تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813177393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /معرفي هيئت انتخاب نماينده سينماي ايران در اسكار


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /معرفي هيئت انتخاب نماينده سينماي ايران در اسكار
معرفي هيئت انتخاب نماينده سينماي ايران در اسكار و سينماي ايران در جشنواره توكيو و آغاز جشنواره سن سباستين عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز شنبه سي‌ام شهريورماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به گفتگو با دست‌اندركاران ويژه برنامه رمضان شبكه چهار سيما، حرف‌هاي يك كارشناس مذهبي درباره "بزنگاه" و اخبار كوتاه. نقدي بر نمايش "يرما" و يادداشتي بر تئاتر شهرستان‌ها در صفحه تئاتر، نگاهي به موسيقي تيتراژ مجموعه‌هاي ماه رمضان در صفحه راديو و تلويزيون و ساخت فيلم مستند داستاني "المپيك در شلمزار"، يادداشتي بر تله فيلم "اروند" و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي صدا و سيما در صفحه بخوانيد و ببينيد آمده است.

"ايران" در صفحه پاياني مي‌پردازد به حرف‌هاي سرپرست سازمان اوقاف در ديدار با سينماگران، توقف پخش مجموعه‌هاي طنز در ليالي قدر، معرفي برگزيدگان پنجمين جشنواره بين‌المللي "بسم‌الله"، استقبال از ويژه برنامه‌هاي مراجع عظام، معرفي نمايش‌هاي جشنواره تئاتر كودك و نوجوان و اخبار كوتاه.

"همشهري" در صفحه تئاتر مي‌پردازد به نقدي بر نمايش "بيداريخانه نسوان" و يك يادداشت. گفتگو با بيژن ميرباقري كارگردان فيلم "روز برمي‌آيد" و درباره كاراكترهاي پنهان مافياي اكران در صفحه سينما و معرفي هيئت انتخاب نماينده سينماي ايران در اسكار، پايان فيلمبرداري "بيست"، نمايندگان سينماي ايران در جشنواره فيلم توكيو، معرفي برگزيدگان پنجمين جشنواره "بسم‌الله" و اخباري كوتاه از رضا ميركريمي، پگاه آهنگراني، محمود درويش و فدريكو گارسيا لوركا در صفحه ادب و هنر كار را تمام مي‌كند.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به بررسي عملكرد فرهنگي دولت نهم، پروژه جديد محمدعلي طالبي، نمايش فيلم خارجي "مجموعه دروغ‌ها" در جشنواره خاورميانه، سينماي ايران در جشنواره‌هاي جهاني، گپي با پري ملكي، تجليل از اصغر بيچاره عكاس سينماي ايران، معرفي هيئت انتخاب فيلم ايراني به اسكار، پايان فيلمبرداري "بيست" و بزرگداشت محمود درويش در موزه هنرهاي فلسطين.

"اعتماد" در صفحه پاياني مي‌پردازد به آغاز پنجاه و ششمين جشنواره فيلم سن سباستين، توقف پخش مجموعه‌هاي طنز در ليالي قدر، پايان جشنواره فيلم ابوظبي با فيلم "مجموعه دروغ‌ها"، ساخت تله فيلم توسط بهروز افخمي، برنده نخل طلايي كن نماينده فرانسه در اسكار، معرفي هيئت انتخاب فيلم ايراني براي اسكار، درگذشت فرهاد خانمحمدي، چند يادداشت و اخبار كوتاه.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به بزرگداشت محمود درويش در تهران، دو گفتگو با يك نويسنده و چند نقد بر رمان "مرد توي تاريكي". آغاز به كار جشنواره فيلم سن سباستين، نامشخص بودن سرنوشت دوسالانه عكاسي، گزارش اكران سينماهاي در فصل تابستان، توقيف نشدن "بزنگاه" و اخبار كوتاه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به سهم دفاع مقدس در سينماي ملي ايران، هك شدن سايت‌هاي شيعي، معرفي هيئت انتخاب معرفي فيلم‌هاي ايراني به اسكار، تجديد نظر مجلس در قانون شوراي نظارت بر صدا و سيما، اجراي 19 نمايش در تئاتر شهر در شش ماه اول سال، روي خط فرهنگ و اظهارات منتشر نشده رهبر انقلاب در ديدار با شاعران كشور.

"كارگزاران" در صفحه سينما مي‌پردازد به گفتگو با خوزه پاديلا كارگردان فيلم "يگان ويژه"، چند يادداشت بر فيلم و معرفي فيلم‌هاي روز اكران جهاني. انتقاد محمدعلي ابطحي از شوراي نظارت بر صدا و سيما، رضا ميركريمي داور جشنواره منبر طلايي روسيه، گزارشي از نشست هنرمندان و سينماگران، آغاز جشنواره موسيقي شرقي در آلمان، آغاز جشنواره سن سباستين، معرفي هيئت انتخاب فيلم ايراني به اسكار، حضور جود لاو در پروژه سينمايي "شرلوك هلمز"و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن