تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815746574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درنشست خبري فرماندهان پليس ‌اصفهان اعلام شد: انجام يك عمليات كم‌نظيرخنثي‌سازي سرقت مسلحانه دستگيري سه دكترداروساز كه درتهيه وتوزيع داروهاي قاچاق دست داشتند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: درنشست خبري فرماندهان پليس ‌اصفهان اعلام شد: انجام يك عمليات كم‌نظيرخنثي‌سازي سرقت مسلحانه دستگيري سه دكترداروساز كه درتهيه وتوزيع داروهاي قاچاق دست داشتند
خبرگزاري دانشجويان ايران - اصفهان
سرويس: شهرستان‌ها

معاون عمليات نيروي انتظامي‌ اصفهان ‌اعلام كرد:‌ مدت زمان حضور ماموران پليس 110 در محل وقوع جرم در پنج ماهه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته كاهش چشمگيري داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سرهنگ قلاوند با بيان اين كه ميزان تماس مردم با پليس 110 در سال جاري 11 درصد افزايش يافته است، افزايش اين تماس‌ها را نشانه‌ اعتماد مردم به پليس دانست و تاكيد كرد: زياد شدن اين تماس‌ها تنها بيانگر افزايش جرم و گرفتاري‌هاي مردم نيست، بلكه بخشي از اين تماس‌ها مربوط به ارايه اطلاعات مردم به پليس و سوالات آنها از 110 است.

وي همچنين شاخص زماني ابلاغ ماموريت از مركز تماس‌هاي مردمي‌ (110) به ماموران پليس حاضر در سطح شهر را دو دقيقه اعلام كرد و گفت:‌ عملكرد پليس در اين بازه‌ ز ماني نسبت به سال گذشته 13 درصد افزايش پيدا كرده است.

سرهنگ قلاوند بازرسي محتويات تلفن‌هاي همراه مردم از سوي پليس بدون حكم قضايي را مصداق ورود به حريم شخصي شهروندان خواند و اقدام به اين عمل را تنها با حكم قضايي قانوني دانست.

معاون عمليات نيروي انتظامي ‌اصفهان با اشاره به اين كه تلفن (197) و مركز تماس‌هاي كنترلي (110) از جمله دستگاه‌هاي نظارتي بر عملكرد ماموران 110 هستند، ميزان تشويقات ماموران را بيش از تنبيهات آنان خواند.

سرهنگ حسين‌زاده، رييس پليس آگاهي استان اصفهان از كاهش 83 درصدي جرايم مسلحانه در سال جاري خبر داد و گفت: استان اصفهان كه پيش از اين جزو پنج استان اول كشور از لحاظ تعداد جرايم بود، در نيمه اول امسال جايگاه نهم را به خود اختصاص داده است.

وي از يك عمليات كم‌نظير خنثي‌سازي سرقت مسلحانه در روزهاي اخير در اصفهان خبر داد و اظهار كرد: سه سارق حرفه‌اي كه قصد سرقت از يك باب مغازه‌ طلافروشي را داشتند، هنگام طرح‌ريزي سرقت و قبل از وقوع آن توسط نيروي انتظامي ‌استان اصفهان دستگير شدند.

سرهنگ حسين‌زاده گفت: اين سارقان كه پيش از اين در جهرم مرتكب سرقت يك دستگاه خودرو شده بودند، شمال شهر اصفهان را به عنوان مخفيگاه خود برگزيده بودند و هر سه بين 25 تا 30 سال سن داشتند.

سرهنگ حسين‌زاده همچنين از دستگيري مالخر آنان در يكي از شهرستان‌هاي استان اصفهان خبر داد.

وي با اشاره به قتلي كه در حدود 10 روز پيش در شهرستان نجف‌آباد رخ داده بود، گفت: با تحقيقات پيرامون وضعيت مقتول و افرادي كه با مقتول در روزهاي گذشته مراوده داشتند، متهمان به قتل را شناسايي و دستگير كرديم كه بلافاصله به قتل و انگيزه‌ خود از ارتكاب به اين جرم اعتراف كردند.

رييس پليس آگاهي استان اصفهان همچنين با اشاره به دستگيري متهم به قتل فراري در شهرستان فلاورجان كه در سال 84 و با انگيزه مالي مرتكب قتل شده بود، اظهار كرد: متهم كه تصور مي‌كرد شناسايي نشده، در يكي از استان‌هاي جنوبي كشور بازداشت و به محاكم قضايي تحويل داده شد.

سرهنگ حسين‌زاده همچنين از دستگيري دو كيف‌قاپ حرفه‌اي با استفاده در جريان اجراي طرح كنترل مجرمان باسابقه خبر داد و از شهروندان كه در اين مدت كيف آنها به سرقت رفته است، خواست جهت شناسايي اين سارقان به مركز پليس اصفهان مراجعه كنند.

رييس پليس آگاهي استان اصفهان كشف 1500 بطري و قوطي مشروبات الكلي را از جمله اقدامات اداره‌ كنترل و مبارزه با مفاسد اقتصادي پليس برشمرد و تصريح كرد: در اين زمينه دو توزيع‌كننده عمده اين مشروبات كه داراي سوابق كيفري نيز هستند، دستگير شده‌اند.

وي افزود:‌ ماموران اداره‌ كنترل و مبارزه با مفاسد اقتصادي پليس با كنترل يكي از محورهاي اصلي استان توانستند كاميوني را حامل 10 هزار و 440 بطري الكل قابل شرب را ضبط و راننده‌ آن را نيز دستگير كنند.

سرهنگ حسين‌زاده با اعلام اين كه سه نفر دكتر داروساز كه در تهيه و توزيع داروهاي قاچاق دست داشته‌اند،‌ دستگير شده‌اند و دو داروخانه نيز در اين ارتباط پلمپ شده است،‌گسترش داروهاي قاچاق را از جمله تهديدهاي جامعه برشمرد و آنها را عاملي جهت افزايش جرايم اجتماعي خواند.

وي از كشف جنايتي ديگر در خيابان قائميه خبر داد و گفت: متهم كه با انگيزه سرقت خودروي مقتول دست به جنايت زده بود توسط عمليات ويژه و فني اداره آگاهي در طول چهار روز دستگير شد.

سرهنگ كياني، معاونت راهنمايي و رانندگي استان اصفهان از آمادگي يكهزار پرسنل راهنمايي و رانندگي در قالب 150 تيم خودرويي و 90 تيم موتورسوار همزمان با شروع سال تحصيلي جديد خبر داد و با اشاره به حضور 20 تيم مختلف براي كنترل وسائط حمل ونقل عمومي ‌و سرويس‌هاي مدارس افزود:‌ تمام يگان‌هاي مختلف انتظامي طي روز‌هاي آينده با ما همكاري خواهند داشت.

وي در مورد سرويس مدارس اظهار كرد:‌ طبق طرح امسال سرويس‌هاي مدارس بايد معاينه فني شده باشند و تحت ساماندهي سازمان تاكسيراني قرار بگيرند.

سرهنگ كياني همچنين از رانندگان سرويس مدارس خواست از سوار كردن سرنشينان اضافي اجتناب كنند و اطفال كمتر از 12 سال را در صندلي جلو خودرو ننشانند.

معاونت راهنمايي و رانندگي استان اصفهان افزود: تاكسيراني بايد نسبت به ظرفيت ساير نيروها حساس‌تر باشد.

سرهنگ كياني با اشاره به ضعف در آموزش‌ترافيك اظهار كرد:‌ والدين بايد نكات ايمني و راهنمايي و رانندگي را به كودكان آموزش دهند.

وي همچنين با استقبال از تشكيل پليس مدارس، گفت: در اين صورت، كمك شاياني در تسهيل عبور و مرور وسايط نقليه خواهد شد.

انتهاي پيام
 جمعه 29 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 879]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن