تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819806329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نيروي مقاومت بسيج:فرهنگ ايثار و شهادت بايد در رگها و پيكره ايران اسلامي جاري شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نيروي مقاومت بسيج:فرهنگ ايثار و شهادت بايد در رگها و پيكره ايران اسلامي جاري شود
نيروي مقاومت بسيج با صدور اطلاعيه اي با تسليت ايام سوگواري شهدات حضرت اميرالمومنين علي (ع) فرا رسيدن ليالي قدر و هفته دفاع مقدس را گرامي داشت و تاكيد كرد كه فرهنگ ايثار و شهادت بايد در رگها و پيكره ايران اسلامي جاري شود.

به گزارش خبرگزاري مهر، در بخشي از اين اطلاعيه با اشاره به اينكه هفته دفاع مقدس همچون نگيني تا هميشه زمان بر تارك تاريخ حماسه و ايثار و پايداري آزادگان جهان مي درخشد آمده است: تاريخ 8 ساله دفاع مقدس كه پر از عشق و ايثار و مقاومت است و دعاي شبانه پرچمدار وادي عشق و ياور بسيجيان و رزمندگان حضرت امام (ره)، خروش سپاهيان، بسيجيان، ارتشيان و پشتيباني خالصانه پير و جوان، مرد و زن را در دل خود دارد همواره در سينه تارخ خواهد ماند.

در بخش ديگري از اين اطلاعيه مي خوانيم: گرامي باد هفته عزت و سربلندي ايران بر رهبر فرزانه و فرمانده كل قوا كه امروز كاروانسالار ادامه اين راه مي باشد و كشتي با عظمت و سربلند ايران را به سمت ساحل عزت و اقتدار پيش مي برد، گرامي باد ياد جوانان سلحشوري كه با خون خويش الفباي عشق را آموختند.

نيروي مقاومت بسيح تاكيد كرده است : سي يكم شهريور ماه يادآور حماسه و ايثار و جواناني است كه به جاي نشستن پشت ميز و نيمكتهاي مدرسه مشق سرخ عشق را بالاي خاكريزها و خندقها نوشتند و ايران اسلامي را تا ابد وامدار پرواز از خاكريز تا خداي خويش كردند و با تاسي از سيره سالار شهيدان مجاهدت و مبارزه در راه حق را فرهنگ ارزشي ملت و ايثار و از خودگذشتگي را در رگهاي ملت تزريق كردند.

در بخش ديگر اين اطلاعيه آمده است: امروز در سالگشت هفته دفاع مقدس بر اين باوريم كه فرهنگ ايثار و شهادت بايد در رگها و پيكره ايران اسلامي جاري شود تا همچنان مقتدرانه در راه اعتلاي كلمه حق بايستد. فرهنگ جاودانه دفاع مقدس فرهنگ رهايي بخشي است كه سرلوحه مبارزه و معنوي ترين دستاورد بشري است كه تا قيامت اثرات و نفخه هاي روحاني آن جان تشنگان را سيراب مي سازد.

در ادامه مي خوانيم : امروز هنرمندان، نويسندگان، اهل فكر و قلم بايد به دفاع مقدس بپردازند و چهره رزمندگان دفاع مقدس را پايه و الگويي موفق براي نسل امروز ترسيم نمايند تا همچنانكه روح شجاعت و ايثارگري از فرهنگ دفاع مقدس در جامعه جاري و ساري مي گردد شاهد همدلي و همراهي جوانان با آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي باشيم.

در بخش پاياني اين اطلاعيه تصريح شده است : از دولتمردان مي خواهيم در جهت احقاق حق مردم قهرمان ايران در استفاده از فناوريهاي هسته اي مقتدرانه دفاع نمايند و مطمئن باشند كه مورد رضايت خداوند و حمايت ملت قرار خواهند گرفت.
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن