تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815533975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ويژه برنامه‌هاي شبكه تهران در هفته دفاع مقدس اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ويژه برنامه‌هاي شبكه تهران در هفته دفاع مقدس اعلام شد
خبرگزاري فارس:شبكه تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس ويژه برنامه‌هايي را جهت تبيين اين رخداد تاريخي به مدت يك هفته پخش مي‌كند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي شبكه تهران، ويژه برنامه‌هاي شبكه تهران در هفته دفاع مقدس به شرح زير است:

*«راست قامتان جاويد»
برنامه «راست قامتان جاويد» كاري از گروه سياسي شبكه تهران است كه در 8 قسمت هر شب ساعت 19در هفته دفاع مقدس پخش مي‌شود. اين برنامه روايت 6 فرمانده دوران دفاع مقدس به نام‌هاي سردار اسدي، سردار سر لشكر رحيم صفوي، سردار علي فضلي از سرداران سرافراز سپاه اسلام و3 فرمانده ارشد ديگر از اميران دلاور ارتش به نام‌هاي امير پرديس، امير سليمان جاه و امير آراسته است كه بخشي از آن به صورت اتوبيوگرافي به زندگي و پيشينه فرماندهان دوران دفاع مقدس مي‌پردازد.
در دو قسمت از اين برنامه زندگي دو شهيد دوران دفاع مقدس، سردار سرافراز سپاه اسلام يعني حجت الاسلام و المسلمين شهيد محلاتي نماينده وقت حضرت امام (ره) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و ديگري امير دلاور ارتش اسلام سرلشكر شهيد آبشناسان كه در گفت‌وگو با خانواده و دوستان و همرزمان شهيدان والا مقام به زواياي مختلف زندگي آنها به‌دست آمده است، پخش مي‌شود.
اين برنامه درصدد است نسل جديد را كه امكان حضور در آن دوران را نداشته‌اند با پيشينه فرماندهان و تاريخ جنگ تحميلي آشنا كند. تهيه كننده و كارگردان راست قامتان جاويد «سيد حسين سبطي» است.

*«جشن رمضان»
گروه معارف در برنامه «جشن رمضان» كه هر شب به مناسبت ماه رمضان از تالار بزرگ كشور پخش مي‌شود، هنرمندان عرصه دفاع مقدس با اجراي نمايش‌هايي با مضمون جبهه جنگ خاطرات آن دوران را براي بينندگان زنده مي‌كنند، در اين برنامه همچنين زندگينامه سرداران شهيد، شهيدان همت، باكري، خرازي، زين‌الدين و آبشناسان به تصوير كشيده مي‌شود و سرداران پيشكسوت دفاع مقدس سرداران كوثري،فضلي، جعفري، بهشتي، ذوالقدر، آزاده دفاع مقدس حسين مظفر با حضور در برنامه به نقل خاطرات خود از آن دوران مي‌پردازند.
برنامه‌هاي «به خانه برمي‌گرديم»، «صبح تهران»، «نان و ريحان(ويژه لحظات افطار)» نيز در اين هفته ميزبان ميهماناني از ارتش و سپاه است، برنامه‌هاي «دراستان» و «درشهر» نيز گزارش‌هايي از مراسم‌هاي ويژه دفاع مقدس در سطح شهر و شهرستان‌هاي استان تهران پخش خواهند كرد.در برنامه «نردبان» كه هر روز ساعت 14:45پخش مي‌شود ويژه‌هايي با مضمون حضور نوجوانان در 8 سال دفاع مقدس پخش مي‌شود.
انتهاي پيام/
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن