تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815625374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار نجار:دفاع مقدس آيينه تمام نماي ظرفيت ملت ايران در ابعاد مختلف بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سردار نجار:دفاع مقدس آيينه تمام نماي ظرفيت ملت ايران در ابعاد مختلف بود
وزير دفاع دفاع مقدس را فرصتي براي ظهور استعدادها و ظرفيتهاي ملت بزرگ ايران خواند و تصريح كرد: اين دوران آيينه تمام نماي ظرفيتهاي ملت ايران در ابعاد مختلف بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفي محمدنجار وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح پيش از ظهر امروز در مراسم تشييع پيكر 3 تن از شهداي دفاع مقدس كه در محل وزارت دفاع انجام شد اظهار داشت : امروز در فضايي معطر از عطر فضيلت الهي و درماه مبارك رمضان و در آستانه هفته دفاع مقدس ميزبان پيكر پاك و مقدس شهداي گرانقدري هستيم كه يادگاران هشت سال پايداري و مقاومت بودند حضور آنان در اين ايام روحاني ما را به ياد فرزندان رمضان و رزمندان دفاع مقدس مي رساند.

وي افزود: ملت ما سرافراز ومطمئن با پايداري، مقاومت و ايثار و از خودگذشتگي ذلت و شرمندگي را در 8 سال دفاع مقدس بر دشمنان تحميل كرد.

وزير دفاع با بيان اينكه دفاع مقدس فرصتي براي ظهور استعدادها و ظرفيتهاي اين ملت بزرگ بود تصريح كرد: اين دوران آيينه تمام نماي ظرفيتهاي ملت ايران در ابعاد مختلف بود.

سردار نجار افزود: اصولا دوران سخت و طاقت فرسا دوران ورود استعدادها و ظرفيت هاست. ملت ايران با تحمل سختيها، فشارها و تهديدهاي مختلف پس از دوران جنگ استعداد و خلاقيت و ظرفيتهاي خود را بروز داده و نتيجه اين امر آشكار شدن توانمندي علمي و معنوي كشور بود.

وي تصريح كرد: دشمنان ما فهميده اند كه ملت ما و نيروهاي مقتدر جمهوري اسلامي ايران در دفاع از تماميت كشور امنيت و دستاوردهاي انقلاب خود بسيار پايدار و جدي هستند چرا كه دفاع مقدس روح اعتماد به نفس و خودباوري را در نيروهاي مسلح ما زنده كرد.

وزير دفاع ادامه داد: كساني كه فكر مي كردند با هجوم نظامي ملت ما و قواي مسلح ما را به زانو درآورند امروز به اين باور رسيده اند كه قواي مسلح ما خودباور، مومن، متعهد ومجهز به تجهيزات پيشرفته نظامي در ميدان ايستاده و از همه آرمان، هويت، استقلال و آرمانهاي الهي و انساني ايران قدرتمندانه دفاع خواهد كرد.

سردارنجار با تاكيد بر اينكه تمامي تجهيزاتي كه امروز در صحنه هاي رزم به نمايش در مي آيد ساخت دستان توانمند و انديشه متخصصان، فناوران و صنعتگران وزارت دفاع و نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران است، خاط نشان كرد: نيروهاي ما با عزمي راسخ، ايمان و قدرتي وصف ناپذير قاطع ايستاده اند و اين نتيجه همان خودباوري و اعتماد به نفس است.

وي تاكيد كرد كه من بر اين باورم جنگ به يك محرك انگيزشي تبديل شد كه هر يك از اقشار جامعه را براي از ميان برداشتن تهديد، دفاع از حيثيت همگان و حفظ انقلاب اسلامي برانگيخت و هر يك از در حد توانايي مهارت، قابليت و آموخته هاي خويش ايفاي نقش كردند، به تعبير روشن تر متخصصان و انديشمندان ما اداره جنگ را هم از حيث فكري و هم از حيث فناوري مديريت كردند.

وزير دفاع در پايان يكي از مهمترين شيوه هاي حفظ و احياي ارزشهاي دفاع مقدس را زنده نگه داشتن ياد شهيدان و احساس حضور آنها در تمامي عرصه هاي فعاليت دانست و خاطرنشان كرد: فرهنگ ايثار و شهادت به عنوان ميراثي گرانسنگ در ذهن نيروهاي ما مي تواند موجب نشر ارزشهاي معنوي و اخلاقي شده و تاثير بسزايي بر انگيزه در جهت مبارزه با استكبار جهاني بگذارد.
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن