تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813123519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چهارمين نمايشگاه قرآن كريم در بجنورد گشايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: چهارمين نمايشگاه قرآن كريم در بجنورد گشايش يافت
گروه خبرنگاران افتخاري / سيد جعفر فاطمي نوش آبادي: همزمان با هفدهمين روز از ماه مبارك رمضان بخش علوم قرآني و آثار مكتوب چهارمين نمايشگاه قرآن كريم بجنورد در محل دارالقرآن عترت اين شهرستان افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي اين استان، هدف از برگزاري اين نمايشگاه را عرضه محصولات قرآني شامل نرم‌افزارهاي قرآني و همچنين كتب قرآني عنوان كرد.

«محمدرضا سوقندي» ترويج فرهنگ متعالي و انسان‌ساز قرآن كريم را از ديگر اهداف مهم اين نمايشگاه برشمرد و افزود: در اين نمايشگاه 200 عنوان نرم‌افزار و يك هزار و 500 عنوان كتب قرآني در معرض ديد عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وي افزود: اين نمايشگاه با حضور مؤسسات و انتشارات استان‌هاي تهران، قم، اصفهان و با مشاركت نهادهاي مردمي خراسان شمالي برپا شده است.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي مهمترين ويژگي نمايشگاه قرآن كريم سال جاري را مردمي بودن آن برشمرد.

وي برنامه‌هاي جنبي اين نمايشگاه را شامل آموزش روانخواني و تجويد قرآن كريم، ايستگاه نقاشي ويژه كودكان و نوجوانان، آموزش نماز و غرفه ويژه دفاع مقدس اعلام كرد.

محمدرضا سوقندي همچنين غرفه پاسخگويي به مسائل شرعي و برپايي محافل انس با قرآن كريم و نشست‌هاي علمي، فرهنگي را از ديگر برنامه‌هاي جنبي اين نمايشگاه برشمرد.

اين نمايشگاه از ساعت 9 الي 13 و 20 الي 22:30 تا تاريخ پنجم مهرماه سال جاري براي بازديد عموم علاقه‌مندان داير است.

بخش آثار هنري چهارمين نمايشگاه قرآن كريم شهرستان بجنورد شامل هنرهاي تجسمي و خوشنويسي در زمينه‌هاي قرآني از چهارم مهرماه سال جاري در محل نگارخانه مجتمع فرهنگي و هنري گلشن شهرستان بجنورد گشايش مي‌يابد.

پيش از اين چهارمين نمايشگاه قرآن كريم در شهرستان‌‌هاي شيروان، اسفراين ،فاروج و مانه و سملقان افتتاح شده بود.
 جمعه 29 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن