تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820926958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مأمور بدرقه براي خنداندن مخاطب دست و پا نمي‌زند


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: "مأمور بدرقه" براي خنداندن مخاطب دست و پا نمي‌زند
مجموعه تلويزيوني "مامور بدرقه" به كارگرداني سعيد سلطاني در شب‌هاي ماه مبارك رمضان از شبكه تهران روي آنتن مي‌رود و جواد رضويان، سيروس گرجستاني، مهرانه‌مهين‌ترابي، بهاره رهنما و... ديگر بازيگران آن هستند.
بازيگر نقش افشين مجموعه تلويزيوني "مأمور بدرقه" به كارگرداني سعيد سلطاني معتقد است اين مجموعه گرچه چشمگير نيست، اما در عين سادگي و بي‌آلايشي براي خنداندن مخاطبان دست و پا هم نمي‌زند.
محسن تنابنده درباره نخستين تجربه تلويزيوني خود با "مامور بدرقه"گفت: وقتي پيشنهاد نقش افشين به من داده شد، 10 قسمت فيلمنامه آماده بود و چون اين بخش در زمان مناسب نوشته شده بود، شخصيت‌‌ها پرداخت مناسب داشت و نمايي كلي از شخصيت پيدا كردم. معمولا‍ً در بازي سعي مي‌كنم ما به ازاي آن را در جامعه پيدا كنم و بر آن اساس الگو بگيرم.
وي در ادامه افزود: شخصيت افشين يك كولاژ است كه سعي كردم نوع حرف زدن يا راه رفتن او را از شخصيت‌هاي مختلف بگيرم. البته افشين در قصه شيرين نبود، بلكه خيلي هم جدي بود، اما سعي كردم در بازي اين شخصيت شيريني خاص داشته باشد تا مخاطبان همذات‌پنداري بيشتري با او داشته باشند و آسانتر با كار كنار بيايند.
اين بازيگر درباره اينكه آيا براي درآوردن شخصيت افشين بداهه هم داشته گفت: بداهه امري طبيعي است و هنگام تصويربرداري اتفاق مي‌افتد، اما در اين پروژه بداهه به ندرت اتفاق افتاد و من در ديالوگ‌هاي افشين دخالت نداشتم. البته در طول كار پيشنهادهايي به كارگردان مي‌دادم و او هم با سعه صدر استقبال مي‌كرد.
تنابنده درباره اينكه آيا نگارش همزمان فيلمنامه با تصويربرداري به بازي او لطمه نزده گفت: به هر حال وقتي اثري همزمان نوشته شود عواقبي هم دارد و مشخص نيست كار به كدام سمت خواهد رفت. از سوي ديگر تعديل‌هايي هم در داستان اتفاق مي‌افتد. به همين دليل بازيگر نموداري دقيق از شخصيت ندارد. مي‌داند از كجا شروع مي‌شود، اما به كجا رفتن آن مشخص نيست.
وي ادامه داد: وقتي اوج و فرودهاي شخصيت براي شما مشخص نيست، مسلماً بر بازي تاثير مي‌گذارد و اين امري طبيعي است. از سوي ديگر تعجيل در تصويربرداري هم بي‌تاثير نيست. وقتي سرعت كار بالا باشد ناخودآگاه تمركز بازيگران و عوامل تحت تاثير سرعت قرار مي‌گيرد.
اين بازيگر درباره تاثير تماشاي مجموعه بر بازي وي گفت: بخش زياد مجموعه تصويربرداري شده و علاوه بر آن فرصت كمي براي ديدن "مامور بدرقه" دارم. گرچه ممكن است من بازي خودم را تغيير بدهم، اما ممكن است با تعديل رو به رو شود يا تدوينگر آن را هنگام تدوين درآورد.
مجموعه تلويزيوني "مامور بدرقه" به كارگرداني سعيد سلطاني در شب‌هاي ماه مبارك رمضان از شبكه تهران روي آنتن مي‌رود و جواد رضويان، سيروس گرجستاني، مهرانه‌مهين‌ترابي، بهاره رهنما و... ديگر بازيگران آن هستند.
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن