تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821341008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازسازي و احداث 3 هزار مسجد در مناطق محروم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بازسازي و احداث 3 هزار مسجد در مناطق محروم
بر اساس تفاهم نامه همكاري مشترك نيروي مقاومت بسيج و سازمان اوقات و امورخيريه و با حضور نيروهاي بسيج سازندگي 3 هزار مسجد در مناطق محروم كشور مرمت، بازسازي و احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، در مراسم امضاي اين تفاهم نامه كه در سازمان اوقاف و امور خيريه برگزار شد، حجت الاسلام حيدر مصلحي سرپرست سازمان اوقاف و حجت الاسلام طائب فرمانده نيروي مقاومت بسيج و سردار مجيد خراساني رئيس سازمان بسيج سازندگي حضور داشتند.

نماينده ولي فقيه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه در اين نشست گفت: با توجه به رويكرد دولت نهم به مباحث ديني و ارزشي، امسال سازمان اوقاف 600 ميليارد ريال اعتبار به طور متمركز صرف احداث، مرمت و بازسازي مساجد مي كند كه اين بودجه غير از بودجه هاي غير متمركز است كه بر اساس اين تفاهم نامه و با بهره گيري از توان نيروهاي بسيج سازندگي و اولويت مناطق محروم هزينه خواهد شد.

مصلحي افزود: اين طرح در مرحله اول در مناطق محروم و مرزي كشور آغاز خواهد شد و براي هر مسجد 300 تا 500 ميليون ريال سرمايه گذاري خواهد شد.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج نيز در سخناني با بيان اهداف بسيج از حضور در اين گونه فعاليت ها گفت: نيروي مقاومت بسيج دو اصل اساسي كمك به سازندگي و محروميت زدايي از مناطق محروم كشور و توسعه فرهنگ كار و تلاش در ميان جوانان را دنبال مي كند.

طائب افزود: اين نيرو با برخورداري از سازمان هاي ويژه جوانان و نوجوانان اعم از بسيج فرهنگيان، دانش آموزي ، دانشجويي و سازندگي پروژه هاي مختلفي را در عرصه سازندگي و با هدايت بسيج سازندگي به ثمر رسانده است.

وي با اشاره به نقش مساجد در شكل گيري و پيروزي انقلاب اسلامي افزود: بسيج سازندگي به منظور فراهم كردن شرايط مناسب فعاليت هاي فرهنگي ديني طي سال هاي 85 و 86 در احداث و مرمت و زيباسازي 1216 مسجد و حسينه نقش آفريني داشته است.

وي تاكيد كرد: بسيج سازندگي در بخش احداث مساجد، مناطق محروم را در اولويت قرار مي دهد ضمن آنكه در جاهايي كه بخش خصوصي امكان حضور و فعاليت ندارد، گروههاي سازندگي بسيج وارد ميدان مي شوند.
 جمعه 29 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن