تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821066345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امروز و فردا با ليگهاي برتر اروپا ؛ هفته دربيها


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: امروز و فردا با ليگهاي برتر اروپا ؛ هفته دربيها
* بوندس ليگا
تيم بوخوم كه «وحيد هاشميان» مهاجم ملي پوش ايراني را در اختيار دارد، امروز به مصاف قعرنشين رقابتهاي بوندسليگا مي رود.
اين ديدار در حالي در ورزشگاه اختصاصي انرژي كوتبوس برگزار خواهد شد كه تيم بوخوم هفته گذشته با برتري مقابل آرمينيا بيله فلد به نخستين پيروزي خود در اين مسابقه ها دست يافت. اما گل سرسبد بازيهاي اين هفته آلمان ديدار دو تيم بايرن مونيخ و وردربرمن خواهد بود. عقابهاي باواريا با پيروزي ارزشمند خود در چمپيونزليگ و صدرنشيني گروه ششم آن رقابتها حالا با روحيه اي مضاعف، براي رسيدن به صدر جدول بايد در خانه از سبزقباهاي بندر برمن پذيرايي كنند.
يورگن كلينزمن با استفاده از سيستم 2-5-3 گويا مي خواهد اين روش را دوباره احيا كند و با بايرن به افتخارات ديگري برسد، چرا كه در روزگار حاضر اكثر تيمها از سيستمهاي بسته اي همچون 1-5-4 يا 2-4-4 استفاده مي كنند. هامبورگ صدرنشين كه با مارتين يول هفته هاي خوبي را پشت سر مي گذراند نيز در فولكس اشتاديون به مصاف وولفسبورگ ماگات خواهد رفت.

برنامه رقابتها:
امروز:آرمينيا بيله فلد با كلن / بايرن مونيخ با وردربرمن /انرژي كوتبوس با بوخوم/بروسيا مونشن گلادباخ با هرتابرلين / شالكه با اينتراخت فرانكفورت
فردا:هوفنهايم با بروسيا دورتموند /اشتوتگارت با كارلسروهه /وولفسبورگ با هامبورگ
جدول رده بندي
1- هامبورگ 10 امتياز
2- بايرن مونيخ 8 امتياز
3- شالكه 8 امتياز
* ليگ برتر
هفته پنجم رقابتهاي ليگ برتر جزيره امروز با چند ديدار آغاز خواهد شد كه در مهمترين ديدارها بولتون با آرسنال و ليورپول با استوك سيتي ديدار خواهند كرد.
سرخهاي آنفيلد كه با 10 امتياز و به خاطر تفاضل گل كمتر پشت سر شيرهاي آبي لندن در صدر جدول ليگ انگلستان قرار دارند، امروز در صورت پيروزي مي توانند حتي به صدرنشيني نيز گوشه چشمي داشته باشند، زيرا حساسترين ديدار اين هفته از رقابتها، فردا در لندن بين دو تيم چلسي و منچستريونايتد برگزار خواهد شد.
شاگردان لوئيس فليپه اسكولاري با قدرت هرچه تمامتر رقابتهاي فصل جديد را آغاز كرده اند و تاكنون به هر تيمي چه انگليسي و چه غيرانگليسي رسيده اند با جشنواره اي از گل آن را بدرقه كرده اند. آخرين آنها در داخل انگلستان مربوط به هفته گذشته در نبرد سرمايه داران بود كه چلسي توانست با نتيجه سه بر يك از سد منچسترسيتي عبور كند و در چمپيونزليگ نيز با همين نتيجه نماينده پرتغال را درهم بكوبد. آنها يك انگيزه ديگر نيز براي شكست دادن منچستريونايتد دارند و آن چيزي نيست جز شكست تلخ فينال چمپيونزليگ گذشته در مسكو.
خبر خوب براي چلسي بازگشت بالاك مصدوم به تركيب دوباره تيم و بخشيده شدن كارت قرمز جان تري از سوي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال انگليس است كه اين دو مي توانند قدرت بيشتري را به تيم اسكولاري بدهند. اما در مقابل منچستريونايتد تاكنون نتوانسته نتايج درخور توجهي را كسب كند. چه از شكست در فينال سوپرجام اروپا مقابل زنيت و چه نتايج ليگ برتر. البته قدري آنها را بايد بد شانس ناميد كه در همين هفته هاي ابتدايي به پست تيمهاي ليورپول و چلسي خوردند و شايد اگر با تيمهاي متوسط تري روبه رو مي شدند، مي توانستند جايگاه بهتري را داشته باشند، گرچه هواداران اين تيم به شروع نااميد كننده شياطين در ابتداي فصل عادت كرده و منتظر رسيدن هفته هاي مياني هستند. خبر خوب براي هواداران شياطين بازگشت دوباره كريس رونالدو به ميادين فوتبال است كه در صورت آمادگي بدون ترديد، موتور منچستر نيز به راه خواهد افتاد. با اين حال اگر چلسي برنده اين ديدار باشد، مي تواند از هم اكنون خود را به عنوان مدعي اصلي قهرمان مطرح سازد و در غير اين صورت هيجان دوباره به جزيره بازخواهد گشت.

برنامه كامل بازيها:
امروز:ساندرلند با ميدلزبورو /بلكبرن با فولهام /ليورپول با استوك سيتي /وست هام با نيوكاسل /بولتون با آرسنال
فردا:وست برومويچ با استون ويلا /چلسي با منچستريونايتد /هال سيتي با اورتون/ منچسترسيتي با پورتس موث /تاتنهام با ويگان
*جدول رده بندي
1- چلسي 10 امتياز
2- ليورپول 10 امتياز
3- آرسنال 9 امتياز
* لاليگا
تيم اوساسونا كه جواد نكونام و مسعود شجاعي ملي پوشان ايراني را در اختيار دارد، فردا برابر تيم مدعي والنسيا قرار مي گيرد.اين بازي در حالي در ورزشگاه مستايا والنسيا برگزار خواهد شد كه تيم اوساسونا در دو هفته نخست اين مسابقه ها با درخشش بازيكنان ايراني خود صاحب دو نتيجه تساوي مقابل تيمهاي ويارئال و مايوركا شد، اما تيم رئال مادريد در خانه سانتاندر به مصاف اين تيم خواهد رفت و بارسلونا كه همچنان در ليگ اسپانيا نتايج خوبي به دست نمي آورد، در خانه اسپورتينگ گيون با اين تيم ديدار خواهد كرد.

برنامه هفته سوم لاليگا:
امروز:اتلتيكومادريد با ركرتيوو هوئلوا /اسپانيول با ختافه
فردا:آلميرا با مالاگا /اتلتيك بيلبائو با وايادوليد /ديپورتيوو لاكرونا با رئال مايوركا/نومانسيا با ويارئال /رئال بتيس با سوي يا /والنسيا با اوساسونا/راسينگ سانتاندر با رئال مادريد /اسپورتينگ گيون با بارسلونا
* جدول رده بندي
1- اسپانيول 6 امتياز
2- والنسيا 4 امتياز
3- آلميرا 4 امتياز
* هيجان در سن سيرو
تيم بحران زده آث ميلان در حساس ترين ديدار هفته سوم رقابتهاي فوتبال دسته اول باشگاههاي ايتاليا (سريA) برابر تيم صدرنشين لاتزيو قرار مي گيرد.
ميلاني ها در شرايطي ميزبان آسماني پوشان پايتخت هستند كه عليرغم سروصداهاي زياد در فصل نقل و انتقالات در دو هفته ابتدايي ليگ ايتاليا با دو شكست كار خود را آغاز كرده اند. البته پيروزي اين تيم در رقابتهاي جام يوفا برابر نماينده سوئيس قدري از شرايط بحراني آنها كاسته، اما آنچلوتي در صورتي كه نتواند پيروز اين بازي باشد، بايد به فكر خداحافظي با سن سيرو باشد.

برنامه كامل بازيها:
امروز:كاتانيا با آتالانتا /آ اس رم با رجينا /
فردا:كالياري با يوونتوس /فيورنتينا با بولونيا /لچه با سيه نا /پالرمو با جنوا /سامپدوريا با كيه وو/تورينو با اينترميلان /اودينزه با ناپولي /آث ميلان با لاتزيو
*جدول رده بندي
1- لاتزيو 6 امتياز
2- آتالانتا 6 امتياز
3- تورينو 4 امتياز
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن