تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817303680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيشنهاد احمدي‏نژاد براي تغيير مكان سازمان ملل


واضح آرشیو وب فارسی:الف: پيشنهاد احمدي‏نژاد براي تغيير مكان سازمان ملل
رئيس جمهوري اسلامي ايران در آستانه سفر به نيويورك با تاكيد بر ضرورت قرار گرفتن سازمان ملل بايد در سرزميني مستقل گفت: سازمان ملل به جاي تضمين منافع قدرتها بايد تجلي آراي ملتها باشد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، دكتر محمود احمدي نژاد در گفتگو با شبكه پرس تي وي با اشاره به سفر آتي خود به نيويورك و شركت در مجمع عمومي سازمان ملل تصريح كرد: سازمان ملل واقعاً بايد سازمان كل ملل باشد و نه سازمان برخي قدرتها، لابيها و احزاب.

رئيس جمهور با اشاره به اينكه بايد همه ملتها در سازمان ملل حق رأي و تصميمگيري واقعي داشته باشند گفت: بايد روابط دموكراتيك بر تمام اركان سازمان ملل حاكم شود.

وي افزود: سازمان ملل بايد در سرزميني مستقل قرار گيرد تا همه بتوانند بدون محدوديت در آن بحث و اعلام نظر كنند و به طور كلي تجلي آراي ملتها باشد.

رئيس جمهور همچنين گفتگو و ملاقات با برخي مقامهاي بلندپايه كشورها، نشست با جمعي از رهبران اديان و دانشجويان را از جمله برنامه هاي خود در سفر به نيويورك برشمرد.

دكتر احمدي نژاد در ادامه به گزارش جديد البرادعي در مورد فعاليتهاي هسته اي ايران را به نفع ملت ايران دانست و تاكيد كرد: فعاليتهاي جمهوري اسلامي ايران در موضوع هسته اي براساس قوانين آژانس بين المللي انرژي اتمي بار ديگر مورد تاييد قرار گرفته و عدم انحراف آن رسماً اعلام شده است.

وي ادعاي دولت آمريكا در مورد فعاليتهاي هسته اي ايران را فاقد ارزش و خارج از چارچوب و قواعد آژانس بين المللي انرژي اتمي دانست و تصريح كرد: امروز مسئله هسته اي ايران مسئله اي حل شده است.

رئيس جمهور جار و جنجال و فرياد بعضي از قدرتها در مسئله هسته اي ايران را ناشي از مواضع كينه توزانه و تبعيض آلود آنان و همچنين خلاف قوانين بين المللي دانست و گفت : اينگونه حركات اين قدرتها بيشتر به منزوي شدن آنها خواهد انجاميد.

دكتر احمدي نژاد با اشاره به اينكه فعاليت جمهوري اسلامي ايران در موضوع هسته اي كاملا قانوني و صلح آميز است گفت: جمهوري اسلامي ايران از حقوق مسلم خود استفاده كرده و حق هيچكس را ضايع نمي كند چنانچه در اين زمينه ما بيشترين همكاريها را با آژانس داشته ايم.

رئيس جمهور مناسبات امروز حاكم بر جهان را ظالمانه دانست و با بيان اينكه اين مناسبات در دنيا كينه و درگيري ايجاد مي كند يادآور شد: جمهوري اسلامي ايران خواستار دوستي با ملتها است چرا كه حق احترام براي تمام انسانها قائل است.

وي افزود: اگر اقليت پرخواه و زورگوي حاكم بر برخي كشورها كنار بروند و امور دنيا به دست ملتها بيفتد ملتها با دوستي، برادري، صلح و امنيت مي توانند با هم زندگي كنند.

رئيس جمهور خاطرنشان كرد: شبكه هاي تبليغاتي به طور يكجانبه مردم آمريكا را تحت فشار قرار داده و اجازه نمي دهند آنها اظهار نظر كرده و اراده خودشان را حاكم كنند.

دكتر احمدي نژاد در ادامه اين مصاحبه رژيم صهيونيستي را رو به اضمحلال دانست و گفت: اين رژيم فلسفه وجودي خود را از دست داده زيرا از اساس برپايي اين رژيم غلط بوده است.

وي اضافه كرد: جمهوري اسلامي ايران رژيم صهيونيستي را از اساس قبول ندارد و معتقد است ملت فلسطين بايد درباره سرنوشت و حاكميت كشور خود تصميم بگيرند.

رئيس جمهور در پاسخ به سوالي پيرامون تهديدهايي كه از سوي برخي قدرتها عليه كشورمان صورت مي گيرد تصريح كرد: آنان كوچكتر از آن هستند كه بخواهند ايران را تهديد كنند زيرا آنان اكنون نمي توانند حتي خودشان را حفظ كنند.

دكتر احمدي نژاد با بيان اينكه ملت ايران قادر است از تماميت ارضي و منافع خود با اقتدار دفاع كند خاطرنشان كرد: آنها مي دانند ايران امروز يك كشور و قدرت بسيار بزرگ است. البته قدرت ما قدرتي صالح، انساني و فرهنگي است و اين تبليغات هيچ اثري در ملت ما ندارد زيرا دوران تهديدها و تبليغات دروغين گذشته است.
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن