تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815538376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«شهر شعور»، «والعصر» و «به افق آفتاب» را از راديو ايران بشنويد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: «شهر شعور»، «والعصر» و «به افق آفتاب» را از راديو ايران بشنويد
گروه هنر: راديو ايران با برنامه‌هاي ويژه «شهر شعور»، «والعصر» و «به افق آفتاب» تا پايان ماه رمضان ميهمان شنوندگان خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومي راديو ايران، گروه ايران و انديشه اين شبكه راديويي براي پر كردن لحظات عرفاني شنوندگان در ماه رمضان برنامه‌هاي ويژه‌اي را تهيه كرده است كه با نام‌هاي «شهر شعور»، «والعصر» و «به افق آفتاب» تا پايان ماه رمضان پخش مي‌شود.

«شهر شعور» به سردبيري «اكبري عاشوري» و تهيه‌كنندگي «حسين آقاجاني» يكي از برنامه‌هايي است كه هر روز از ساعت 3 تا5:30 در قالب هفت كوي طلب، قربت، بندگي، نياز، عاشقي، رضا و شناخت توسط كارشناساني چون عليرضا هزار، اديب يزدي، حجت‌الاسلام سرلك، مهدوي، حجت‌الاسلام رياض و حجت‌الاسلام احدي موضوعات مختلفي را به شنوندگان ارايه مي‌دهند.

شرح دعاي سحر توسط آيت‌الله مهدوي كني، تواشيح، تك‌خواني و تلاوت آيات قرآن از بخش‌هاي مختلف اين برنامه است.

«والعصر» عنوان برنامه ديگري است كه براساس قرآن و مقتضيات زمان، تجربيات و داستان‌هاي قرآني را به شكل ملموس‌تري به شنوندگان انتقال مي‌دهد.

آوردن ضرب‌المثل‌هايي از آيت‌الله مكارم شيرازي، بررسي داستان‌هاي قرآني از زبان مجري و كارشناسان برنامه با نام فتحي‌پور، ترجمه و توضيح در بخش «نغمه‌ها»، بررسي تأثير آيات و روايات در ادبيات قاريان در بخش «جلوه‌هاي نور»، اشاره به سوره الرحمن در بخش «نويد رحمت»، برگزاري مسابقه تلفني در قالب 3 سوال 30 ثانيه‌اي و تلاوت آيه موضوعي از زبان كودكان خردسال در قسمت كودك، از بخشهاي اين برنامه است.

اين برنامه تا پايان ماه رمضان هر روز از ساعت 3:30 ال 4:45 به سردبيري «احمد دهنوي» و تهيه‌كنندگي «حسين فاطميان» و گويندگي «سعيد سلطاني» و «حوريه صداقتي» از راديو ايران پخش مي‌شود.

اين برنامه هر روز با ارايه راهكار از سوي حجت‌الاسلام سرلك موضوع برنامه خود را مشخص مي‌كند.

علاقه‌مندان به برنامه «افق آفتاب» نيز مي‌توانند در ساعت 12:30 شنونده اين برنامه باشند. اين برنامه كه تا به حال مباحث مختلفي نظير لغزش و منزلت را بررسي كرده است، در سه‌شنبه اين هفته همزمان با هفته ايتام، موضوع سفره را توسط كارشناساني از جلمه سرلك، محتشمي، تقوي، شمشيري، سالمي‌نژاد و حجت‌الاسلام انصاريان مورد بررسي قرار مي‌دهد.

به افق آفتاب كه داري بخش‌هاي گزارش، ميكس‌هاي كارشناسي و تقطيع فيلم‌ها است، به سردبيري «حسن آقاجاني» پخش مي‌شود.
 جمعه 29 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن