تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 1 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812043685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارشي از نماز‌جمعه اين هفته تهران به امامت مقام معظم رهبري شكوه بيعت مردم با رهبر انقلاب در سومين جمعه ماه رمضان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: گزارشي از نماز‌جمعه اين هفته تهران به امامت مقام معظم رهبري شكوه بيعت مردم با رهبر انقلاب در سومين جمعه ماه رمضان
گروه گزارش: سومين نمازجمعه ماه مبارك رمضان، به امامت مقام معظم رهبري و با حضور پرشكوه مردم مؤمن و روزه‌دار تهران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا)، در سومين جمعه از ماه پر فيض رمضان و در آستانه ليالي قدر و ايام سوگواري مولي‌الموحدين حضرت علي (ع)‌، نماز جمعه تهران در اين هفته با حضور گسترده مردم مؤمن و روزه‌دار به امامت ولي امر مسلمين، حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي اقامه شد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب در آغاز خطبه اول و در جمع مردم روزه‌دار كه خود را به محل برگزاري مراسم رسانده بودند، ليالي‌ قدر را فرصتي براي دعا، تضرع و توجه به پروردگار و بهانه‌اي براي آشنايي دل‌ها با مقام والاي اميرالمؤمنين و درس گرفتن از ايشان بيان كردند.

ايشان با بيان اينكه همه انحراف‌هايي كه در جامعه پيش مي‌آيد برگشت آن به اخلاقيات است، فرمودند: همين مسئله امير‌المؤمنين را به بيان يك حقيقت مهم‌تري وادار مي‌كند و آن حقيقت اين است كه اغلب اين خصال باطل و مضر در انسان‌ها به دنيا‌طلبي بر مي‌گردد.

حضور پرشور ميهمانان ضيافت الهي در نماز جمعه اين هفته تهران، تجلي همبستگي و وحدت و تجديد پيمان با مقام معظم رهبري در سال نوآوري و شكوفائي بود. جمع زيادي از مردم روزه‌دار و مؤمن تهران از ساعات اوليه صبح امروز براي حضور در اين مراسم و استماع سخنان مقام معظم رهبري خود را به دانشگاه تهران رسانده و مشتاقانه در انتظار حضور ايشان در محل برگزاري مراسم بودند و لحظه به لحظه نيز بر تعداد حضار افزوده مي‌شد.

اين مراسم از ساعت 45/11 با تلاوت آياتي از كلام‌الله مجيد توسط «كريم منصوري» قاري برجسته و بين‌المللي كشورمان آغاز شد.

در مراسم امروز نماز جمعه، پيش از ايراد خطبه‌ها توسط مقام معظم رهبري، محمدرضا طاهري از مداحان اهل‌بيت عصمت و طهارت، به ذكر مصيبت و سوگواري ايام شهادت حضرت علي (ع) پرداخت.

آحاد مختلف مردم روزه‌دار تهران كه از اقامه نماز جمعه اين هفته به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامي آگاه شده بودند، از نخستين ساعات شروع مراسم، از زن و مرد و كودك و پير و جوان به همراه جمع كثيري از مسؤولان، حضور باشكوهي را در نماز جمعه‌ي سومين هفته‌ي ماه مبارك رمضان، ماه خدا، در اقتداي به ولي امر مسلمين به نمايش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ايكنا، خيابان‌هاي اطراف دانشگاه تهران و ميدان انقلاب از حضور باشكوه مردم و صفوف بهم ‌پيوسته آنان در نماز جمعه‌ي اين هفته حكايت داشت به نحوي كه بخش‌هايي از خيابان‌هاي طالقاني، وصال، بلوار كشاورز و پارك لاله مملو از جمعيت نمازگزار بود.

مردم روزه‌دار تهران كه اولين شب از ليالي قدر را طي بهره‌برداري از بركات 15 روز از ماه مبارك رمضان، پيش‌رو دارند، از اولين ساعات صبح امروز در دانشگاه تهران و خيابان‌‌هاي اطراف اين دانشگاه حضور يافتند.

گزارش خبرنگار خبرگزاري قرآني ايران حاكي از حضور خيل مشتاقان شنيدن بيانات مقام معظم رهبري از نقاط مختلف شهر تهران در دانشگاه تهران بود.

در نماز جمعه اين هفته تهران، ازدحام جمعيت تا حدي بود كه علاوه بر محوطه دانشگاه تهران، نمازگزاران در خيابان‌هاي اطراف نيز در حال استماع فرمايشات حكيمانه مقام معظم رهبري بودند.

بنابر‌اين گزارش، تمهيدات خوبي از سوي نهادهاي مختلف از جمله نيروي انتظامي، شهرداري تهران و ستاد برگزاري نماز جمعه براي هرچه باشكوه‌تر برگزار شدن نماز جمعه اين هفته تهران و رفاه نمازگزاران در نظر گرفته شده بود.

تعدادي از نمازگزاران جمعه تهران نيز در حاشيه اين مراسم عبادي_سياسي، طي امضاء طوماري، بهائيت را فرقه‌اي ساختگي دانسته و خواستار برخورد جدي با اين تشكيلات شدند.

اين طومار در ميدان انقلاب، خيابان 16 آذر، سردر اصلي دانشگاه تهران و خيابان آيت‌الله طالقاني امضا ‌شد و نمازگزاران براي امضاي اين طومار در اين مكان‌ها ازدحام كردند.

در متن اين طومار چنين آمده‌است: «بهائيت فرقه‌اي تشكيلاتي است كه رهبريت آن در حاشيه امن رژيم متخاصم و اشغالگر قدس مستقر مي‌باشد و سياست خود را بر دروغ‌پراكني عليه اسلام و ايران بنا كرده و اهداف سياسي ،فرهنگي و اقتصادي صهيونيسم جهاني را به شكل صريح و بي‌پروا به پيش مي‌برد. اين تشكيلات صهيونيستي–بهائي نه تنها اسلام را مورد هجمه ناجوانمردانه قرار داده‌است بلكه حتي به انسانيت و اصول آن نيز نمي‌انديشد.

ما امضاكنندگان ذيل در راستاي انجام وظيفه اسلامي–انساني خود از دادستان محترم كل كشور خواهان برخورد با كليه عناصر تشكيلاتي و انحلال اين تشكيلات هستيم.

جمعي از اعضاي فدراسيون كاراته جمهوري اسلامي ايران و قهرمانان ملي و مربيان اين رشته ورزشي، با در حالي كه لباس‌ ورزشي برتن داشتند، براي تجديد پيمان با مقام معظم رهبري در جمع نمازگزاران نماز جمعه اين هفته تهران حضور يافته بودند.

حميد سلطاني، مسئول كميته شينگن كاراته فدراسيون كاراته حضور اين ورزشكاران را اعلام آمادگي بر استماع بيانات و عمل به دستورات مقام معظم رهبري دانست و تصريح كرد: پيوستن ورزشكاران به صفوف نمازگزاران نماز جمعه علاوه بر يك وظيفه شرعي، اقبالي خالصانه به توجهات ويژه مقام معظم رهبري به ورزشكاران است.

ازدحام نمازگزاران نماز جمعه اين هفته تهران در كنار صندوق‌هاي كمك‌هاي مردمي به ملت مظلوم فلسطين، بخشي ديگر از شكوه اين مراسم عبادي_سياسي بود كه مردم مؤمن را به پيشواز روز جهاني قدس مي‌برد.
 جمعه 29 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن