصافي ، گفت: ايشان اين صحبت را چندين بار به صورت تلويحي فرموده‌اند و اين بار تصريح كردند، براي كساني كه نمي‌خواستند تلويح را بپذيرند و تعبيرها و تفسيرهاي گوناگوني مي‌كردند. نماينده همدان در مجلس، با بيان اينكه جامعه ما امروز به انصاف نياز دارد تا با توجه به فشارهاي بين‌المللي موجود بتوانيم امنيت سياسي را در كشور ايجاد و همچنين امنيت را براي مردم برقرار كنيم، افزود: اين سخنان بايد فصل‌الخطاب باشد، البته موارد ديگري وجود دارد و ايشان يك مورد را فرمودند. حاجي‌بابايي خاطرنشان كرد: همه دست‌اندركاران، احزاب و گروه‌هاي سياسي در اين موارد گذشت كنند و نگذارند اين موارد منشاء يك اختلاف بزرگ و روزمره شود كه روزمرگي اختلافات، ما را به قهقرا ببرد و از سازندگي، توسعه كشور و مطالبات مردم دور شويم.

مواضع مقام رهبري در منازعات سياسي بايد فصل الخطاب باشد

عضو هيئت رئيسه مجلس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در نماز جمعه تهران از همه اقشار جامعه به ويژه دولت خواست تا سخنان ايشان را فصل الخطاب قرار دهند. به گزارش ايلنا،محمدرضا ميرتاج الديني با بيان اينكه بخشي از سخنان مقام معظم رهبري به اعلام مواضع اخير رحيم مشايي در خصوص اظهار دوستي با مردم اسرائيل مربوط بود، اظهار داشت:‌ ايشان صراحتا‌ً اعلام كردند كه موضع گيري مشايي، موضع نظام نبوده و نظام جمهوري اسلامي ايران، مردم اسرائيل را غاصب مي‌‌داند چرا كه شهرك‌‌هاي صهيونيستي از سوي رژيم غاصب اسرائيلي مجهز مي‌‌شوند و از اين رو اعلام دوستي با آنها درست نيست. وي با اعتقاد بر اينكه مقام معظم رهبري خواستار اتمام اين مسائل و كش دار نشدن آن بوده‌‌اند، ‌‌ادامه داد: مواضع رهبر معظم انقلاب در منازعات سياست داخلي كشور بايد فصل الخطاب قرار گيرد. از اين رو اين موضوع را بايد تمام شده تلقي كنيم. لازم است دولت نيز موضع خود را در اين باره اصلاح كرده و مطابق با نظر مقام معظم رهبري، موضع گيري كند.

اميدواريم نتيجه بيانات مقام معظم رهبري را در مجلس ببينيم

يك عضو هيئت رئيسه‌ مجلس گفت: بيانات مقام معظم رهبري در نمازجمعه بسيار آرامش‌بخش بود و اميدواريم نتيجه‌ آن را هفته‌ آينده در مجلس شاهد باشيم. به گزارش ايسنا، حسن غفوري‌فرد در مورد بيانات مقام معظم رهبري در نماز جمعه تهران مبني بر پرهيز از اخلاق بي‌انصافي، گفت: بيانات ايشان مثل هميشه آرامش‌بخش بود، به ويژه كه در مورد اخلاق اسلامي صحبت كردند و مـخصوصا توصيه فرمودند كه از اختلافات جزيي جلوگيري شود تا وحدت و انسجام جامعه‌ اسلامي دستخوش تنش و تشنج نشود و دشمنان طمع نكنند.
 يکشنبه 31 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن